Skocz do zawartości

Problem ze sterownikiem StarForceProtection


kolano80

Rekomendowane odpowiedzi

Uściślij: czy zgłoszenie o sterownikach StarForce nadal występują? Czy nie wprowadziłeś nas aby w błąd wiążąc te komunikaty występujące kiedyś tam i już niebyłe (bo w sumie OTL Extras pokazuje, że te błędy ze StarForce nie są bieżące, przy założeniu, że nie ma przekłamań czasowych i przesunięcia) z aktualnym innym typem usterki:

 

 

ale wyłączają się wszytkie gry

 

... a mówiłeś coś takiego:

 

 

w moim przypadku podczas gry komputer nagle się wyłącza, ale słychać dźwięk. jedynym wyjściem jest zresetowanie komputera

 

Czy to na pewno jest problem poziomu software? Może tu jest problem sprzętowy..... Z tego co rozumiem: obojętna gra (ale ile ich i jakie) prowadzi do wyłączenia ekranu (oznaki życia tylko w sferze dźwiękowej) i zostaje tylko twardy reset. Proszę dostarcz wszystkie dane sprzętowe, jak nakazuje ogłoszenie działu Hardware: KLIK.

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

1,Komunikat pojawiał sie odrazu przy włączeniu komputera, ale już sie nie pojawia, ponieważ kliknąłem aby komunikat nie był więcej pokazywany.

 

 

2,"A o do tego co mówisz, to prosiłam o podanie specyfikacji sprzętowych." jak to zrobić? dałas mi link, ale wchodząć w dalsze linki do HWiNFO32, PC Wizard, SIW nie ma okna pobierania ani nic w tym stylu...

Odnośnik do komentarza
dałas mi link, ale wchodząć w dalsze linki do HWiNFO32, PC Wizard, SIW nie ma okna pobierania ani nic w tym stylu...

 

Jak to? Tam są podane strony domowe narzędzi i linki pobierania są na tacy .... Przykładowo: otwierasz stronę HWiNFO32, na górnej fioletowej belce klik w "Download", co rozwija menu narzędziowe ze spisem wersji narzędzia, najeżdżasz na pozycję HWiNFO32, co otwiera stronę z pobieraniem ....

Odnośnik do komentarza

Jakbys jeszcze dla swietego spokoju sprawdzil wedlug tej instrukcji

 

http://www.glop.org/...orce/remove.php

 

 

Pomocne moga byc tez te dwie strony jesli chodzi o ewentualne patche do zainstalowania.Ale zawsze jest taka ewentualnosc ze jednak starsza gra nie bedzie wspolgrala na nowym systemie

 

http://www.gamershel...oad_13223.shtml

http://m0001.gamecop...er_legend.shtml

Odnośnik do komentarza

ok. mam, ale jak to skopiować, aby wkleic w poscie?

Otworz sekcję z czujnikami temperatury,poczekaj aż się pojawi okno z wynikami,kliknij myszą na to okno,następnie wcśnij kombinację klawiszy ALT oraz PRTSC (print screen) to skopiuje zawartość do schowka.Potem otworz Paint i wybierz opcję Wklej.Obrazki hostojesz tak jak logi.

 

Prosiłem cię także o wykonanie z instrukcji z postu 17

 

i jeszcze jedno - chociaż jestem sceptyczny by były jakieś szczątki w menadżerze urządzeń to jednak ażyby uciąć raz na zawsze spekulacje,otworz jeszcze raz menadżer urządzeń (devmgmt.msc)

zaznacz jak poprzednio Widok>>pokaż ukryte urządzenia i zrób screeny z sekcj "Sterowniki niezgodne z Plug & Play" - nie uda ci się pokazać wszystkiego na jednym rysunku więc wykonaj ich kilka.

Odnośnik do komentarza

screeny i SystemLook, oraz zdjęcie sprzetu (o to chodziło??)

 

Temperatury w normie

 

Masz bardzo dużo zadań w harmonogramie pochodzących od innych aplikacji i gier pewnie też,niestety z logów tych nie da się dokładnie stwierdzić co od czego jest

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\{1EABB341-E50C-4A2B-82AA-60B3543C4C1B}]

"Id"="{054D3B6A-F7CB-4337-92D3-EC1FC9D5B9B9}"

"Index"= 0x0000000003 (3)

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\{25E7CDF8-4C69-4062-AEBA-C855FF04FCAB}]

"Id"="{F446BBB1-6F47-4AD7-8216-13B26AA96157}"

"Index"= 0x0000000003 (3)

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\{2641C00E-B4BA-4EAE-8404-808A9728BBAE}]

"Id"="{31B45DDF-8187-41EA-A2F4-5F1B2B5ADF3B}"

"Index"= 0x0000000003 (3)

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\{2D7E0069-177A-4284-9EE8-8149AB5598A7}]

"Id"="{62FEA514-1747-435D-861E-A38045E76366}"

"Index"= 0x0000000003 (3)

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\{3193AED8-F0DC-4593-B640-1755B4F332BF}]

"Id"="{E2FD6617-8553-4093-AE10-2402D29C9430}"

"Index"= 0x0000000003 (3)

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\{3884BEFF-7F08-4D86-B09F-5E1D3A524EE9}]

"Id"="{E5772D26-0485-498B-810E-355423C63515}"

"Index"= 0x0000000003 (3)

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\{39F9800A-57F6-40AA-AF33-F8717B0D0661}]

"Id"="{7F6DCEE5-7A6B-45C7-A738-5DDE146D5D58}"

"Index"= 0x0000000003 (3)

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\{46493C89-D41D-49CE-8141-56C8C504C69C}]

"Id"="{A498F289-CC79-49D2-80AF-E464282AA949}"

"Index"= 0x0000000003 (3)

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\{46ECE147-2CA5-4EBC-8F24-38B3B87CCD71}]

"Id"="{BFAE7A88-4F75-45FE-9A84-064047301E18}"

"Index"= 0x0000000003 (3)

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\{4A629049-8660-47CE-BDC2-14F8EA08B6A5}]

"Id"="{37771600-FCED-4B61-8FA7-9A931D000890}"

"Index"= 0x0000000003 (3)

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\{50419E08-B185-4B7C-B501-B9022498769C}]

"Id"="{0A88D815-6A76-4688-9F34-A2D96E227C5B}"

"Index"= 0x0000000003 (3)

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\{5D33E91D-2A55-4CFC-B855-B3C8AFA593CD}]

"Id"="{39B4D9B4-5256-4681-A15D-C19FA5F0334A}"

"Index"= 0x0000000003 (3)

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\{5F38CF4F-BEDD-497D-A941-E142EC56D75C}]

"Id"="{ACF05FD5-20CA-45E5-89AA-CD94131796B6}"

"Index"= 0x0000000003 (3)

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\{68327314-53D6-4A22-80E6-DFA73F0E93E5}]

"Id"="{AD61779E-7871-42A4-825B-C4C0D65E7835}"

"Index"= 0x0000000003 (3)

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\{6DC0D8E1-B3CF-4CC9-80DE-3FF561160484}]

"Id"="{7C506826-BE7C-45F7-AAFA-C2D3DE43538B}"

"Index"= 0x0000000003 (3)

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\{77EC8B15-ED91-4442-B1AD-812C37AFCE80}]

"Id"="{9B3FDF25-0A64-4C53-8EF4-B1F91DCB45B1}"

"Index"= 0x0000000003 (3)

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\{7D0FB654-381E-4A60-9DAB-5C0FEE1AE693}]

"Id"="{6C5F4B42-AC8F-43EA-9DB2-32FBCCC36FD1}"

"Index"= 0x0000000003 (3)

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\{85C4E244-A248-4B0A-AB18-E7E4404565F9}]

"Id"="{C81377BF-1B0F-4E75-A7B4-B6CB813FF762}"

"Index"= 0x0000000003 (3)

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\{872BEBEE-DDF7-4284-B449-70965EA8FD5C}]

"Id"="{54BE153E-2A24-4B7E-8049-D62A4C3472D2}"

"Index"= 0x0000000003 (3)

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\{9680E163-E8ED-4914-B893-FFC903C8E6B8}]

"Id"="{DD1CF5B8-5E44-4EF9-B929-F09A5DC66811}"

"Index"= 0x0000000003 (3)

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\{98798F1D-F7A4-4356-94BE-3BA967526D93}]

"Id"="{CC7C5709-E112-485A-A0A0-4E6C946A5C9B}"

"Index"= 0x0000000003 (3)

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\{9B58D42C-A8B8-4935-BF89-1E80F336F07C}]

"Id"="{207C5149-06C4-4EBA-85D5-48E985F88A1E}"

"Index"= 0x0000000003 (3)

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\{9FD592B5-54CB-41AD-8DB8-E57AE39AB272}]

"Id"="{0F30166B-87EF-459D-84BF-A145AC9AA0BE}"

"Index"= 0x0000000003 (3)

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\{AFF139D2-F834-4C22-9B46-010327BCBC99}]

"Id"="{3644D905-CCCA-4492-BCB5-7A81E1EA6332}"

"Index"= 0x0000000003 (3)

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\{B2FA04AD-3C1A-4B4E-9517-3FB1F82EDC28}]

"Id"="{EF50F095-C462-4E5D-96AC-4250B16C6CB2}"

"Index"= 0x0000000003 (3)

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\{BE16F1DC-5546-4A2E-9409-A2E4C2DA37B3}]

"Id"="{3D14B791-E138-43DC-9847-8BC4B4335893}"

"Index"= 0x0000000003 (3)

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\{D3795ACB-FB35-4DD3-A384-49DF601C3D5F}]

"Id"="{8C98E8B2-29E8-4BF2-9A01-2C8C16D5BD97}"

"Index"= 0x0000000003 (3)

 

Otwórz harmonogram zadań

 

Start>>Uruchom>>taskschd.msc

 

W menu Widok zaptaszkuj "pokaż okienko podglądu" oraz "Pokaż zadania ukryte"

 

post-510-0-24563800-1312864913_thumb.png

 

 

Nastepnie kliknij lewym przyciskiem myszy w lewym oknie "Biblioteka Harmonogramu zadań" wtedy w środkowym oknie wyświetli się lista zadań w sekcji głównej,mnie będą interesowały zadania oznaczone długimi ciągami cyfr które wyszczególniłem na czerwono w fragmencie twego loga,kliknij na każde zadanie lewym przyciskiem myszy a następnie przejdź do tabu "Akcja" i odczytaj polecenie.Jeśli trafisz cos od StarForce lub podobnie to usuń,prawoklik na zadanie i wybierz "usuń".Jeśli nie jesteś pewien od czego jest to zadanie to możesz eksperymentalnie zadanie wyłączyć. Możesz takze spisać akcje dla każdego zadania i przedstawić je tutaj.

 

post-510-0-30560900-1312864885_thumb.png

Odnośnik do komentarza

ale mam pytanie, czy mam usuwać np, jezeli pochodzi coś z gier czy nie??

Najlepiej eksperymentalnie wyłącz + restart.Jeśli coś zostało wyłączone to zawsze mozna to włączyć z powrotem.Musisz się liczyć że dana gra może (choć nie musi ) przestać działać jeżeli zadanie zostanie wyłączone lub usunięte.Najlepiej wypisz te akcje dla każdego zadania to będzie łatwiej rozstrzygnąc czy ono musi być czy nie i od czego to jest.

Odnośnik do komentarza

czy to co zaznaczyłes na czerwono, mam gdzies wklejić?? (zrozumiałem że tak) ale gdzie??? jakbyś mógł zaznacz na obrazku :)

Obrazki nie :lol: ! - jest zbyt duzo zadań do sprawdzenia i zbyt dużo obrazków do wklejenia jesli już to co pisałem wyżej jedynie spisać komendy z tabu "Akcja" dla każdego zadania

 

ale poniewaz:

wyłączyłem prawie wszystkie, ale gry nadal sie wyłaczają. ale też nie zrozumiałem...

 

Więc na razie zostawmy to skoro i tak monit się nie pojawia a problemu z wyłączaniem gier nie rozwiązuje

 

1.Wykonaj dokładne testy na swoim sprzęcie - uzyj tego softa http://downloads.guru3d.com/OCCT-%28OverClock-Checking-Tool%29-3.0.0-download-1880.html

 

2. Uzyj narzędzia verifier https://www.fixitpc.pl/topic/993-bluescreeny-i-zwiechy-systemu-diagnostyka/

by sprawdzić integralność sterowników.

 

PS. Opisy i instrukcje masz przy linkach pobierania i proszę abyś się z nimi uważnie zapoznał i przeczytał.

Odnośnik do komentarza

to pierwsze podczas pobierania wyskakuje mi okno ze "TEN PLIK MOŻE USZKODZIC MI KOMPUTER" nawet jak go pobrałem to nie mogłem go otworzyć.

To pewnie antywirus go blokuje uznając go fałszywie za szkodznika tzw "false positive" - dodaj ten plik do wyjątku,lub folder gdzie jest przechowywany ten plik wyłącz ze skanowania - musisz pogrzebać w opcjach antywirusa.

 

 

A z tym drugim zamiast okna który jest pokazany na stronie (załącznik 1) wyskakuje mi co innego (załącznik 2)

Nie wiem po co dublujesz mój obrazek.W sekcji "uruchamienie i odzyskiwanie" trzeba kliknąc w "ustawinia" aby wyświetliło się okno z konfiguracją plików zrzutu pamięci.

Odnośnik do komentarza

zrobiłem to co mi kazałeś i nadal się wyłącza....

 

a czy możliwe to jest że gry się wyłączają przez monitor??? bo kiedyś zadzwoniłem do kolesia od którego kupiłem komputer, i on powiedział ze możliwe ze się wyłączają bo on "testował komputer na 15 calach, a ja mam 20. jeżeli tak to co mam zrobić??

Edytowane przez picasso
12.12.2011 - Temat zostaje zamknięty. Wygasła jego żywotność ustalona zasadami. //picasso
Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...