Skocz do zawartości
oponek111

SSL - Nie otwiera stron SSL lub wyświetla je niepoprawnie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Posiadam następujący problem i potrzebuję pomocy fachowców. Wszystkie strony otwierają się i działają poprawnie poza tymi szyfrowanymi SSL. Problem występuję na wszystkich przeglądarkach chrome, firefox, IE9. Konkretnie chodzi o strony mbank.pl gmail.com facebook.pl. Na stronę banku mogę się zalogować ale nie jest ona wyświetlana poprawnie widać ikony wczytywania poszczególnych elementów strony ale nic się nie dzieję. Facebook to samo mogę się zalogować ale dalej strona nie działa poprawnie nic nie mogę na niej zrobić, natomiast gmail.com zaraz po wpisaniu login/hasło strona zatrzymuję się na komunikacie loading, please wait... albo próbuję się chwilę wczytać po czym brak dalszej reakcji. Problem występuję tylko na stronach z https. Jestem na statku i korzystam z dostępnego gniazda podłączając się bezpośrednio kablem. Internet drogą satelitarną nie jestem w stanie powiedzieć więcej. Na innym laptopie podłączonym kablem do tego samego gniazda wszystko działa poprawnie. Problem ze stronami https i ich wczytywaniem pojawił się na internecie dostępnym na statku. Wcześniej będąc w domu wszystko działało poprawnie (internet UPC). Nigdy nie zmieniałem ustawień przeglądarek ani internetu.

 

Podjęte działania:

 

Przeskanowałem komputer antywirusem Avira, Windows Defenderem (na rozszerzonych opcjach), AdwCleanerem, mam aktualne wersje przeglądarek i zaktualizowane wszystkie wtyczki i aktualizacje bieżące windowsa. Skany nic nie wykryły. Próbowałem wyłączyć zapore windows oraz Avire również brak poprawy. Wyczyściłęm ciasteczka i całe historię co dało lekką poprawę w sensie takim że przed tem nie otwierało mi w ogóle strony facebook.com a teraz mogę się zalogować ale strona nie działa poprawnie.

 

Pozdrawiam i proszę o rady

 

P.S

 

W załączniku dodaję logi z programu FRST (Farbar Recovery Scan Tool).

Addition_13-12-2014_03-31-15.txt

FRST_13-12-2014_03-32-18.txt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Posługujesz się starą wersją FRST:

 

Scan result of Farbar Recovery Scan Tool (FRST) (x86) Version: 26-11-2014 01 (ATTENTION: ====> FRST version is 17 days old and could be outdated)

 

Proszę pobrać z przyklejonego i zrobić nowe skany wg wytycznych (sekcje Drivers MD5 i List BCD nie mają być zaznaczone): KLIK. Druga sprawa: nazwy logów sugerują, że je wyciągasz z C:\FRST\Logs - to jest archiwum i nieodpowienie miejsce, bieżący log jest zawsze tam skąd uruchamiano FRST - w tym przypadku w folderze "Pobrane".

 

Poza tym, temat rozpoczął się znacznie wcześniej na innym forum: KLIK. Czyli data problemu to przynajmniej koniec listopada (jak nie wcześniej), sprawdź czy nie jest to problem instalacji łaty KB2992611: KLIK

 

Dodatkowe ostreżenie związane już z grudniowymi aktualizacjami, upewnij się że nie poczęstowałeś się KB3004394 (co ma naprawiać KB3024777).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Załączam aktualne logi.

 

Odinstalowałem Avira oraz Avira Free Antyvirus oraz łatę KB2992611. Niestety strony SSL wciąż działają nieporpawnie. Problem nie występował przed  13 listopada gdzie operowałem na internecie od UPC. Pojawił się dopiero na statku. Nie instalowałem żadnych aktualizacji Windows od dnia 31.11.2014.

 

Na innych laptopach strony SSL działają normalnie.

 

Pozdrawiam, dziękuję za pomoc

Addition.txt

FRST.txt

Shortcut.txt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Odinstalowałem UPC Fiber Power Optimizer, spróbowałem rozruchu w trybie awaryjnym oraz odinstalowałem wszystkie aktualizacje powyżej 30.10.2014 gdzie do tej daty jestem pewien, że strony SSL działały normlanie. Niestety dalej to samo brak poprawy. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

A uruchom komputer w trybie awaryjnym z obsługą sieci (f8 po restarcie komputera i zniknięciu infomarcji frmowych, np. loga hp) i wejdź na jakąś stronę po https.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...