Skocz do zawartości

Długie łączenie z siecią Wi-fi


Sarastro

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Jak w temacie. Ostatnio zmieniłem routera na ASMAX BR 615n zachęcony pozytywnymi opiniami na jego temat. Ostatnio jednak mam problemy i nie wiem czy to wina routera czy mojego komputera. Problem jest taki, że gdy włączam komputer nie łączy się czasami od razu do sieci(wyświetla tylko: dostępne są połączenia), trwa to dość długo (ok. 5 min). Gdy zrobię to ręcznie tylko lata ten pasek, że próbuje się podłączyć do tej sieci. Mam ustawione oczywiście, żeby automatycznie się łączył z siecią. Czasami również miewam(ok. dwa razy na 3 dni) takie "ograniczenia dostępu do sieci". Jak sprawdzić czy to wina komputera, karty czy może routera, albo dostawcy? Miał ktoś taki problem :)?

 

Co do komputera to Dell XPS16 Win 7 ultimate 64 bit.

 

Jeżeli są potrzebne jakiekolwiek logi to prosiłbym o informację.

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Zacznijmy od tego, że nie masz Service Pack 1 dla Windows 7.

http://www.microsoft.com/pl-pl/download/details.aspx?id=5842

 

Masz potężne problemy z połączeniem i to widać na pierwszy rzut oka. Poproszę jeszcze o screen z listy sieci z programu inSSIDer:

http://www.metageek.net/products/inssider/

 

Podaj Service Tag:

http://support.dell.com/support/topics/global.aspx/support/kcs/document?docid=267748

 

Kliknij Windows+R, wpisz devmgmt.msc i w otwartym oknie Menedżera urządzeń znajdź swoją kartę sieciową. Z menu kontekstowego wybierz Właściwości, potem przejdź do karty Zaawansowane. Spisz wszystkie właściwości wraz z ustawionymi parametrami. Przejdź do karty Szczegóły, znajdź Identyfikatory sprzętu i wrzuć tutaj screen. Tak samo zakładki Sterownik.

Odnośnik do komentarza

Witam,

 

Ten service pack właśnie pobieram. Mam potem przeskanować coś gdy będzie już zainstalowany?

 

Co do screena już daję:

screensvu.jpg

 

Service tag: HMDW7K1

 

Co do właściwości karty sieciowej to prezentują się one następująco:

&Priorytet i Vlan - Priorytet i Vlan wyłączone

40 MHz nietolerowane - wyłączone

802. 11n Preamble - Tryb Green field

Adres MAC administrowany lokalnie - nieobecna

Brak opisu(?) - wartość 11

Próg fragmentacji - 2346

Próg RTS - 2347

Szybkość (802.11a) - najlepsza szybkość

Szybkość (802.11b/g) - najlepsza szybkość

Tryb IBSS - Tylko 802.11 a/b

Tryb ochrony IBSS 54g™ - Automatycznie

 

oraz screen:

screen2hlv.jpg

 

EDIT: Service packa oczywiście nie mogę zainstalować ;) Kiedy wkładam płyte( bo oczywście to co sciągnałem nie działa i każe pierw uaktualnić system) pokazuje mi się error: Windows couldn't determine the language to use for Setup. Error code: 0x80004005...ehh

 

EDIT: Od wczoraj to normalnie tragedia jest. Pół dnia naprzemian mi łączyło z netem i wywalało. Da się to jakoś naprawić:)?

Odnośnik do komentarza

Zainstaluj paczuszkę:

http://www.dell.com/support/drivers/us/en/04/DriverDetails/Product/studio-xps-16?driverId=K4H75&osCode=WLH&fileId=2939931984

 

Ten Windows jest przerabiany w jakiś sposób?

 

A co do błędu z instalacją SP: wykonaj te trzy kroki z postu Picasso:

https://www.fixitpc.pl/topic/8218-blad-0x80004005-przy-instalacji-dodatku-sp2/

 

Proponuję na początek zrestartować router i zobaczyć efekt, ponieważ problem jest już przy połączeniu bezprzewodowym komputer router.

Odnośnik do komentarza

DawidS28

 

On już miał temat na forum: KLIK. Koszmarna ilość błędów, obszerne uszkodzenia komponentów. Zaleciłam mu reperację nakładkową. Mówi:

 

 

Sarastro

 

Kiedy wkładam płyte( bo oczywście to co sciągnałem nie działa i każe pierw uaktualnić system) pokazuje mi się error: Windows couldn't determine the language to use for Setup. Error code: 0x80004005...ehh

 

O jakiej płycie mówisz? Poza tym, błąd wskazuje że płyta ma inny język niż zainstalowany Windows, a by zrobić reperację musi być zgodność językowa.

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Znów miałem problem z internetem. Wywalilo mi go na parę minut, ale nie mam pojęcia czy to po prostu wina dostawcy czy znów po mojej stronie leży problem. Może by znów przeskanować tym programem po zainstalowaniu tego uaktualnienia sterownika?

 

Co do skanu to już jeden taki temat zrobiłem dość dawno temu bo miałem małe ściny komputera przez dysk, ale problem został zażegnany.

 

wolnesektory.jpg

Smart.txt

CheckSUR1.txt

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...