cardster Opublikowano 29 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 (edytowane) Witam! Posiadam internet radiowy. Od około kilki dni internet "zwiesza się". Nie ma informacji na pasku ze internet jest odłączony, normanie pisze, ze jest podłączony, mimo to, strony nie ładują się. Musze ręcznie wyłączyć neta i jeszcze raz włączyć. Admin sprawdzał antenę i u niego wszystko gra. Kazał mi sprawdzić kompa Combofixem, który nie rozwiązał problemu a tu wyczytałem ze jest dość "niebezpieczny" dla amatorów:) Dodam, że dużo ściągam programem Jdownloader, nigdy wcześniej nie miałem takiego problemu. Proszę o pomoc! Windows 7 (x64) Dodałem..sorry za zwlokę ale reinstalowałem system...problem pozostał. Edytowane 8 Czerwca 2011 przez picasso 8.06.2011 - Temat oczyszczam ze zbędnych postów i logów. //picasso Odnośnik do komentarza
Rychwal Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Witam. Skoro posiadasz internet radiowy i rozłącza Ci się to przydałaby się też wiedza jaką antenę posiadasz i w jakiej częstotliwości działa i jaki jest AP. Może wiesz czy antena działa na 2,4 GHz czy na 5,5 GHz? Możliwe też, że Twój AP się źle zgrał np 54/6 Mbps i będzie to źle chodziło pomimo, że od strony admina dobrze się zgrywa. Może jakieś zakłócenia są i wystarczy kanał zmienić i się poprawi. Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Proszę o dostarczenie raportu z Net-log (KLIK). Jaki masz router / Access Point? Uruchom inSSIDer i zrób screen. Kliknij Windows + R, wpisz devmgmt.msc Znajdź swoją kartę sieciową, potem Właściwości i spisz z zakładki Zaawansowane wszystkie parametry z wartościami. Odnośnik do komentarza
cardster Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Dzięki za próby pomocy. Antena 5,5 GHz. Internet teraz "dość" tak chodzi, tzn. strony można przeglądać dłuższy czas, ale jak zostawię JD włączone, to parę minut pościąga i koniec. Router lub Access Point jest na dachu to jutro sprawdzę. inSSIDer nie chce się uruchomić (Please start WLAN AutoConfig and then run inSSIDer. - niestety przerasta to moje możliwości informatyczne) Adres sieciowy: Nieobecna Automatyczne wyłączanie łącza gigabitowego: Wyłączone Bufory odbioru: 512 Bufory transmisji: 128 Łagodzenie przerwań: Włączone Odciązanie sumy kontrolnej protokołu IPv4: odb i wysył włączone TCP (IPv4) : odb i wysył wł TCP (IPv6): odb i wysył wł UDP (IPv4): odb i wysył wł UDP (IPv6): odb i wysył wł Odciazanie wysylania dużej ilosci danych (IPv4): wł Odciazanie wysylania dużej ilosci danych w wersji 2: wł Priorytet i VAN: Priorytet i VAN wł Ramka Jumbo: wył Sterowanie przepływem: wył Szypkość i dupleks: Autonegocjowanie Wznawianie na podstawie dopasowania do wzorca: wł Wznawianie na podstawie pakietu Magic: wł Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 http://www.home-network-help.com/wlan-autoconfig.html Szypkość i dupleks: Autonegocjowanie Jakie masz inne możliwości ustawienia tego? Odnośnik do komentarza
cardster Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Dodałem log. Nie mogę włączyć usługi WLAN, nie mam tego. 1 GB/s pełny dupleks 10 Mb/s pełny dupleks 10 Mb/s póldupleks 100 Mb/s pełny dupleks 100 Mb/s póldupleks Teraz znów co parę minut a nawet częściej wyłącza się internet. Może karta sieciowa pada? ma już z 5 lat. net-log.txt Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Zmień na 10 Mb/s pełny dupleks. Może być, jak piszesz, problem z kartą sieciową. Uruchom wiersz poleceń z uprawieniami admina. Wpisz: netsh int ip reset reset.log Potem restart komputera. Jeśli potem nie będziesz się mógł połączyć z siecią, to tu masz ustawienia: Karta PPP Połaczenie szerokopasmowe: Sufiks DNS konkretnego połączenia : Opis. . . . . . . . . . . . . . . : Połączenie szerokopasmowe Adres fizyczny. . . . . . . . . . : DHCP włączone . . . . . . . . . . : Nie Autokonfiguracja włączona . . . . : Tak Adres IPv4. . . . . . . . . . . . . : 10.10.10.75(Preferowane) Maska podsieci. . . . . . . . . . : 255.255.255.255 Brama domyślna. . . . . . . . . . : 0.0.0.0 Serwery DNS . . . . . . . . . . . : 91.192.199.131 193.200.82.126 NetBIOS przez Tcpip . . . . . . . : Wyłączony To się uzupełnia podobnie jak tutaj: https://www.fixitpc.pl/topic/784-zmiana-adresow-dns/ Odnośnik do komentarza
cardster Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Dziś zakupiłem nową kartę sieciową, problem pozostał, powoli się załamuje psychicznie, zaraz sprawdzę sposób DawidS28, tylko że ja mam Windows7 i nie wiem czy potem, gdyby net nie chciał się połączyć, to będę wiedział gdzie powpisywać te dane? Siódemka jednak trochę się rożni od Visty. Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Nie mam "siódemki" obecnie, ale z tego, co pamiętam, jest tak samo. Odnośnik do komentarza
cardster Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Duże jest ryzyko, że po tych krokach, stracę łączność z netem? "Zmień na 10 Mb/s pełny dupleks. Może być, jak piszesz, problem z kartą sieciową. Uruchom wiersz poleceń z uprawieniami admina. Wpisz: netsh int ip reset reset.log Potem restart komputera." Zrobiłem, net jest, teraz przetestuje i dam znać czy pomogło. Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Ok. Czekam. Odnośnik do komentarza
cardster Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 (edytowane) DawidS28 jesteś mistrzem! Wszystko wróciło do normy, mój admin a zarazem właściciel sklepu komputerowego, zielonego pojęcia nie miał jak to rozwiązać, jedynie naciągnął mnie na kartę sieciową i szukał winy w zasilaczu! Jakbym mógł, to postawił bym Ci sześciopak czegokolwiek co lubisz! Naprawdę! Szacun! Wielki szacun! Pozdrawiam i dziękuje za rozwiązanie mojego problemu! Edytowane 9 Kwietnia 2011 przez DawidS28 Nie ma sprawy, temat zamykam jako rozwiązany. :) Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Dostałem informację na PW o dalszych problemach, otwieram w takim razie temat. Jeśli nawet reinstalacja systemu nie przyniosła oczekiwanych efektów, to błąd leży ewidentnie po stronie Twojego admina sieci. Dowiedz się jeszcze, czy Twoje dane do łączenia się z siecią są poprawne, miałem kiedyś przypadek, że błędne wpisanie adresów IP powodowało podobne problemy. Odnośnik do komentarza
cardster Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Postaram się wszystko u admina wyjaśnić, z netem jest tak, że potrafi teraz dość "długo" działać bez problemowo, a później co chwile klops. Pracuje od rana do wieczora, więc może mi to trochę czasu zająć. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza
cardster Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Komputer był u admina w sklepie, strasznie powgrywali sterowniki od płyty i sieciówki i coś tam poczyścili sprzęt. Mówił ze działa, kasy nie wziął ale kłamał, problem dalej pozostał, to jest już nie do ogarnięcia. Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Jak dla mnie: problem po stronie Twojego admina, niech szuka u siebie dalej, zwłaszcza, że komputer jest sprawny, jak sam stwierdza. Odnośnik do komentarza
Rychwal Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Musisz truć administratorowi, że cały czas Cię rozłącza i żeby to sprawdził co się dzieje a jak nie to niech wymieni Ci AP bo najprawdopodobniej to będzie problem, zgrywa się dobrze, ale zrywa połączenie, dlatego trzeba się dostać na niego i pokombinować przestawić go na z trybu b/g na b może to coś pomoże, jest sporo zależności i ciężko wróżyć z fusów. Może tryb anteny trzeba byłoby przestawić, najprawdopodobniej nie obejdzie się bez wizyty administratora sieci bądź jego pracowników. Odnośnik do komentarza
cardster Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Najlepsze jest to, że tu byli. Antenę sprawdzali, ponoć dobra. Ze sklepu skanowali połączenie, ponoć dobre. Mówił ze już nie ma pomysłu jak to naprawić. Najszybciej zrywa połączenie podczas ściągania programem JD. Zwykłe przeglądanie stron wytrzymuje 15-20 minut. Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 No więc tak: - reinstalowałeś system, więc problem nie jest raczej związany z software, - ze sprzętu możemy wykluczyć kartę sieciową (masz przecież nową, na USB), - raczej nie jest to problem z resztą hardware, bo dawałoby o sobie znać także w innych momentach. Spróbuj pożyczyć od kogoś lapka i podpiąć się do tej sieci. Jeśli działa - szukamy problemu dalej. Jeśli nie działa - truj adminowi, a najlepiej zmień dostawcę, o ile masz taką możliwość. Odnośnik do komentarza
chato Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Możliwą przyczyną takiego problemu może być konflikt adresów IP wtedy dzieją się takie cyrki lub ktoś jedzie na dziko na adresie MAC owego odbiorcy Skontaktuj się z adminem. I ważna sprawa: brama domyślna nie może mieć pustej wartości.....!!! Możliwe także,że w okolicy zbyt dużo osób korzysta z tego samego kanału wtedy często powstają kolizje pakietów, a router nie wyrabia ponieważ jest odpytywany przez inne sieci. Czy masz możliwość zalogowania się do swojego routera???? Możliwe,że twój admin jest chamski i ustawia dobowy limit transferu bądź nawet nie wiem,że taka opcja jest włączona. Odnośnik do komentarza
cardster Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Z chęcią wziąłbym netie ale łącza stare i przepustowość skandalicznie mała. Spróbuje jeszcze z laptopem szwagra i zobaczymy a jutro zadzwonię do admina i powiem żeby właśnie sprawdził, czy ktoś się nie sępi na moim łączu. Odnośnik do komentarza
Rychwal Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Jeżeli masz internet radiowy zarządzany przez mikrotik'a to nikt nie ma prawa podpiąć się pod Ciebie chyba, że złapałeś wirusy które robią całą robotę (ale to nie to bo jest nowy system) Nie podepnie się nikt pod Ciebie ponieważ to jest zarządzane poprzez PPPOE i na jeden komputer przypada jedna nazwa użytkownika i hasło, jeżeli jest router to on pełni funkcję PPPOE oraz AP lub Switcha. Jeżeli ktoś się podpiął pod Twój internet poprzez AP to zmień klucz na WPA i nikt się nie dostanie i nie będzie ciągnął neta od Ciebie. Nie sądzę, żeby ktoś ustalał limity na pobieranie itd. teraz tak się tego nie robi, przynajmniej u mnie w firmie tak się nie robi, nie ma żadnych limitów ani nie są blokowane żadne porty. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi