Skocz do zawartości

Windows XP Professional 2002 bardzo spowalnia


zdzicha

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry,

1.jestem kompletnym laikiem

2.zrobiłam co mogłam

3.logi wykazują długą listę errorów

 

ok.miesiąc temu mój komputer prawie stanął w miejscu, nie można było połączyć sie z internetem, wszystkie działania offline odbywały się w ślimaczym tempie

1.odinstalowałam wszystkie nieniezbędne programy - m.in.ZUNE, GOOGLE EARTH

2.Spybot i Malwerebytes nic nie znalazły

3.zainstalowałam na nowo Mozillę, uaktualiłam wtyczki, wywaliłam Operę

4.odinstalowałam zbędne wtyczki

5.zainstalowałam na nowo CCleaner

6.zainstalowałam nową wersję Avast

polepszyło się ale nadal nie jest ok, wczoraj trafiłam na to forum

1.zainstalowałam AdwCleaner - co znalazł to usunął

2.zainstalowałam TFC - co znalazł to usunął

3.wyrzuciłam z rejestru resztki po odinstalowanych programach (CCleaner ich nie pokazywał)

4.zainstalowałam IE8

5.odinstalowałam Javę

6.przeskanowałam OLT

7.przeskanowałam FRST

8.SPDT nie znalazł oprogramowania spowalniającego

 

załączam logi OLT i FRST, lista errorów jest długa - bardzo proszę o pomoc

 

 

p.s. 17.01.

po ataku trojana i przeskanowaniu kompa WSA przeskanowałam go jeszcze SpyBot'em, znalazł 5 wpisów (załączam screen) - naprawił, problem z ATI nie zniknął - w dzisiejszych logach widać to w errorach

p.s. 2

nie mogę wrzucić SPY screena bo jest za duży a zmniejszyć go nie mogę bo niby jak wkleję?(prawy klawisz powoduje wywołanie niby-konfiguracji ATI i wyłączenie kompa)

OTL.Txt

Extras.Txt

FRST.txt

Addition.txt

Addition.txt 17.01.txt

FRST.txt 17.01.txt

OTL.Txt 17.01.txt

Extras.Txt 17.01.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.