Skocz do zawartości

Utrata pakietów, spadek prędkości internetu v2


Leviathan

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Napotkałem się już na podobny temat i tam widziałem ładnie pomógł kolega. Może i mnie taki zaszczyt spotka :)

Mam problem z neostrada 10mB/s stacjonarną. Otóż jakoś tydzień temu miałem 2mB/s Orange Freedom i leciało mi wszystko maxem ~250kb/s. Po przejściu na tą neo ( ostrzegano mnie, że 10 u mnie nie pójdzie, max 6 jest dostępna, to ok. ) niby w speed tescie jest te 2-4 w proywach 6mB/s, ale nie przekłada się to na płynność w grach czy ściąganiu ( aktualnie 50-100 kb/s ). Mam duże pingi i lossy. Jakbym po prostu gubił dużo pakietów po drodze. Wrzucam te logi, myśle, że wszystkie, jak trzeba coś jeszcze to pisać :)

Proszę specjalistów o sprawdzenie tych logów, może mam jakiegoś robaczka czy coś...Proszę o help z góry wielkie dzięki ;]

Extras.Txt

gmer.txt

OTL.Txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Brak oznak czynnej infekcji. Doczyść tylko jej szczątki i adware. Instrukcje w spoilerze.

 

 

 

1. Wyczyść Firefox z adware: menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Zresetuj program Firefox.

 

1. Uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej:

 

:OTL
IE - HKU\S-1-5-21-1403108465-2289838540-3377082905-1000\..\SearchScopes\{8A69DB7F-4E91-4B49-8FAE-FB9AC0DCDE40}: "URL" = "http://search.softonic.com/INF00046/tb_v1?q={searchTerms}&SearchSource=4&cc=&r=903"
FF - HKLM\Software\MozillaPlugins\@pandonetworks.com/PandoWebPlugin: C:\Program Files (x86)\Pando Networks\Media Booster\npPandoWebPlugin.dll File not found
O6 - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\Explorer\Run: 65048 = C:\PROGRA~3\LOCALS~1\Temp\msufauu.bat
 
:Commands
[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Klik w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart. Po restarcie uruchom Sprzątanie.

 

 

 

 

Temat jedzie do działu Sieciu. Podaj materiały wymagane tym działem: KLIK.

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Zrobiłem tamto co mówiłeś. Tu następne logi i ustawienia karty sieciowej w txt.

Internet neostrada 10mB/s

Router TP-LINK TD W8961ND Wirless N ADLS2+

Karta sieciowa zintegrowana w płycie głownej. Realtek PCIe GBE Family Controller

Windows 7 64bit.

 

Może te gubienie pakietów naprawili by "panowie" z TPSA przepinając mnie na inne wejście w głównej skrzynce gdzie jestem podpięty ? :>

net-log.txt

ustawienia akrty sieciowej.txt

Odnośnik do komentarza

Zauważyłem pewną zależność. Im dłużej z czymś "jestem połączony", "ściągam". Tym mniejszy jest transfer, tak jakbym "gubił" transfer im dłużej z czymś mam styczność. Np. teraz sciągam update i prędkość startuje np z 100kb/s i spada, skacząc nawet do 0, czasem traci połączenie, po czym znowu "wstaje".

To samo jest np. jak oglądam filmik na yt. Na początku szybko się buforuje, a później praktycznie staje...

Odnośnik do komentarza

Teraz w system log w routerze wyskakuje mi coś takiego:

2/4/2013 20:33:56> Call Failed

2/4/2013 20:34:26> Call Failed

2/4/2013 20:34:56> Call Failed

2/4/2013 20:35:26> Call Failed

2/4/2013 20:35:56> Call Failed

2/4/2013 20:36:26> Call Failed

2/4/2013 20:36:56> Call Failed

2/4/2013 20:37:26> Call Failed

2/4/2013 20:37:56> Call Failed

2/4/2013 20:38:26> Call Failed

2/4/2013 20:38:56> Call Failed

2/4/2013 20:39:26> Call Failed

 

tu jeszcze coś takiego z routera ( tam pisze Down w jednym ) cokolwiek to oznacza :)

post-9898-0-79929700-1360006855_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Lepiej na gg 2691666, szybciej się dogadamy

 

Nie. Ja też chce mieć życie. Zasady są jasne: brak pomocy poza forum.

 

Dodam że jestem połączony kablem do routera, nie odbieram z wi-fi

 

Widzę po logach.

 

Przy takim tłumieniu nie masz szans mieć 10 Mb/s. SNR Margin graniczny, duża liczba błędów CRC, a zakładam, że statystyki te są z krótkiego czasu, bo nie wierzę, że router tak słaby jak TP-Link jest w stanie utrzymać długo synchronizację ADSL na 10 Mb/s przy takim tłumieniu, które pasuje do opcji 4 - 6 Mb/s.

Odnośnik do komentarza

Działa 10 Mb/s, tylko dennie i się rwie. A przynajmniej na to wygląda. To, że ja próbowałbym na lepszym sprzęcie utrzymać te 10 Mb/s z Neostrady, nie znaczy, że Tobie też proponuję, bo do tego potrzebna jest wiedza. I trzeba działać natychmiast, bo 10 dni to okres stabilizacji łącza, w którym, jak coś zepsujesz, to DLM (taki automat TP do obcinania pasma do stabilnej wartości) się na Tobie zemści. Nie dopiero teraz rozglądać się za lepszym modemem ADSL, który pozwoli zrobić statystyki parametrów i trzeźwym okiem ocenić, co da się wycisnąć.

Odnośnik do komentarza

Nie. To znaczy, że masz dwa wyjścia.

 

Kupisz możliwie jak najszybciej (jutro!) dobry modem, polecam Siemens Speedstream 4100 albo 4101, konieczne Annex A, bo na takich w 99% pracuje Neostrada. Potem podpinasz ten modem, przez 24 godziny monitorujesz obłożenie tonów bitami, SNR Margin, tłumienie, jaki przeplot ustawia DLM, ogółem: wszystko. Potem widzisz, na ile się chwieje i na ile można obciąć SNR Margin, żeby było bezpiecznie, a jednocześnie wyciągnąć odpowiednią prędkość.

 

Tutaj uwaga. Ten modem nie pozwala na regulowanie Target SNR Margin, ale przemawiają za nim dwa poważne argumenty. Jest bardzo stabilny i działa na najgorszych liniach, a także generuje chyba najlepsze statystyki spośród normalnych klienckich modemów.

 

Drugie wyjście: piszesz zgłoszenie usterki do Orange, oni przyjeżdżają, badają, stwierdzają, że przy takim tłumieniu nie ruszy i migrujesz (w takiej samej cenie) do tych 4-6 Mb/s. Internet jest stabilny. A przynajmniej powinien być.

Odnośnik do komentarza

Chodziło o prędkość ściągania czyli MB/s czyli leciało jakieś 1115 KB/s

Teraz nie ma sensu, bo jest to samo co wczoraj w tych godzinach. Musiałbym Ci wkleić screena z rana jak ładnie chodzi. Postaram się może jutro rano wrzucić. Tymczasem dzwoniłem do TPSA i mają przyjechać techniczni obadać łącze do 48h...

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...