Skocz do zawartości

Problem ze stacją dysków i WMP - Nie można odnaleźć aplikacji


AjWi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Domyślnie używam WMP jako odtwarzacza. W autoodtwarzaniu wszystkie opcje zapisałem - pytaj za każdym razem - Po włożeniu jakiegokolwiek dysku, wyświetla się okno z opcjami, wskazuję Odtwórz przez WMP, po czym wyskakuje komunikat ( Nie można odnaleźć aplikacji )

Taki sam komunikat jest, gdy pomijając opcje, próbuję otworzyć dysk w Mój Komputer.

Jednak, gdy najpierw kliknę na pustą stację dysków , która się otworzy i po monicie włóż dysk, zrobię to - wówczas wyświetla się okno z plikami znajdującymi się na płycie i mogę odtworzyć.

Jeżeli najpierw uruchomię odtwarzacz i potem włożę dysk, wszystko działa.

W aplecie Programy i funkcje, z menu wyłącz funkcje systemu Windows nie mogę wyłączyć Funkcji multimedialnych ( w tym również WMP ), aby się zresetował.

Przecież to jest mało normalne. Proszę, pomóżcie mi się z tym uporać. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

W aplecie Programy i funkcje, z menu wyłącz funkcje systemu Windows nie mogę wyłączyć Funkcji multimedialnych ( w tym również WMP ), aby się zresetował.

Spróbuj zbootować w tryb awaryjny aby to zrobić,kiedy instalator cię poprosi o restart komputera to też zbootuj w tryb awaryjny.Najlepiej załącz safe boot w msconfig

Ważne jest aby podczas całego procesu deinstalacji system był w trybie awaryjnym.

 

Jeśli jednak to nie pomaga to proszę uruchomić Readiness Tool http://support.microsoft.com/kb/947821,to wygeneruje loga CheckSur.log w folderze C:\Windows\logs\CBS

 

Dodatkowo uruchom cmd.exe w trybie admina (prawoklik na cmd.exe i wybierz "uruchom jako administrator") i wklep

 

sfc /scannow

 

Odnajdź w folderze C:\windows\logs\CBS pliki CheckSur.log i CBS.log,spakuj je i shostuj na rapidshare.com

Odnośnik do komentarza

Mam kolejny problem. Nie mogę wykonać skanowania.

- Funkcja Ochrony zasobów systemu Windows nie może wykonać żądanej operacji -

Zakończyło się na 58 % weryfikacji.

Ten błąd jest związany z uszkodzeniem plików systemowych,a nie z uprawnieniami.Jest niewielka szansa (powiedzmy ok 5% szans) że uda ci się to wykonać w trybie awaryjnym.Bez względu czy uda ci się to dokończyć czy nie załącz oba wyżej wspomniane logi.

 

I mówiąc delikatnie - nic dobrego to dla ciebie nie oznacza...

Odnośnik do komentarza

@Flavius

Skoro już jestem w temacie. Jak pisałem wyżej zrobiłem sfc /scannow i mam taki obrazek:

Błąd taki czasami trzeba rozpatrzeć a czasem go zignorować...

 

w logu masz tylko to:

 

2010-10-31 18:08:09, Info CSI 000002f5 [sR] Repairing corrupted file [ml:520{260},l:88{44}]"\??\C:\Program Files (x86)\Internet Explorer"\[l:110{55}]"manifest_A197AD26-372E-4d4f-AAB9-92B5CD6B2C3A_en-us.cab" from store

2010-10-31 18:08:09, Info CSI 000002f8 [sR] Repairing corrupted file [ml:520{260},l:76{38}]"\??\C:\Program Files\Internet Explorer"\[l:110{55}]"manifest_A197AD26-372E-4d4f-AAB9-92B5CD6B2C3A_en-us.cab" from store

Wpisy te prawdopodobnie pochodzą od IE9 Beta,jeśli tak to go odinstaluj,to wersja niestabilna i może powodować problemy z niektórymi aktualizacjami.Nic więcej złego w całym logu nie znalazłem.

Odnośnik do komentarza

Tego klucza HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\CheckSur nie mam.

Ten klucz jest HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Component Based Servicing\ApplicabilityEvaluationCache\Package_for_KB947821~31bf3856ad364e35~xxx~~x.x.x.x

 

Nie mam również C:\Windows\Minidump

Czy już powinienem się martwić?

Odnośnik do komentarza

Ten klucz jest HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Component Based Servicing\ApplicabilityEvaluationCache\Package_for_KB947821~31bf3856ad364e35~xxx~~x.x.x.x

Więc usuń ten klucz ,odinstalować softy ochronne oraz zdefragmentować rejestr (jest to wspomniane w moim poradniku w dalszej części) i spróbuj jeszcze raz uruchomić narzędzie.Jeśli nie pomaga będziemy musieli zdiagnozować cały system jak i dysk i pamięć...właściwie wszystko....

Odnośnik do komentarza

Witam ponownie. Klucz j.w. usunąłem, defragmentacja zrobiona. Ponowne instalowanie narzędzia - komunikat ( aktualizacja jest już zainstalowana na komputerze ). W spisie, aktualizacji KB 947821 nie mam. Nie mam również uruchomionego procesu CheckSur.exe .

Aktualizacje są pobierane regularnie

Błędów pamięci nie ma

Test dysku, wygląda tak:

 

 

 

System Windows HP 64 bit

Karta GeForce GT 220M

Ram 4GB

Odnośnik do komentarza

Ten dysk też jest w porządku.

 

W spisie, aktualizacji KB 947821 nie mam

To akurat jest wporządku.Readiness Tool to nie jest zwykła aktualizacja i nigdy tam jej nie zobaczysz

 

1.Pobierz program RegBak - program służy do robienia kopii rejestru.

 

Zanim uruchomisz ten program,otwórz rejestr i upewnij się że gałąź COMPONENTS jest w rejestrze - domyslnie Windows 7 nie ładuje tej gałezi - jest ona obecna tylko wtedy gdy jest uruchomione Windows Update (wyszukiwanie i/lub aktualizacja) badź gdy uruchamiasz aplet "Włącz lub wyłącz funkcje systemu Windows".Jeśli tej gałęzi nie ma to uruchom jeden z tych apletów i ponownie sprawdź w rejestrze albo po prostu załaduj ten plik do rejestru ręcznie (pliki rejestru znajdują się w folderze C:\Windows\System32\config ) http://technet.microsoft.com/en-us/library/cc759303(WS.10).aspx

 

Gdy COMPONENTS jest już załadowany w rejestrze,to wtedy uruchom RegBak i sporządź kopię rejestru.mnie będą interesowały trzy pliki :SOFTWARE,SYSTEM i COMPONENTS

 

2.Sporządź logi z OTL MAIN+EXTRAS http://oldtimer.geekstogo.com/OTL.exe

3.Pobierz to narzędzie http://jcgriff2.com/0x2/Windows_NT6_BSOD_v3.03_jcgriff2_.exe,narzędzie wygeneruje w Dokumentach folder Windows_NT6_BSOD_jcgriff2 - będę potrzebował jego zawartości

4.Odajdź tekie pliki:

 

C:\Windows\Info\setupapi.dev.log

C:\Windows\System32\winevt\Logs\Application.evtx

C:\Windows\System32\winevt\Logs\System.evtx

 

5.Sporządź raport kondycji systemu http://www.petri.co.il/vista-system-health-report.htm

6.Uruchom cmd.exe i wklep takie komendy:

 

cd /d C:\Windows\WinSxS

dir /s /b >%userprofile%\Desktop\log1.txt

cd /d C:\Windows\Servicing\Packages

dir /s /b >%userprofile%\Desktop\log2.txt

 

 

Komendy te wygenerują na pulpicie pliki log1.txt i log2.txt

 

Wszystkie pliki,logi spakować w *.rar lub *.7z i shostować na rapidshare,link do shostowanych plików daj mi na PM.

 

 

Dodatkowo mam takie pytanie:

 

Czy w dniach 28.10-31.10 próbowałeś wykonywać kopię zapasową i miałeś problemy?

 

2010-10-28 14:00:12, Info CBS Failed to load offline ntuser.dat hive from '\\?\GLOBALROOT\Device\HarddiskVolumeShadowCopy12\Users\default\ntuser.dat' into registry key '{bf1a281b-ad7b-4476-ac95-f47682990ce7}GLOBALROOT/Device/HarddiskVolumeShadowCopy12/Users/default/ntuser.dat'. [hrESULT = 0x80070013 - ERROR_WRITE_PROTECT]

2010-10-28 14:00:12, Info CBS Failed to load default user registry hive. [hrESULT = 0x80070013 - ERROR_WRITE_PROTECT]

Wątpię aby to było coś poważnego i miało wpływ na problem w włącz lub wyłącz funkcje systemu czy też problem z readiness Tool -niemniej jak rozwiązywać wszystko to wszystko - jeśli tak to trzeba sprawdzić i ewentualnie skorygować właściwości dysku oraz rejestr -więcej na ten temat: http://www.sevenforums.com/hardware-devices/75961-write-protected-external-sata-drive.html#post800613

 

UWAGA:Oni trochę przekręcili nazwę tego klucza prawidłowa nazwa tego klucz to HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrrentControlSet\Control\StorageDevicePolicies ,proponuję wogóle usunąć ten klucz jeśli masz taki błąd Windows backup

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...