aktbpa Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Witam Zacznę od tego że mam dwa komputery podłączone pod router i zawsze działo wszyskto ładnie i pięknie. Do wczoraj, na pierwszym komputerze ok a na drugim intrenet co jakiś czas się zacina (jak by ktoś odłączał wtyczkę) albo chodzi bardzo wolno. Brat zapuścił ComboFix'a. Znalazł 4 pliki i usunął. Niestety usunąłem owy log, a plikisprawdziłęm na google i dowiedziałem się, że pochodziły z programu SpeedFan. Tak też było, bo po ich usunięciu program od nowa wygrywał sensory itp. Zrobiłem logi, abyście byli w stanie mi pomóc o co bardzo proszę. Gmer -> http://wklej.org/id/737190/ lub http://wklej.to/H9FIl SecurityCheck -> http://wklej.to/NwgJ7 lub http://wklej.org/id/737191/ OTL otl.txt -> http://wklej.to/HcQYD lub http://wklej.org/id/737192/ extras.exe -> http://wklej.org/id/737193/ lub http://wklej.to/qp99t Ponad to komputer zeskanowany MalwareBytes oraz Avast'em - nic nie znaleziono. Ma ktoś pomysł co może być przyczyną takiego zachowania łącza na moim komputerze ? błąd Routera można wykluczyć, drugi komputer działa bezbłędnie w każdej konfiguracji (włozenie wtyczki w otwory) natomiast drugi zawsze coś nie tak co wyzej zostało opisane. Bardzo proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 W logach brak śladu infekcji, temat zostaje przeniesiony do działu Sieci. Na początek dostarcz raport z Net-log Odnośnik do komentarza
aktbpa Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Dłuuuuugo się to robiło Log -> http://wklej.to/NQ2nO lub http://wklej.org/id/738909/ Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Dłuuuuugo się to robiło Generowanie statystyk gubienia pakietów. To jest tak mniej więcej 60% czasu działania programu, ale one okazują się niesamowicie przydatne. Uruchom z uprawnieniami admina wiersz poleceń i wpisz: netsh int ip reset reset.log Po wykonaniu się komendy uruchom ponownie komputer. W przypadku braku rezultatów spróbuj podmienić kabel Ethernet, z którego korzystasz. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się