Skocz do zawartości

jessica

Użytkownicy
  • Postów

    3 856
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

3 obserwujących

Informacje

  • Płeć:
    Kobieta
  • Hobby:
    griddlers

Ostatnie wizyty

13 062 wyświetleń profilu
  1. Ten Skype został zainstalowany razem z "Microsoft Office 13" - jest po prostu jego częścią. Spróbuj tego sposobu: Aby odinstalować Skype dla firm, musisz znaleźć pakiet Microsoft Office 13 na liście zainstalowanych aplikacji, zaznaczyć go i kliknąć Zmień. Zezwól na uruchomienie pakietu Microsoft Office. Wybierz opcję Dodaj lub usuń funkcję, a gdy pojawi się lista różnych aplikacji zainstalowanych przez pakiet, rozwiń Skype dla firm. Z rozwijanego menu obok niego wybierz Niedostępne. Kliknij Kontynuuj i pozwól aplikacji wykonać swoje zadanie. Po zakończeniu Skype dla firm zostanie usunięty z systemu. Nie wiem, czy to zadziała. Z tego skrótu > wynika, że Office 2013 i Office 15 zazębiają się u Ciebie. --------------------------------- Uruchom FRST. Skopiuj to poniższe: (ale nigdzie nie wklejaj tego!) - FRST sam znajdzie "fixlist" w schowku systemowym W FRST kliknij na Fix (NAPRAW). jessi
  2. Jak sam widzisz, w tym dziale forum brak jest osób pomagających. Co do logów FRST: Uruchom FRST. Skopiuj to poniższe: (ale nigdzie nie wklejaj tego!) - FRST sam znajdzie "fixlist" w schowku systemowym W FRST kliknij na Fix (NAPRAW). jessi
  3. Czyli nie masz innego wyjścia, niż oddanie laptopa do jakiegoś serwisu naprawczego. Pierwszą rzeczą, jaką tam zrobią, to będzie sformatowanie dysku. Następne działania to już zależą od serwisu. jessi
  4. Chodziło mi o C:\Program Files\Dell\SupportAssistAgent jessi
  5. Ja używam Avasta w wersji bezpłatnej, i to mi wystarcza. Avast | Pobierz free antivirus na PC, Mac i Androida jessi
  6. Ja jestem przyzwyczajona do Avasta. Ale wybór pozostawiam Tobie. jessi
  7. Co do "VSS" - to u mnie też jest zatrzymana, włącza się ją ręcznie w razie potrzeby. Natomiast McpManagementService ma bardzo często błąd "15100" - widać to w tematach w necie. jessi
  8. Być może EDGE nie działał wskutek tej restrykcji: Ale poczekamy ... jessi
  9. Hm, usługa VSS wygląda na OK, więc nie wiem, co jest "nie tak". jessi
  10. Tym razem w logach nie ma żadnego śladu zablokowania Windows Defendera. Jedynie to: Brak jakiejś aktualizacji. ===================== + Są błędy, ale to już sprawa nie dla mnie. Odpowiedni byłby dział forum https://www.fixitpc.pl/forum/59-windows-10/ ale obawiam się, że tam nie ma osoby pomagającej. ========== Kosmetyka: Uruchom FRST. Skopiuj to poniższe: (ale nigdzie nie wklejaj tego!) - FRST sam znajdzie "fixlist" w schowku systemowym W FRST kliknij na Fix (NAPRAW). jessi
  11. Dalej pojawił się błąd usługi BITS, ale widzę, że to w związku z inną usługą, czyli "VSS". Uruchom FRST. Skopiuj to poniższe: (ale nigdzie nie wklejaj tego!) - FRST sam znajdzie "fixlist" w schowku systemowym W FRST kliknij na Fix (NAPRAW). Pokaż "fixlog" z tego. jessi
  12. Na obrazku nic nie ma - jest pusty. Zrób logi FRST. jessi
  13. FSS nie wykrył żadnych nieprawidłowości w funkcjonowaniu usługi BITS. Uruchom FRST. Skopiuj to poniższe: (ale nigdzie nie wklejaj tego!) - FRST sam znajdzie "fixlist" w schowku systemowym W FRST kliknij na Fix (NAPRAW). Zrób nowy log FRST. jessi
  14. Co do logów: 1) Uruchom FRST. Skopiuj to poniższe: (ale nigdzie nie wklejaj tego!) - FRST sam znajdzie "fixlist" w schowku systemowym START:: W FRST kliknij na Fix (NAPRAW). --------------- 2) Do osoby pomagającej w tym dziale forum: wg mnie uszkodzony jest plik "msedge.dll", może warto na to zwrócić uwagę. jessi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...