Skocz do zawartości

Andman

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    61
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Andman

  • Tytuł
    Użytkownik
  • Urodziny 07.06.1973

Informacje

  • Płeć:
    Mężczyzna
  • Skąd:
    wielkopolska

Ostatnie wizyty

2 563 wyświetleń profilu
  1. Trochę trwało ale usunąłem problem. Wykonałem następujące czynności: w routerze: - zmieniłem szyfrowanie na WPA-2. Było WPA i WPA-2. - zmieniłem algorytm z TKIP i AES na AES. we właściwościach bezprzewodowej karty sieciowej: - zmieniłem: zakładka zaawansowane/ tryb bezprzewodowy/ wartość: IEEE 802.11b/g/n było: automatyczny Dziękuję jessica za po raz kolejny udzieloną pomoc. Chyba można zamknąć temat.
  2. Dziękuję za pomoc. FRST wykonał zadane komendy. W tak zwanym międzyczasie, pomyślałem, czy wina może leżeć po stronie przeglądarki? Używam raczej niszowej SlimJet. Spróbuję dla weryfikacji popracować na innej przeglądarce. W załączeniu fixlog. Fixlog.txt
  3. Dobry wieczór. Zwracam się do Was, forumowicze o pomoc w zaistniały problemie. Od kilku dni zrywa mi połączenie WiFi, tylko na laptopie. Czasami nie można otworzyć strony, w trakcie oglądanie filmu na YouTube zatrzyma się wideo i tylko kręci się kółko oczekiwania. Pomaga albo rozłączenie i ponowne połączenie z siecią albo odświeżenie karty w przeglądarce. Dodatkowo, czasami po uruchomieniu automatycznie połączy się z siecią a czasem muszę wymusić połączenie ręcznie. Próbowałem, w ustawieniach karty sieciowej, odznaczenia opcji "zezwalaj komputerowi na wyłączanie tego urządz
  4. Dziękuję za przyjrzenie się problemowi. Pozdrawiam.
  5. Dzień dobry. Dzisiaj Kaspersky znalazł i usunął adware z lokalizacji C:\Users\Andman\AppData\Local\Slimjet\User Data\Default\Cache\f_01c72d. Nie zauważyłem żadnych oznak niewłaściwej pracy systemu. Jednak w związku z incydentem, proszę o analizę i opinie czy usunięty element był jedynym niechcianym "gościem" w systemie. Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt
  6. Dziękuję za ekspresową odpowiedź. W załączeniu nowe logi i raport po naprawie. Addition.txt Fixlog.txt FRST.txt
  7. Witam serdecznie. Zrobiłem skanowanie FRST i przejrzałem wyniki. Niepokoi mnie spora ilość wpisów ""Brak pliku" oraz kilka linii zakończonych [x]. Wydaje mi się, chociaż pewności nie mam, że wpisy: Task: {6CB9E364-4A4C-4698-8511-778713548DDC} - \Lenovo\ImController\Plugins\LenovoSystemUpdatePlugin_WeeklyTask -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {963ED9BD-A0DD-4B79-81FE-8FD11D5A8C6E} - \Lenovo\ImController\TimeBasedEvents\2b24230e-297f-40c9-8030-6f929e8974c8 -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {A334ECB7-BE43-49A1-B611-0BC12BB55219} - \Lenovo\ImController\TimeBasedEv
  8. Witam. Jednostka sprzętowa nie była pierwszej młodości a problemy z dyskiem pomogły podjąć decyzję o wymianie komputera. Dziękuję za udzieloną pomoc przede wszystkim jessi, która dźwiga obecnie dział pomocy doraźnej na swoich barkach.
  9. Wykonałem skrypt i log. W międzyczasie system się zaktualizował. Fixlog.txt FSS.txt
  10. Witam. Proszę o pomoc w diagnozie i ewentualnej naprawie kilku bolączek systemu. Znajomi korzystają ze stacjonarnego PC z zainstalowanych Win 10. System działa bardzo opornie. Firefox nie startuje, chociaż w menadżerze zadań proces jest uruchomiony. Za pośrednictwem ikony w menu start nie można otworzyć panelu sterowania. Również opcja wyłączenia systemu nie działa. Pojawił się komunikat systemu o zmianie lokalizacji plików tymczasowych. Naprawa lokalizacji plików wygenerowała komunikat o błędzie usługi BITS. Będę wdzięczny za okazaną pomoc. Wykonałem skan AdwCleaner
  11. Wykonane. Menu PPM reaguje już właściwie. W ustawienia również można wejść poprawnie. Dziękuję Jessi. Fixlog.txt
  12. Witam. Na komputerze z Windows 10 praca nie należy do przyjemnych. System długo się uruchamia, strony wczytują się wolno. Wywołanie menu PPM trwa naprawdę długo, a próba wejścia w ustawienia otwiera od razu Windows update. Bardzo proszę o przejrzenie logów i ewentualną pomoc w usprawnieniu systemu. Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt
  13. Witam, Sytuacja się zmieniła. Po aktualizacji forum, mogę już przeglądać fixitpc.pl poprzez mobilną wersję Opery. Strona wyświetla się prawidłowo. Dziękuję wszystkim za poświęcony czas i udzieloną pomoc.
  14. Czy mogę uznać temat za zakończony https://www.fixitpc.pl/topic/33422-zawieszanie-systemu-d%C5%82ugi-czas-odpowiedzi-na-zadania/ ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...