Skocz do zawartości

teredo tunneling pseudo-interface/windows nie ładuje sterowników (kod 31)


marxus

Rekomendowane odpowiedzi

witam serdecznie, mam problem z laptopem hp pavilion dv5 działającym w systemie vista home edition,

laptop nie nawiązuje połączenia z internetem,

kiedy otwieram manadżera urządzeń pokazuje mi się żółty trójkąt przy teredo tunneling pseudo-interface, kiedy wchodzę w właściwości tego urządzenia wyświetla się komunikat, że sprzęt nie działa właściwie ponieważ system windows nie może załadować sterowników ( kod 31 )

nie wiem co to znaczy, nie znam się zupełnie, czy ktoś mógłby mi pomóc, bardzo proszę...

 

 

61163284.jpg

 

dodatkowo widzę, że wszystkie nośniki są odłączone...

czy ktoś może mi powiedzieć w czym tkwi problem i czy da się to naprawić ?

nie znam się na tych wszystkich ustawieniach a laptop z internetem jest mi potrzebny na już.... :confused: :( :(

 

31024506.jpg

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

1.W menadżerze urządzeń kliknij we właściwości i wyświetl szczegóły pliku sterownika i pokaż co tam widzisz

2.Pobierz to narzędzie http://jcgriff2.com/0x2/Windows_NT6_BSOD_v3.03_jcgriff2_.exe i uruchom go w folderze Dokumenty program ten utworzy folder o nazwie Windows_NT6_BSOD_jcgriff2

3.Uruchom cmd.exe w trybie administratora i wklep komendę

 

sfc /scannow

 

kiedy to skończy przedstaw podtawowy raport z CBS.log http://support.microsoft.com/kb/928228

 

4.Weź program RegBak http://www.acelogix.com/freeware.html

i wykonaj tym programem kopię rejestru.Z wykonanej kopii Mnie będą interesowały wyłącznie pliki SOFTWARE i SYSTEM

 

Wszystkie rzeczy spakuj i shostuj gdzieś a do posta wklej linka do shostowanych plików.

Odnośnik do komentarza

brak mi już pomysłów, odinstalowałam to urządzenie, ściągnęłam sterowniki, zrestartowałam komputer i nadal nic...

nie chce się połączyć z internetem...

 

teraz wygląda to tak:

 

70011401.jpg