Skocz do zawartości

Neostrada - niestabilna przepustowość i wysoki ping


kluseczka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! jeśli mogę też się przyłączyć do tematu... Szukałam odpowiedzi na moje pytanie przez google, oczywiście, i trafiłam tutaj. A jak widzę temat świeży, to i ja się podepnę, żeby nie zaśmiecać:). mam podobny problem co kolega. Nagły spadek prędkości.. Mam 6 mb/s, i w istocie do takiej prędkości dochodzi. Dochodziło właściwie... Aktualnie od niecałego tygodnia prędkość waha się między 0,5 - 1 mb/s. Nie mówiąc już o pingu, który dochodzi nawet do 1000 i powyżej.

Może to wina sieci...? Nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

No właśnie nie wiem co się dzieje.. I są to osoby, które szukały rozwiązania na forach, a być może jest więcej, którzy tego nie zrobili ;)

Ja mam neostradę 6mb/s razem z telewizją. Nawet jestem zadowolona. Ale teraz to powolne działanie wszystkiego... pracuje mi się gorzej niż parę dobrych lat do tyłu, kiedy miałam internet 512 kb.

Odnośnik do komentarza

To jest normalny Windows 7, czy przerabiany w jakiś sposób?

 

Jest problem z łańcuchem Winsock:

 

NETSH winsock reset
Nie można załadować następującego pomocnika DLL: WSHELPER.DLL.
Nie znaleziono następującego polecenia: winsock reset.

 

A to może wskazywać na problem z plikiem wshelper.dll (spowodowany np. przez tweakowanie Windowsa) albo aktywny malware.

 

Problem jest zupełnie inny, widać już problemy przy połączeniu Twój komputer - Livebox.

Odnośnik do komentarza

Strat pakietów wprawdzie nie widać, ale pingi są zdecydowanie za wysokie i z tym jest powiązana przyczyna spadku prędkości. Problem zaczyna się gdzieś między Twoim komputerem a routerem (włącznie). Stąd albo problem z routerem, albo uszkodzona karta sieciowa w Twoim komputerze, albo niesprawny kabel. Najbardziej prawdopodobne jest moim zdaniem pierwsze i ostatnie wytłumaczenie z tej listy, ale o tym się jeszcze przekonamy?

 

Jaki masz router?

 

Komputer stacjonarny czy laptop? Możesz podać model karty sieciowej?

Odnośnik do komentarza

Potężna różnica w tłumieniu między downstream a upstream, fizycznie niemożliwa. Do tego dochodzi problem z pingowaniem już nawet do Livebox. Synchronizacja w teorii na pełne 6/1 Mb/s, router pokazuje możliwą maksymalną prędkość, która zupełnie nie ma odbicia w poziomie tłumienia. Proponuję odłączyć go na chwilę od zasilania, włączyć po kilkudziesięciu sekundach i obserwować co się dzieje. Wrzuć wtedy nowy screen z ADSL.

 

Jeżeli to nie pomoże, to moim zdaniem Livebox do wymiany. To jest bardzo awaryjny sprzęt.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...