Skocz do zawartości

Błąd


aaa

Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Wygląda na to, że Twój program ładuje nieodpowiednią wersję biblioteki msvcrt.dll. Niestety, w przypadku bibliotek standardowych to standardowy problem :(

Zacznijmy od użycia Dependency Walker do sprawdzenia jakiej biblioteki oczekuje program. W tym celu pobierz i rozpakuj odpowiednią dla Twojego systemu wersję DW i uruchom depends.exe. File -> Open, wybierz plik .exe gry i po załadowaniu zapisz wynik (File -> Save As -> Dependency Walker Image (*.dwi)), potem go spakuj i wrzuć na speedyshare.com.

 

Żeby nie tracić dalej czasu, zrób jeszcze dodatkowo:

 

1. Na dysku c: utwórz katalog Dumps, tj. c:\dumps

2. Pobierz ze strony Sysinternals ProcDump, zawartość wypakuj do katalogu utworzonego w pkt. 1

3. Uruchom grę

4. W momencie, gdy pojawi się komunikat błędu ('nie znaleziono punktu wejścia...'), to nie zamykaj go.

5. Uruchom wiersz polecenia (np. poprzez start -> uruchom, wpisz "cmd.exe" bez " i enter)

6. Przejdź do katalogu z procdumpem

c:\>cd \dumps

7. Zrób zrzut procesu

c:\dumps>procdump /ma NAZWA_PROCESU full.dmp

przy czym nazwa_procesu znajdziesz na liście procesów (np. używając menadżera zadań -> procesy), oczywiście chodzi o Twoją grę.

8. Spakuj (np. 7-zipem) plik full.dmp z katalogu c:\dumps, wrzuć np. speedyshare i daj link w odpowiedzi.

9. Możesz już zamknąć komunikat błędu.

 

Powodzenia :)

 

m.g.

Odnośnik do komentarza

A wiem że zmieniłem ten pliczek bo wchodziłem w WINDOWS w system32 i zmieniłem to więc nie wiem dlaczego gra mi nie poszła :/

Ale w wierszu poleceń nie umiem zmienić tej nazwy

 

Wyświetla mi że nie znaleziono pliku dwmapi.dll

Jak pan wpisał move C:\WINDOWS.0\system32\dwmapi.dll C:\WINDOWS.0\system32\dwmapi_old.dll

??

Odnośnik do komentarza

No i wszystko jasne. Niestety gra korzysta z biblioteki libEGL.dll, która wykorzystuje dwmapi bezpośrednio, które z kolei dostępne jest na systemach od Visty wzwyż.

Okazuje się jednak, że libEGL jest projektem otwartym z dostępnymi źródłami: [KLIK], a dowiązanie z DWM nie występowało zawsze i tu pojawia się cień nadziei. Szanse są naprawde niewielkie, ale jest to _ostatnia deska ratunku_, więc chyba warto spróbować? ;)

 

Przekompilowałem obie biblioteki, tj. libEGL oraz libEGLsV2 i wrzuciłem tu: [KLIK]. Poniżej procedura:

 

1. Pobierz plik angle.zip i wypakuj zawartość do katalogu z grą (c:\games\dont_starve_beta_27nov\bin\) -> pojawią się 2 pliki: c:\games\dont_starve_beta_27nov\bin\libEGL_mgrzeg.dll oraz c:\games\dont_starve_beta_27nov\bin\libGLESv2_mgrzeg.dll

2. Zmień nazwę istniejących plików, tj.

c:\games\dont_starve_beta_27nov\bin\LIBEGL.DLL na c:\games\dont_starve_beta_27nov\bin\LIBEGL_old.DLL

oraz

c:\games\dont_starve_beta_27nov\bin\LIBGLESV2.DLL na c:\games\dont_starve_beta_27nov\bin\LIBGLESV2_old.DLL

3. Zmień nazwy plików

c:\games\dont_starve_beta_27nov\bin\libEGL_mgrzeg.dll na c:\games\dont_starve_beta_27nov\bin\libEGL.dll

oraz

c:\games\dont_starve_beta_27nov\bin\libGLESv2_mgrzeg.dll na c:\games\dont_starve_beta_27nov\bin\libGLESv2.dll

 

Uruchom grę i zdaj się na ślepy los - jeśli zadziała, to super, jeśli nie - to ja już nic więcej nie jestem w stanie pomóc i pozostaje Ci wymiana systemu na coś nowszego.

 

Powodzenia! :) Czekam na info :)

 

m.g.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...