znakwodny Zgłoś #1 Napisano 22 Sierpień (edytowane) Dzień dobry, jeśli żle umieściłem wpis to przepraszam . Posiadam win 10 pro laptop Kiano eleg.14,2 Otrzymałem rekomendacje do postawienia systemu na nowo ze względu na problemy z aktualizacja i innymi ,których obraz załączam. Czy to rzeczywiście konieczne>? Shortcut_22-08-2019 14.21.36.txt FRST_22-08-2019 14.21.36.txt Addition_22-08-2019 14.21.36.txt Edytowane 22 Sierpień przez znakwodny dodawanie log Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi
jessica Zgłoś #2 Napisano 23 Sierpień Cytat Error: (08/22/2019 11:00:24 AM) (Source: Application Error) (EventID: 1000) (User: ) Description: Nazwa aplikacji powodującej błąd: svchost.exe_wuauserv, wersja: 10.0.17134.556, sygnatura czasowa: 0xf23cada5 Nazwa modułu powodującego błąd: wuaueng.dll, wersja: 10.0.17134.915, sygnatura czasowa: 0x45241b67 może zrób jeszcze log z Farbar Service Scanner >http://download.bleepingcomputer.com/farbar/FSS.exe (do skanowania zaznacz wszystko). http://download.bleepingcomputer.com/farbar/FSS.exe Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y. Otworzy się Notatnik - wklej do niego: Spoiler HKU\S-1-5-21-419808145-1333804198-1164173002-1001\...\Run: [Chromium] => "c:\users\jaro\appdata\local\chromium\application\chrome.exe" --auto-launch-at-startup --profile-directory="Default" --restore-last-session CMD: attrib /d /s -r -s -h C:\FOUND.* CMD: for /d %f in (C:\FOUND.*) do rd /s /q "%f" Powershell: wevtutil el | Foreach-Object {wevtutil cl "$_"} EmptyTemp: Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+S. W FRST kliknij na Fix (NAPRAW). jessi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi
znakwodny Zgłoś #3 Napisano 23 Sierpień Dzięki ,że napisałaś:) Jednak nie można otworzyć - załączam komunikat,taki sam jak do innych instalacji np. Chrome itd Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi
jessica Zgłoś #4 Napisano 23 Sierpień https://www.exefiles.com/pl/dll/profapi-dll/ może to coś pomoże? nie wiem tego. jessi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi
znakwodny Zgłoś #5 Napisano 23 Sierpień No nie juz , próbowałem, ten sam komunikat co poprzednio. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi
jessica Zgłoś #6 Napisano 23 Sierpień Wypróbowałam u siebie - FSS to narzędzie bezinstalacyjne, więc wyskakujący komunikat nie ma absolutnie nic wspólnego z próbami uruchomienia FSS, ani żadnego innego programu.. Spróbuj w Trybie Awaryjnym: Tryb awaryjny Windows 10: przycisk Start > Ustawienia > Aktualizacja i zabezpieczenia > Odzyskiwanie > Uruchamianie zaawansowane > Uruchom teraz > system zrestartuje i pojawi się ekran z opcjami > Ustawienia zaawansowane > Ustawienia uruchamiania > Tryb awaryjny przy okazji sprawdź, czy w ogóle masz ten plik C\WINDOWS\system32\profapi.dll jessi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi
znakwodny Zgłoś #7 Napisano 23 Sierpień Tryb awaryjny nie pomógł uruchomić FSS ten sam komunikat co poprzedni. plik... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi
jessica Zgłoś #8 Napisano 23 Sierpień Plik jest, więc Twój System nie nadaje się już do niczego, skoro wyskakuje ten komunikat. Nie wiem, co go uszkodziło. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi
znakwodny Zgłoś #9 Napisano 23 Sierpień Czyli definitywnie system do ponownej instalacji? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi
znakwodny Zgłoś #10 Napisano 24 Sierpień Jessico,zatem jestem przed próbą reinstalacji -jednak problemy się piętrzą. Po pobraniu narzędzia Media Creation Tool tez nie mozna go uruchomić w cwelu utworzenia nosnika instalacyjnego. Proszę o wsparcie albo wskazanie właściwego postepowania z moim Kiano. Dzieki . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi
jessica Zgłoś #11 Napisano 24 Sierpień Nie bardzo rozumiem: sformatowałeś cały dysk, a mimo to komunikat dalej wyskakuje? Jeśli tak jest naprawdę, to oddaj komputer do jakiegoś serwisu naprawczego - tam Ci przeinstalują System (choć trochę zapłacisz). jessi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi
znakwodny Zgłoś #12 Napisano 24 Sierpień No nie , nie zrobiłem tego gdyż nie można uruchomić narzędzia Media Creation Toool. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi
amp Zgłoś #13 Napisano 24 Sierpień Próbowałeś komend naprawczych typu np. sfc /scannow Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi
znakwodny Zgłoś #14 Napisano 24 Sierpień Cześć, tak próbowałem bez wyniku. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi
picasso Zgłoś #15 Napisano 25 Sierpień Prawdopodobnie nie tylko Windows do reinstalacji, na widoku problem z dyskiem. Te błędy "braku pliku", podczas gdy jest on na dysku, są prawdopodobnie wynikiem złych bloków (nieczytelne miejsca): Dziennik System: ============= Error: (08/22/2019 11:40:52 AM) (Source: Disk) (EventID: 7) (User: ) Description: W urządzeniu \Device\Harddisk0\DR0 wystąpił zły blok. W tej sytuacji należy zacząć od oceny stanu dysku. Temat przenoszę do działu Hardware. Dostarcz dane wymagane działem: Nie specjalizuję się w sprzęcie, mam nadzieję że @Groszexxx się wypowie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi
znakwodny Zgłoś #16 Napisano 25 Sierpień Dzięki bardzo, dokonałem już nowej instalacji korzystając z innego laptopa uruchomiłem odpowiednie narzedzie Media Creation Toool. Jednak Twój wniosek o uszkodzeniu dysku jest intrygujący. Jednocześnie stawiając system na nowo -nie jestem pewien czy dobrze umieściłem system na odpowiednim dysku?Poprzednio sprzedawca umiescił windowsa naa SSD na moja prośbę. Teraz nie wiem jaki pomocne materiały mogę zamieścić dla oceny stanu tego lapka>? https://www8.zippyshare.com/v/Tvfv0HXD/file.html Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi
znakwodny Zgłoś #17 Napisano 27 Sierpień Dzień dobry, tylko jedno pytanie-jaki jest powód ignorowania mojego tematu? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi