Skocz do zawartości

ipconfig nie wykrywa karty sieciowej


monika073

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mój problem pojawił się gdy użyczyłam laptopa jednemu z członków rodziny, który w tym momencie uważa ze nic złego nie robił, chciał zainstalować internet play'a, a gdy mu sie nie udało to dał sobie spokój. Teraz jednak chciałam połączyć się z siecią LAN, które to połączenie wcześniej było nawiązywane automatycznie, a teraz jest niemożliwe. W menadżerze urządzeń karta jest widoczna jednak po wpisaniu polecenia ipconfig /all nie wykrywa żadnej karty. Chcąc stworzyć nowe połączenie występuje problem z plikiem connect.dll. chciałam go podmienić jednak nic to nie dało. Przeinstalowywanie sterowników ze strony producenta również. Próbowałam tez tego rozwiązania http://solutionslog.blogspot.com/2008/10/windows-vista-connectdll-error-message.html Powoli tracę już pomysły na naprawę tego, a nie uśmiecha mi się format. Z góry dziękuję za jakakolwiek pomoc

post-2009-0-80621100-1304022693_thumb.jpg

post-2009-0-16142900-1304022700_thumb.jpg

post-2009-0-17421800-1304022705_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Mi to wygląda jakby tu był problem z plikiem ndis.sys lub tunnel.sys lub wogóle walnięty protokół TCP/IP :blink:

dostarcz log OTL main+extras https://www.fixitpc.pl/topic/61-diagnostyka-ogolne-raporty-systemowe/page__view__findpost__p__324 tylko że gdy uruchomisz program (instrukcja) w opcjach "usługi" oraz "sterowniki" zaptaszkuj wszytko i dopiero wtedy wygeneruj raport

 

Ponadto uruchom cmd.exe w trybie administratora (prawoklik na cmd.exe i wybierz "Uruchom jako administrator" i wklep komendę

 

sfc /scannow

 

Po tej operacji odnajdź folder C:\Windows\logs\CBS ,spakuj go i shostuj

 

Ponadto w menadzerze urządzeń kliknij na jakąkolwiek kartę i we właściwościach odczytaj kod błędu - prawdopodobnie jest to 39.

 

I dodatkowo spakuj zawartość folderu C:\Windows\System32\winevt\Logs i też shostuj

 

EDIT

 

Dodatkowo wejdź w Panel Sterowania>>Centrum sieci i udostępniania>>Zmień ustawienia karty sieciowej i dla każdej z dwóch fizycznych kart prawoklik,właściwości pokaż zakładkę "Sieć" i pokaż jakie protokoły są dostępne i załączone

Odnośnik do komentarza

Przepraszam, że dopiero teraz ale nie miałam dostępu do komputera. Sprawa wygląda tak, po wykonaniu komendy sfc /scannow komputer musiał być ponownie uruchomiony, gdzie włączało się naprawianie sytemu, które zostawiłam na ok. 5 h i po powrocie nadal trwało, komputer na siłę wyłączyłam i po ponownym restarcie nadal to ise uruchamiało tylko z różnicą że po 10 minutach pisało że system co mógł to naprawił i uruchomi się normalnie a jeżeli pojawią się jakieś błędy to ponownie spróbuje to naprawić i tak jeszcze parę razy. Dopiero przywracanie sytemu pozwoliło go uruchomić, także pliki logu pewnie zostały przywrócone, ale i tak je załączam.

 

Kod błędu to 10.

 

Logi :

 

http://www.megaupload.com/?d=GNQZ1AYI

post-2009-0-13203900-1304460004_thumb.jpg

post-2009-0-91265500-1304460012_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza

EDIT

 

Dobra pobrałem pliki mimo wcześniejszych problemów - odpiszę później

 

EDIT2

 

Ten sytem jest bardzo uszkodzony

 

 

  Pokaż ukrytą zawartość

 

 

Pliki protokołu TCP /IP teoretycznie są ale usługi sterownikowe TCP /IP nie działają o czym informuje dziennik -konsekwenjcją tego jest niedziałanie szereg usług

 

 

  Pokaż ukrytą zawartość

 

 

Gdyby to byl system z płyty nakazałbym wykonać reparację KLIK ale jeśli to system z partycji Recovery to tego nie da się wykonać.Można jeszcze spróbować przywracania systemu z płyty ratunkowej KLIK bo prawdopodobnie na żywym systemie tego zrobić się nie da sądzac po błedach z dziennika.No można jeszcze raz spróbować komendy sfc /scannow (przed wykonaniem tej komendy dobrze by bylo usunąc pliki z folderu C:\Windows\Logs\CBS) ale to bardzo mała szanasa by to coś zdziałało,zwłaszcza że dodatkowo (już w niezaprezentowanej części raportu CBS) coś tam się wykrzycza o niezgodność sum kontrolnych <_<

 

Trochę podejrzany jest dla mnie rozmiar uszkodzeń i dlatego bez względu na rezultaty wykonaj dodatkowo raport SMART za pomocą programu http://crystalmark.info/software/CrystalDiskInfo/index-e.html

Odnośnik do komentarza

Naprawianie z płyty nic nie dało, naprawianie błędów nic nie wykryło, ponownie się uruchomił. Zobaczyłam jedną rzecz jak chciałam przywrócić system z danego punktu pojawił mi się wpis instalacja service packa 1, czego ja nie robiłam i podejrzewam ze brat mógł zamykając wybrać zamknij i zainstaluj aktualizacje. Czy gdyby coś poszło nie tak przy instalacji tego mogłoby to takie szkody spowodować ?

 

Nie wiem czy to o to chodziło ale tylko taki raport potrafiłam wygenerować :

scan.txtPobieranie informacji ...

Odnośnik do komentarza
  W dniu 4.05.2011 o 13:45, monika073 napisał(a):

Naprawianie z płyty nic nie dało, naprawianie błędów nic nie wykryło, ponownie się uruchomił. Zobaczyłam jedną rzecz jak chciałam przywrócić system z danego punktu pojawił mi się wpis instalacja service packa 1, czego ja nie robiłam i podejrzewam ze brat mógł zamykając wybrać zamknij i zainstaluj aktualizacje.

 

 

Czy gdyby coś poszło nie tak przy instalacji tego mogłoby to takie szkody spowodować ?

Teoretycznie gdyby wyłączył system przy instalacji łaty,SP to mogłoby się zdarzyć choć to mało prawdopodobne.Ale powód twoich problemów jest inny taki jak podejrzewałem - z twojego loga:

 

  Cytat

C5 100 100 __0 000000000004 Liczba sektorów niestabilnych (oczekujących na remapowanie)

C6 100 100 __0 000000000004 Ilość nie naprawionych błędów

 

Ten dysk jest nieodwracalnie uszkodzony i to bez dwóch zdań.Jeśli ten komputer jest na gwarancji to musisz złożyć wizytę w serwisie aby ci wymienili dysk :P

Odnośnik do komentarza
  W dniu 4.05.2011 o 14:15, monika073 napisał(a):

Czy format tutaj nie pomoże ? czy nie ominie jakoś tych sektorów, komputer ma 4 lata i już gwarancji nie ma a przydałoby sie żeby chociaż do końca semestru dociągnął.

Tak czy inaczej bardzo dziękuję za pomoc :)

jak pisałem te uszkodzenia są nieodwracalne i nie da się tego całkowicie naprawić - zdecydowanie zalecam wymianę tego dysku.Te bady można spróbować przeremapować - możesz użyć narzędzia MHDD lub narzedzia producenta http://www.seagate.com/www/en-us/support/downloads/seatools, jednakże miej świadomość że bady mają tendencję do rozrastania się i nawet zremapowanie ich nie powstrzyma dalszej destrukcji dysku - no ale jeśli to ma być prowizorka do końca semestru to chyba powinno się udać.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...