Skocz do zawartości

toska78

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O toska78

  • Tytuł
    Użytkownik
  • Urodziny 5 Kwiecień

Informacje

  • Płeć:
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

1 343 wyświetleń profilu
  1. toska78

    Karta graficzna

    Dokładnie.
  2. toska78

    Karta graficzna

    Ale w czym masz problem skoro to kwestia nazewnictwa przez programy. R9 280 to odświeżona wersja HD7950 tak samo jak R9 280X w porównaniu z HD 7970. Różnice są tylko w taktowaniach. Miałem HD7970 i wiem że np. w GPU-Z jest pokazywany jako AMD Radeon R9 200 / HD 7900 Series. Tak samo jest identyfikowany HD7950.
  3. Przez Panel Sterowania odinstaluj sypiący błędami w dzienniku zdarzeń i niepotrzebny Akamai NetSession Interface a także Bitdefender Agent. Uruchom FRST a następnie (poprzez skrót klawiszowy CTRL + Y) otwórz notatnik systemowy. Wklej w nim poniższą zawartość: CloseProcesses: ContextMenuHandlers4: [PowerISO] -> {967B2D40-8B7D-4127-9049-61EA0C2C6DCE} => -> Brak pliku ContextMenuHandlers6: [PowerISO] -> {967B2D40-8B7D-4127-9049-61EA0C2C6DCE} => -> Brak pliku Task: {47902FF3-316C-4C37-A4BD-0E3200D897F0} - System32\Tasks\{A1E6669B-DA73-49F2-9323-6BC2C69967FC} => C:\Windows\system32\pcalua.exe -a C:\Users\Home\AppData\Local\Temp\$PowerISO$\AOESETUP.EXE -d C:\Windows\system32 <==== UWAGA Task: {4FBFF572-A9A0-4FBC-9BD1-6041E65BDA5C} - \DriverToolkit Autorun -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {F77F35AB-0A58-4B0A-AFB0-DECF0E846B32} - System32\Tasks\Bitdefender Agent WatchDog_65D6944A0EF74FDAB96E31112AD39864 => C:\Program Files\Bitdefender Agent\WatchDog.exe [2017-10-31] (Bitdefender) Task: C:\Windows\Tasks\DriverToolkit Autorun.job => C:\Program Files (x86)\DriverToolkit\DriverToolkit.exe FirewallRules: [TCP Query User{ED7A5303-07A4-478B-9EEF-3ABC3B010FE3}C:\users\home\appdata\local\akamai\netsession_win.exe] => (Allow) C:\users\home\appdata\local\akamai\netsession_win.exe FirewallRules: [UDP Query User{577A7D7D-7586-461C-8380-C79D4D61A3A4}C:\users\home\appdata\local\akamai\netsession_win.exe] => (Allow) C:\users\home\appdata\local\akamai\netsession_win.exe FirewallRules: [TCP Query User{7791BC71-E24B-416F-A623-BB1ABA77B14E}C:\users\home\appdata\local\akamai\netsession_win.exe] => (Block) C:\users\home\appdata\local\akamai\netsession_win.exe FirewallRules: [UDP Query User{AE7DAD67-F926-45A6-B9DC-637706A52C4A}C:\users\home\appdata\local\akamai\netsession_win.exe] => (Block) C:\users\home\appdata\local\akamai\netsession_win.exe HKLM-x32\...\Run: [] => [X] HKU\S-1-5-21-1090459358-1029853955-1922827071-1001\...\Run: [Akamai NetSession Interface] => C:\Users\Home\AppData\Local\Akamai\netsession_win.exe [4490200 2017-01-03] (Akamai Technologies, Inc.) HKU\S-1-5-21-1090459358-1029853955-1922827071-1001\...\Policies\Explorer: [] FF Plugin: @microsoft.com/GENUINE -> disabled [Brak pliku] FF Plugin-x32: @microsoft.com/GENUINE -> disabled [Brak pliku] CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [looohgelibjoplmkhecmalapkgadkfcc] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [looohgelibjoplmkhecmalapkgadkfcc] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx U1 aswbdisk; Brak ImagePath S3 NAVENG; \??\C:\Program Files (x86)\Norton Security\NortonData\22.5.2.15\Definitions\SDSDefs\20171223.007\ENG64.SYS [X] S3 NAVEX15; \??\C:\Program Files (x86)\Norton Security\NortonData\22.5.2.15\Definitions\SDSDefs\20171223.007\EX64.SYS [X] C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\DriverToolkit\DriverToolkit.lnk C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\DriverToolkit\Uninstall DriverToolkit.lnk 2018-05-31 09:30 - 2017-05-02 12:13 - 000000000 ____D C:\Users\Home\AppData\Local\Akamai 2018-05-31 09:25 - 2017-08-06 19:39 - 000000000 ____D C:\Program Files (x86)\DriverToolkit 2018-05-20 09:54 - 2018-05-20 09:54 - 000000000 ____D C:\Users\Home\AppData\Local\Tempzxpsigncfad4114ec9edd24 2018-05-20 09:54 - 2018-05-20 09:54 - 000000000 ____D C:\Users\Home\AppData\Local\Tempzxpsign83b2ee89ff18e166 2018-05-20 09:54 - 2018-05-20 09:54 - 000000000 ____D C:\Users\Home\AppData\Local\Tempzxpsign4804c14c2288e16a 2018-05-19 12:56 - 2018-05-19 12:56 - 000000000 ____D C:\Users\Home\AppData\Local\Tempzxpsignb234398489447ef0 2018-05-19 12:56 - 2018-05-19 12:56 - 000000000 ____D C:\Users\Home\AppData\Local\Tempzxpsign871da1caf2546e00 2018-05-19 12:56 - 2018-05-19 12:56 - 000000000 ____D C:\Users\Home\AppData\Local\Tempzxpsign0f65929a8396d63c 2018-05-19 11:14 - 2018-05-19 11:14 - 000000000 ____D C:\Users\Home\AppData\Local\Tempzxpsign825deb1d6a318b25 2018-05-19 11:14 - 2018-05-19 11:14 - 000000000 ____D C:\Users\Home\AppData\Local\Tempzxpsign3620d12082f3ada7 2018-05-19 11:14 - 2018-05-19 11:14 - 000000000 ____D C:\Users\Home\AppData\Local\Tempzxpsign28413be24a1413f7 2018-05-18 10:46 - 2018-05-18 10:46 - 000000000 ____D C:\Users\Home\AppData\Local\Tempzxpsigna86d904d05972e6a 2018-05-18 10:45 - 2018-05-18 10:45 - 000000000 ____D C:\Users\Home\AppData\Local\Tempzxpsignb299d84806059b0b 2018-05-18 10:45 - 2018-05-18 10:45 - 000000000 ____D C:\Users\Home\AppData\Local\Tempzxpsign320b3fff791ad252 2018-05-17 23:18 - 2018-05-17 23:18 - 000000000 ____D C:\Users\Home\AppData\Local\Tempzxpsign0d685eaaecf071ca 2018-05-17 23:17 - 2018-05-17 23:17 - 000000000 ____D C:\Users\Home\AppData\Local\Tempzxpsigne2066307df3d4e4f 2018-05-17 23:17 - 2018-05-17 23:17 - 000000000 ____D C:\Users\Home\AppData\Local\Tempzxpsign63ad36da74a42064 2018-05-17 22:52 - 2018-05-17 22:52 - 000000000 ____D C:\Users\Home\AppData\Local\Tempzxpsign5b2677cb497b3d8f 2018-05-17 22:51 - 2018-05-17 22:51 - 000000000 ____D C:\Users\Home\AppData\Local\Tempzxpsign35d6c385bd3202ea 2018-05-17 22:51 - 2018-05-17 22:51 - 000000000 ____D C:\Users\Home\AppData\Local\Tempzxpsign11a49026d012e177 EmptyTemp: Poprzez skrót klawiszowy CTRL + S zapisz zmiany w notatniku a następnie w FRST kliknij na Napraw. Na zakończenie naprawy FRST poprosi o restart systemu. Napisz później czy jest jakakolwiek poprawa.
  4. Sprawdź w biosie czy masz: 1) wyłączone Max CPUID Value Limit, Vanderpool Technology, Enhanced Intel Speedstep Technology, 2) na sztywno ustawiony mnożnik CPU tzn. Advanced -> CPU Configuration -> CPU Ratio Setting -> 9.0. Jeśli powyższe nie pomoże, sprawdź czy w systemie jest ustawiony plan zasilania na Wysoką wydajność.
  5. Poza tym masz zainstalowany Baidu Antivirus. Polecam go odinstalować. Jest przeciętny, o wątpliwej reputacji ze względu na powiązania z technikami instalacji PUP. Podobno AdwCleaner wykrywa niektóre komponenty tego antywirusa jako szkodliwe. Zresztą w dzienniku zdarzeń są zarejestrowane błędy związane z tym software:
  6. W dzienniku zdarzeń jest powód zawieszania się explorer.exe: Winna jest najnowsza aktualizacja do windows10. Przeprowadź weryfikację plików systemowych via sfc /scannow i podaj przefiltrowany raport sfc.txt https://www.fixitpc.pl/topic/1236-weryfikacja-integralno%C5%9Bci-plik%C3%B3w-via-narz%C4%99dzie-sfc/. http://forum.pclab.pl/topic/1232347-Nie-mo%C5%BCna-otworzy%C4%87-%C5%BCadnego-folderu/ - analogiczny problem tylko inny plik systemowy powodujący zawieszanie się explorer.exe.
  7. Procesor się przegrzewa skoro chwilę po uruchomieniu testu w OCCT ma >90 stopni. Jaki to procesor , jakie chłodzenie na nim, kiedy było montowane? Sprawdź czy radiator chłodzenia dobrze się trzyma tzn. nie ma luzów i czy radiator z wentylatorem nie jest bardzo zakurzony. Najlepiej to podaj pełną specyfikację komputera, a jeśli to laptop to jego model.
  8. Podaj może jaki klucz chcesz usunąć (dokładną ścieżkę dostępu) i dlaczego.
  9. W dzienniku zdarzeń powtarza się poniższy błąd: Bardzo często ma to związek ze szwankującym dyskiem twardym, więc czekaj na przeniesienie albo załóż temat w odpowiednim dziale (2 link) i podaj wymagane w nim dane. https://www.fixitpc.pl/topic/5553-blad-sterownik-wykryl-blad-kontrolera-na-deviceharddiskxdrx-i-jego-interpretacja/ https://www.fixitpc.pl/forum/43-hardware/ https://www.fixitpc.pl/topic/155-zak%C5%82adanie-tematu-jakie-informacje-podawa%C4%87/
  10. NVIDIA Streamer Service jest składnikiem NVIDIA GeForce Experience, więc jego deinstalacja powinna rozwiązań kwestię błędów związanych z niemożnością uruchomienia tej usługi.
  11. Nie, VWX na czerwono oznacza że procesor wspiera technologię wirtualizacji (oznaczaną też jako VT-x np. w CPU-Z) ale jest ona wyłączona w biosie/UEFI płyty głównej. W zależności od płyty głównej opcja odpowiedzialna za wirtualizację jest najczęściej pod nazwą Vanderpool Technology lub Intel Virtualization Technology. Zresztą jak najedziesz kursorem na VWX pokaże się opis tej funkcji.
  12. Error: (10/23/2016 07:43:45 PM) (Source: Service Control Manager) (EventID: 7006) (User: ) Description: Wywołanie ScRegSetValueExW dla FailureActions nie powiodło się i wystąpił następujący błąd: Odmowa dostępu. Te błędy w dzienniku zdarzeń, pojawiające się po każdym uruchomieniu systemu, związane są z zainstalowanym antywirusem, a dokładnie z funkcją Self Protection. Wyłączenie jej w opcjach antywirusa powinno wyeliminować błąd.
  13. Jeżeli piszczenie dochodzi z okolic karty graficznej, może to być spowodowane cewkami na tejże karcie, które nie zostały należycie zalane/zaizolowane. Ogólnie im więcej klatek na sekundę generuje karta, czyli im większy fps, tym bardziej słyszalne piszczenie. Żeby zniwelować piszczenie można wówczas sprawdzić jak się zachowuje karta przy włączonej synchronizacji pionowej (v-sync), która jak wiadomo redukuje maksymalny fps do poziomu częstotliwości odświeżania wyświetlacza.
  14. Oznacza to że procesor wspiera technologię wirtualizacji (oznaczaną też jako VT-x np. w cpu-z) ale jest ona wyłączona w biosie płyty głównej. W zależności od płyty głównej opcja odpowiedzialna za wirtualizację jest najczęściej pod nazwą Vanderpool Technology lub Intel Virtualization Technology. Opcję można zmienić przy pierwszym uruchomieniu systemu Windows (nie będzie aktywna przy restarcie systemu). Te wysokie temperatury GPU i CPU wynikają zapewne ze słabej wentylacji wnętrza obudowy (gdy jest zamknięta). Są jakieś wentylatory do wentylacji wnętrza obudowy? Do tego nakłada się wysoka temperatura otoczenia i postawienie komputera w ciasnej wnęce. Jeśli przed oddaniem do serwisu temperatury były mniejsze, dobrze by było też sprawdzić czy prawidłowo zostało zainstalowane chłodzenie i nałożona odpowiednia ilość pasty na GPU i CPU. Jest też możliwość że w systemie jest infekcja powodująca duże użycie zasobów CPU i/lub GPU w spoczynku czyli np. na pulpicie. Żeby to sprawdzić potrzeba dostarczyć wymagane logi (w Dziale pomocy doraźnej).
  15. toska78

    Wolne działanie

    System nie mógł zostać zrestartowany ponieważ fixlist, który dałeś do naprawy był pusty.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...