Skocz do zawartości

CD-ROM nie czyta płyt


Suchy203

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

chciałem dzisiaj nagrać mamie płytkę z piosenkami no ale nie dało rady. Włożyłem do napędu inną płytkę i w ogóle jej nie czyta. Menadżer urządzeń pokazuję wykrzyknik przy CD-ROM. Nie znam się na kompach więc ewentualne porady proszę jak najprostsze.

Z tego co udało mi się wyszukać posiadam płytę głowną GIGABYTE GA- M61PME- S2

Procesor: PROCOMP MODEL ATX KY- 400W

Nagrywarka DVD LG GH-22LS30.

 

Jeszcze jakby coś trzeba było podać to podam. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Spokojnie.

 

Czy potrafisz usunąć urządzenie z MU tak jak pisałem? Nie obawiaj się nic nie zepsujesz.

Prawa myszka na CD w MU i wybierasz - Odinstaluj + OK. Następnie restartujesz kompa.

Czy po restarcie na dole na pasku zadań z prawej strony pojawia się komunikat typu - Znaleziono nowe urządzenie itd (instalacja sterownika, urządzenie jest gotowe do użycia) - lub inny komunikat.

I jeżeli pojawi się inny komunikat niż Gotowe .... to go podaj.

 

 

 

Odnośnik do komentarza

Tak, odinstalowałem ten sterownik, zrestartowałem komputer. Po włączeniu pokazuję się komunikat ZNALEZIONO NOWY SPRZĘT, jest podany tam model, i za chwilę zmienia się na ZNALEZIONO NOWY SPRZĘT - CD-ROM. NIc innego się nie pojawia. A ten sterownik żeby ściągnąc to trzeba konto tam założyć ? Przepraszam, że tak pytam ale no nie wiem co i jak. Dziękuję za cierpliwość.

Odnośnik do komentarza

Po restarcie nie było żadnego komunikatu, ale podczas instalacji tego czegoś wyskoczyło ZNALEZIONO NOWY SPRZĘT- urządzenie jest gotowe do użycia. No ale w MU dalej to samo tylko z inną końcówką

beztytuupjt.png

 

Edit:

Panie Wiesławie na dzisiaj już muszę kończyć. Dziękuję Panu i Panu Dawidowi za dotychczasową pomoc. Odezwę się jutro chyba. Udanego sylwestra i Dobrego 2010 roku :) Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza