Skocz do zawartości

iJuliusz

Moderatorzy
  • Postów

    64
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O iJuliusz

  • Urodziny 19.08.1977

Informacje

  • Płeć:
    Mężczyzna
  • Skąd:
    ijuliusz.pl

Ostatnie wizyty

1 849 wyświetleń profilu
  1. Proszę o powtórny skan FRST celem weryfikacji Wstaw pliki do wglądu
  2. Witaj W logach jest kilka wpisów do usunięcia Uruchom FRST. Z klawiatury CTRL+Y, zostanie utworzony plik tekstowy. Wklej do pliku następującą treść: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Z klawiatury CTRL+S, by zapisać zmiany. Następnie w oknie FRST klik w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. Wstaw go do odpowiedzi Pozdrawiam serdecznie Juliusz
  3. Dziękuję Widać w logach, że MBAM usuwa zagrożenia Zrób ponownie skan FRST, sprawdzę, czy problem powraca
  4. Witaj @kacper6768 Próbowałeś wersji 109 z katalogu Microsoft? Webview2 Runtime version 109 Pozdrawiam serdecznie Juliusz
  5. @Cypisek666 Uruchom FRST i w górnym oknie wpisz lub wklej AppvClient i kliknij Szukaj w rejestrze Wstaw plik wynikowy Zrób skanowanie MBAM * Pobierz MalwareBytes MBAM 4 * Zamknij wszystkie aktywne programy i przeglądarki. * Zainstaluj **MBAM** w wersji na Komputer Osobisty * Pierwsze kroki - Wybierz wersję - darmowe Premium na 14 dni lub kontynuacja wersji podstawowej * Wejdź w Ustawienia w Prawym górnym rogu * Zakładka Bezpieczeństwo * Wyłącz Autouruchamianie, jeśli nie zamierzasz zostawiać programu w systemie * W Opcjach skanowania zaznacz trzy pierwsze z czterech dostępnych - Skanuj w poszukiwaniu Rootkitów - Skanuj archiwa - Użyj sztucznej inteligencji ... * Wróć do Głównego Menu * Rozpocznij skanowanie, po przeskanowaniu oczyść to co znajdzie, wklej plik wynikowy.
  6. Proszę o ponowny skan FRST i nowe logi do wglądu
  7. @Cypisek666 Plik naprawczy dla Ciebie Uruchom FRST. Z klawiatury CTRL+Y, zostanie utworzony plik tekstowy. Wklej do pliku następującą treść: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Z klawiatury CTRL+S, by zapisać zmiany. Następnie w oknie FRST klik w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. Wstaw plik wynikowy w odpowiedzi. Pozdrawiam serdecznie Juliusz
  8. @Cypisek666 Przejrzę logi i wstawię plik naprawczy @zbycho Jestem i tu i tam, a tu po prostu jest mniej zgłoszeń
  9. Witaj @Bonifacy Wygląda, że kogoś nieświadomie rozzłościłem moim zachowaniem. Przepraszam, Faktem jest, że Bartek przerabiał przypięte posty i akurat mnie poprosił o przypinanie nowych postów, mógł poprosić Radka, ale ja akurat byłem zalogowany Zajmował się tym wcześniej i nie wnikałem w ich merytoryczną zawartość, wiedząc, że gdy skończy, będzie można przeanalizować treści (sobota w nocy, to nieodpowiedni moment) Najważniejsze informacje przekazał. Do Vermoxa nic nie mam i nigdy nie miałem. Rozpoczął temat, który jak również ja uważam, powinien skierować bezpośrednio do Bartka w prywatnej wiadomości, a Moderatora poprosić o reakcję Dlaczego tego nie zrobił w taki sposób? Chciał go ośmieszyć? Nikt do tego czasu merytorycznie nie odpisał, nikt nie zgłosił posta Podobnie jest tutaj, nie napisałeś bezpośrednio do mnie, ale utworzyłeś temat w nieodpowiednim dziale i to jeszcze na Forum, które nie ma nic wspólnego z DP. Przychodzisz tu po 'jakimś czasie'. Próbujesz rozpętać burzę w szklance wody. Zarzucasz mi brak odwagi i zausznictwo. Zakładasz, że każde zgłoszenie problemu do moderatora to jest donosicielstwo? Skasowany temat przywróciłem i wyjaśniłem całą sytuację Miałem odwagę przyznać się do błędu. Szkoda tylko, że angażujesz w to wszystko tak wiele osób Pozdrawiam serdecznie Juliusz
  10. Witaj @Cypisek666 Wygląda na to, że problem nadal występuje Wykonaj nowy skan FRST i wstaw logi do wglądu Pozdrawiam serdecznie Juliusz
  11. Witajcie @Illidan Dodałem do okienka z zawartością fixlist brakujące komendy START:: i END:: które są wymagane przy kopiowaniu fixlist do schowka Cytat z instrukcji FRST @buli113 Możesz ponownie skopiować zawartość okna fixlist i wykonać naprawę Zaznacz oczywiście od START:: do END:: włącznie Pozdrawiam serdecznie Juliusz
  12. Dziękuję Można jedynie przypuszczać, że KPRM po uruchomieniu nie miał uprawnień do wykonania kopii zapasowej, choć w logu zapisało jego utworzenie Jeśli nie masz dodatkowych pytań, to temat możemy uznać za zakończony Pozdrawiam serdecznie Juliusz
  13. W takim razie nic nie musimy zmieniać Usuń pozostałe programy naprawcze stosując narzędzie KpRm Uruchom i zaznacz opcje: Delete Tools, Registry Backup, Create Restore Point, Delete now Kliknij Run. Wstaw plik wynikowy.
  14. Dziękuję Czy ingerowałeś w ustawienia systemowe dotyczące Windows Update?
  15. Tak. To była wyłącznie kosmetyka. Wstaw do wglądu plik wynikowy fixlist.txt. Zrób jeszcze jeden skan. Chciałbym przejrzeć ustawienia systemu. Pobierz i uruchom FSS, zaznacz wszystkie okienka (zaptaszkuj) i wykonaj skanowanie. Wstaw log do wglądu. Pozdrawiam serdecznie Juliusz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...