Skocz do zawartości

jessica

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    3 603
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

O jessica

  • Tytuł
    Użytkownik

Informacje

  • Płeć:
    Kobieta
  • Hobby:
    griddlers

Ostatnie wizyty

11 331 wyświetleń profilu
  1. Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y. Otworzy się Notatnik - wklej do niego: Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL + S. W FRST kliknij na Fix (NAPRAW). ======================= Bez komentarza. jessi
  2. a próbowałeś tego? > https://answers.microsoft.com/pl-pl/windows/forum/all/usługa-windows-update-błąd/25eddbe5-4052-4ad6-ac91-863253ac0131
  3. Aż takim omnibusem to nie jestem - gdybym potrafiła pomóc, to już dawno bym to zrobiła. Widzę, że nikt nie potrafi tego rozgryźć (nie masz żadnej odpowiedzi), ale nic na to nie poradzę. jessi
  4. U mnie nie ma takiego klucza, więc być może należałoby go całkowicie usunąć, ale najpierw zrobimy tak: Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y. Otworzy się Notatnik - wklej do niego: Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL + S. W FRST kliknij na Fix (NAPRAW). Napisz, co się dzieje po tej zmianie? jessi
  5. W logach nie widzę żadnego śladu związanego z tym komunikatem. 1) Uruchom FRST. W polu SEARCH (SZUKAJ) wklej: kliknij na przycisk "Search Registry" (Szukaj w Rejestrze). Raport z tego będzie tam, gdzie jest FRST. Pokaż go. Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y. Otworzy się Notatnik - wklej do niego: Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL + S. W FRST kliknij na Fix (NAPRAW). jessi 2)
  6. Zgadzam się z Tobą, że wyszukiwanie na forum to prawdziwa droga przez mękę, choć z drugiej strony rozumiem, że muszą być ograniczenia czasowe, bo w przeciwnym wypadku jedna osoba mogłaby całkowicie zablokować tę opcję na serwerze. Nie wiem, czy serwer potrafiłby odróżnić, które wyszukiwanie jest jednym z pierwszych, a które są jednymi z np. kilkudziesięciu. Ten pomysł mi się podoba, ale zobaczymy, co na to @Picasso
  7. jessica

    sterownik synaptics

    Skoro nie da się tego naprawić, to po prostu zamiast touchpada zacznij używać myszki - na szczęście do laptopa da się ją podłączyć. jessi
  8. Na pewno nie ma w nich widocznej żadnej infekcji. jessi
  9. Skontaktuj się se swoim dostawcą internetu, i zapytaj, dlaczego celowo rozłączają Ci internet. Jeśli nie odpowie konkretnie, to będziesz musiał wypowiedzieć umowę, i poszukać innego dostawcy internetu, bo po co Ci dostawca, który złośliwie rozłącza Ci internet? jessi
  10. Napisałam na PW do @picasso, by oceniła, czy temat przesunąć, czy nie, i do jakiego działu. Ja nie mam uprawnień do przesuwania tematów (mogą to robić tylko moderatorzy i Administrator). jessi
  11. Nie zabieram głosu w sprawie tytułowego problemu - zostawiam to dla tych, co się na tym znają. Zajmę się tylko usunięciem ruskiej infekcji. Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y. Otworzy się Notatnik - wklej do niego: Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL + S. W FRST kliknij na Fix (NAPRAW). jessi
  12. może kiedyś pojawi się w logu, to wtedy pokażesz ten log. jessi
  13. Tak, możesz to zrobić później. . Ale ja nie widzę tego Zaplanowanego Zadania w logu. jessi
  14. W takim razie usuń te Zadania z mojego scriptu usuwającego. jessi
  15. Tylko te dwa Zaplanowane Zadania dotyczą OneDrive. Wg mnie nie wyglądają na takie, które mogłyby powodować tytułowe problemy, ale na wszelki wypadek je usuniemy. Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y. Otworzy się Notatnik - wklej do niego: Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL + S. W FRST kliknij na Fix (NAPRAW). Widzę, że pliki One Drive są przechowywane w folderze C:\Users\(Twoja nazwa)\AppData\Local\Temp\9, czyli w folderze plików tymczasowych, a więc są automatycznie usuwane przy każdym czyszczeniu Systemu (np. teraz podczas usuwania przy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...