Skocz do zawartości
teciu8

Problem z kartą sieci bezprzewodowej lub punktem dostępu

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

dzisiaj skonfigurowałem neostrade z urządzeniem TP-LINK TD-W8910G. Po zakończeniu wszystkich czynności podjąłem próbę sprawdzenia połączenia przewodowego i bezprzewodowego. Po kablu wszystko jest sprawne, próbując połączyć się bezprzewodowo, po chwilowej próbie łączenia wyskakuje komunikat: Problem z kartą sieci bezprzewodowej lub punktem dostępu! Dodam, że pracuję na systemie Windows 7. Połączenie bezprzewodowe do innych sieci jest bezproblemowe.

Proszę o Państwa pomoc,

pozdrawiam Marcin.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Odinstaluj na próbę Avasta. Potem restart.

 

Zainstaluj pierwszą od góry paczkę sterowników (zielony button "Click for download"):

http://www.atheros.cz/atheros-wireless-download.php?chipset=22&system=5

 

Daj screen z listy sieci z programu inSSIDer:

http://www.metageek.net/products/inssider/

 

Net-log wskazuje, że sygnał Twojej sieci (jej nazwa jest podobna do Twojego nicka, więc sądzę, że to Twoja) jest bardzo słaby. Masz między komputerem a routerem jakieś urządzenia, które mogłyby powodować zakłócenia, np. głośniki, kuchenkę mikrofalową itd?

 

Wykonaj screeny z konfiguracji WiFi na routerze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Ok, zabieram się za polecenia.

Póki co dodaje to co jeszcze udało mi się zrobić między czasie.

 

Router znajduje się piętro niżej, dlatego taki sygnał. Próbując się połączyć w pomieszczeniu gdzie jest router występuje ten sam błąd: problem z kartą sieci bezprzewodowej lub punktem dostępu.

OTL.Txt

Extras.Txt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

gdzie należy wkleić te sterowniki? ściągnięty plik jest w postaci zapakowanego folderu, po wypakowaniu jest kilka plików, nie ma instalatora..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Kliknij Windows+R, wpisz devmgmt.msc i przejdź do swojej karty sieciowej (Atheros AR5007EG). Z menu kontekstowego wybierz Aktualizuj oprogramowanie sterownika..., wybierz aktualizację przy pomocy posiadanych plików i wskaż wypakowaną paczkę. Po zainstalowaniu ich restart komputera.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

W ustawieniach routera zmień Wireless -> Advanced -> Mode na 54 Mb/s 802.11g.

 

Potem daj nowy raport z Net-log.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Tutaj wszystko poprawnie. Wygląda tak, jakby problem był z routerem.

 

Daj jeszcze screeny z Wireless -> MAC Filtering, Wireless -> Statistic i Management -> System Log.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

poniżej odpowiednie screen-y..

z smartfonów i innych laptopów też nie łączy, ciągłe pobierania adresu IP..

router był resetowany przed konfiguracją..

już wymiękam..

post-4116-0-15609800-1356434842_thumb.png

post-4116-0-39238600-1356434846_thumb.png

post-4116-0-04231000-1356434851_thumb.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

A czy przypadkiem przyczyną nie jest włączone filtrowanie MAC adresów (screen 1 post #14) i brak dozwolonych adresów na liście Allow? Wystarczy ustawić na Disable i powinno działać. Ewentualnie zostawić to ustawienie i dodać adres swoich kart sieciowych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Kurde. 10 razy patrzyłem na ten screen i tego nie zauważyłem.

 

teciu8 ustaw w Disabled i powinno działać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

ustawiłem tak, teraz podczas próby połączenia z siecią wyrzuca mi jakiś błąd na niebieskim tle ( z Biosa) i resetuje kompa :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Spakuj C:\Windows\minidump i wrzuć na speedyshare.com, a tutaj daj link do paczki.

 

Jak połączenia z innych urządzeń?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Wygląda to tak:

sieć zaczęła działać, z każdego innego urządzenia idzie się z nią połączyć..tylko z mojego laptopa jest coś nie tak, wyrzuca mi błąd i resetuje kompa, tak jak napisałem wyżej.. wyjechałem już z rodzinnego miasta i na stancji mam ten sam problem z połączenie do każdej innej sieci bezprzewodowej, czyli poprzestawialismy coś w windowsie :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...