Skocz do zawartości

Do usunięcia


komputer89pc

Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.
STOP: c0000139{Entry Point Not Found}

The procedurę point RtJCopy Context could not be located in the dynamic link library ntdll.dll.

 

Komunikat sugeruje, że wersja pliku ntdll.dll jest nieprawidłowa. Uruchom sprawdzanie poprawności plików systemowych. F8 > Napraw komputer > Wiersz polecenia > wpisz komendę:

 

sfc /scannow /offbootdir=X:\ /offwindir=X:\windows

 

Gdzie X to litera dysku z plikami rozruchowymi i Windows, widzialna z poziomu środowiska zewnętrznego.

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Nie rozumiem co mówisz. Czy F8 czy płyta z tym samym (KLIK) = obojętne, ale nie stosuje się tego wymiennie (czyli jeśli używasz płyty, by wejść do WinRE, to nie używasz już F8). To co ma znaczenie to wybór opcji. Co Ty właściwie wybierasz w Napraw komputer? Masz ominąć wszystkie automatyczne procedury i wejść do Wiersza polecenia.

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza
Ale chcę zaznaczyć, że to nie jest infekcja, tak myślę.

 

Skoro wspominasz o tym, to nie za bardzo czujesz do czego zmierzam. Narzędzie FRST służy do poboru danych o Windows, który nie startuje, w tym zakresie jest diagnostyka infekcji, ale nie tylko. Narzędzie można zastosować na X sposobów, a to że jego opis jest w konkretnym dziale to inna sprawa. Mówiłam:

 

Komunikat sugeruje, że wersja pliku ntdll.dll jest nieprawidłowa.

 

I podałam właśnie do wykonania w FRST skan na wystąpienia pliku ntdll.dll, który zgłasza się na BSOD. A skan ten ma na celu pobór konkretnych danych o pliku i zdowodowanie czy istnieje alternatywna kopia do ręcznej zamiany.

 

 

Czy od razu zacząć od FRST, FRST musi być na sformatowanym pendrive?

 

Nie, narzędzie FRST nie musi być na sformatowanym pendrive. Jedyna rzecz, która jest istotna, to by plik skanera leżał bezpośrednio na pendrive a nie w podkatalogu + by pendrive był oczywiście podłączony do komputera w momencie wchodzenia w Wiersz polecenia.

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Usunąłeś ten główny log z FRST, ciągle go miałam otwartego, więc doczepiłam ponownie, bo jego dane tu chcę zacytować. Otoż widzę w nim, że łaty instalowałeś z dysku ręcznie a nie przez Windows Update, są również ślady operacji resetowania Windows Update (repliki folderu SoftwareDistribution).

 

2012-10-28 14:00 - 2012-10-28 14:00 - 00187877 ____A C:\Users\dom\Desktop\Windows6.1-KB2467659-x86.msu

2012-10-28 14:00 - 2012-10-28 14:00 - 00185736 ____A C:\Users\dom\Desktop\Windows6.1-KB2362765-x86.msu

2012-10-28 14:00 - 2012-10-28 14:00 - 00183771 ____A C:\Users\dom\Desktop\Windows6.1-KB2447568-x86.msu

2012-10-28 14:00 - 2012-10-28 13:59 - 00702721 ____A C:\Users\dom\Desktop\Windows6.1-KB2264107-v2-x86.msu

2012-10-28 13:55 - 2012-10-28 13:55 - 00196723 ____A C:\Users\dom\Desktop\Windows6.1-KB2598845-x86.msu

2012-10-28 13:52 - 2012-10-28 13:52 - 01673494 ____A C:\Users\dom\Desktop\Windows6.1-KB2661254-x86.msu

2012-10-28 13:51 - 2012-10-28 13:51 - 00517038 ____A C:\Users\dom\Desktop\Windows6.1-KB2732487-v2-x86.msu

 

2012-10-27 09:43 - 2012-10-28 12:54 - 00000000 ____D C:\Windows\softwaredistribution.bak3

2012-10-27 09:41 - 2012-10-27 09:41 - 00000000 ____D C:\Windows\softwaredistribution.bak2

2012-10-27 08:33 - 2012-10-27 08:37 - 00000000 ____D C:\Windows\softwaredistribution.bak1

 

Następnie wyniki skanu z FRST: 3 pliki na 4 możliwe mają datę modyfikacji na dzień 2012-10-28, w związku z tym nie można im ufać (problem wystąpił po instalacji aktualizacji i te pliki wyglądają na skład łaty KB2264107), natomiast czwarty plik z folderu x86_microsoft-windows-ntdll_31bf3856ad364e35_6.1.7600.16385_none_58ad34655d814187 ma sumę kontrolną, która jest różna od mojej sumy w tym samym miejscu. Mój plik ma sumę:

 

C:\Windows\winsxs\x86_microsoft-windows-ntdll_31bf3856ad364e35_6.1.7600.16385_none_58ad34655d814187\ntdll.dll --a---- 1286144 bytes [23:11 13/07/2009] [01:17 14/07/2009] F87212E64DE6DACDD55610B847DC2A60

 

Proponuję wymianę pliku ntdll.dll moją kopią komponentu w wersji 6.1.7600.16385 (to komponent starszy niż łaty, które wymieniały plik).

 

1. Przesyłam plik: KLIK. Rozpakuj ten ZIP i wynikowy plik ułóż bezpośrednio na pendrive (nie w podfolderze).

 

2. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

CMD: copy /y G:\ntdll.dll C:\Windows\System32\ntdll.dll
CMD: copy /y G:\ntdll.dll C:\Windows\winsxs\x86_microsoft-windows-ntdll_31bf3856ad364e35_6.1.7600.16385_none_58ad34655d814187\ntdll.dll

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i wstaw na pendrive obok narzędzia FRST.

 

3. Uruchom FRST i tym razem wybierz opcję Fix. Na pendrive powstanie plik fixlog.txt, ten zaprezentuj.

 

4. Spróbuj zastartować do Windows. Jeśli to się uda, odinstaluj łaty które ręcznie instalowałeś.

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Co z wymianą pliku, zabrałeś się za to? To był błąd, że próbowałeś ręcznie instalować łaty, których Windows Update Ci nie podstawiło (pośrednio to jest równe temu, że system nie spełnia określonych wymagań), i skąd właściwie wybór tych szczególnych łat, jak Ty je wytypowałeś? Pobieżnie patrząc na sam spis kopii pliku ntdll.dll to tu nawet Service Packa 1 dla Windows 7 nie ma zainstalowanego (brak komponentu numerowanego jako 6.1.7601). Problem z Windows Update potem, na razie jest wątek BSOD z plikiem ntdll.dll. Gdy uda się naprawić to, zajmę się diagnostyką Windows Update.

 

PS. I nie wiem dlaczego usunąłeś logi z pierwszego swojego tematu "Problem z Internetem ". Kompletnie nie można sprawdzić co za dane wtedy pokazywałeś ... Takich rzeczy się tu nie robi, by likwidować załączniki, to integralna część tematu.

 

 

.

Odnośnik do komentarza
Nie rozumiem, napisałem w notatniku, i ten notatnik miałem wybrać w FRST i dalej Fix?

 

Masz stworzyć plik o nazwie fixlist.txt, a plik ten ma być na pendrive obok narzędzia FRST. Następnie uruchamiasz FRST i klikasz w nim Fix i nic więcej. Na pendrive powstanie z tego log i masz go przedstawić.

 

 

Mam tu nie pisać ale, wybrałem bo takie znalazłem na stronie Microsoft, sprawdzałem przy tym czy jest potrzebny SP1 czy nie.

 

Ale mnie interesuje skąd wiedziałeś, że te akurat i że pasują do Twojego stanu aktualizacji (czyli czy ich instalacja przypadkiem nie wymaga innego układu łat w Twoim systemie). Wybrałeś 7 określonych pozycji, a przecież łat jest mnóstwo, a skoro brakuje Ci całego SP1 dla Windows 7, to tym bardziej za nieprawdopodobne uznaję, by tu sprawę miało załatwić jakieś kilka łat wybranych na chybił trafił. Moim zdaniem wybierałeś na oślep, skutki tu są = BSOD. Ten BSOD wskazuje, że aktualizacje nie pasują do Twojego Windows, brakuje mu czegoś.

 

 

.

Odnośnik do komentarza

"Obok FRST" to znaczy, że FRST i ten plik mają leżeć w tej samej ścieżce, czyli wprost na głównym widoku pendrive. Twierdzisz że tak jest.

 

EDIT: nie zauważyłam, że doedytowałeś w poprzednim poście:

 

Mam taki log. Po tym zresartowałem i ten sam bluescreen.

 

Hmmm, to może trzeba odinstalować te wszystkie łaty, które wstawiałeś. Na początek podaj mi spis zainstalowanych w systemie pakietów aktualizacyjnych. Z poziomu płyty naprawczej uruchom Wiersz polecenia i wklep komendę:

 

dism /Image:C: /Get-Packages /Format:Table > G:\log.txt

 

Na pendrive powstanie plik log.txt. Pokaż go tu.

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Komenda się nie wykonała, jakoby błąd parametrów. Czy na pewno wpisałeś ją poprawnie dokładnie tak jak w moim poście? Pokaż zdjęcie z tego co wpisujesz. Po drugie: czy na pewno w środowisku zewnętrznym widzianym z poziomu płyty dysk z Windows jest jako C? Narzędziem FRST pokazującym C nie ma się co sugerować, ono wymusza tymczasowe zmiany liternictwa, liternictwo tu nie jest potwierdzone. Szybkie sprawdzanie: zbootuj ponownie z płyty i w Wierszu polecenia wklep notepad i ENTER. Z menu Plik > Otwórz > pojawi się mini eksplorator plików, z boku klik w Komputer i zgłosi się lista dysków. Co tu widzisz, ile dysków i pod jakimi literami?

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...