Skocz do zawartości

Dwa problemy.


marcinkowski

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Trochę nie wiedziałem gdzie wstawić ten temat więc proszę o ewentualne przeniesienie.

Postanowiłem zainstalować sobie Win 7, zainstalowałem go na drugim dysku obok Win XP, wszystko ładnie poszło zainstalowałem wszystkie sterowniki, ale są dwie rzeczy które mnie trapią, jako że nie znam się w ogóle na 7-ce więc chciałem zapytać o te rzeczy.

Pierwsza sprawa to jest coś takiego że podczas ładowania systemu strasznie mieli dysk twardy, nie jest to na pewno AV, może jakieś indeksowanie czy mapowanie za względu na ten drugi system, ale jak tak dalej pójdzie to ten dysk długo nie wytrzyma.

Druga sprawa to jest taka że jak wyłączam system to wszystko się ładnie wyłącza, ale jak by nie do końca, bo pozostaje chyba nie wyłączony zasilacz, dla tego że świeci w nim dioda i chodzi wentylator, cały system, wszystko wyłączone, dyski nie pracują, karta graficzna wyłączona, tylko ten zasilacz, nie wygląda to na hibernację, ale ponowne uruchomienie muszę zrobić resetem bo włącznik nie działa, wchodzę wtedy na XP i z jego poziomu wyłączam komputer już normalnie.

Dołączyłem opis sprzętu, jak trzeba jakieś logi to przedstawię.

 

 

Komputer:

Typ komputera Komputer z procesorem x86 obsługujący interfejs ACPI

System operacyjny Microsoft Windows 7 Ultimate

Dodatek service pack systemu operacyjnego Service Pack 1

Internet Explorer 9.0.8112.16421

DirectX DirectX 11.0

Płyta główna:

Typ procesora DualCore Intel Core 2 Duo E6300, 1866 MHz (7 x 267)

Nazwa płyty głównej Asus P5K-E (3 PCI, 2 PCI-E x1, 2 PCI-E x16, 4 DDR2 DIMM, Audio, Gigabit LAN, IEEE-1394)

Mikroukład płyty głównej Intel Bearlake P35

Pamięć fizyczna 3328 MB (DDR2-800 DDR2 SDRAM)

DIMM1: GoodRAM GR800D264L6/2G 2 GB DDR2-800 DDR2 SDRAM (6-6-6-18 @ 400 MHz) (5-5-5-15 @ 333 MHz) (4-4-4-12 @ 266 MHz)

DIMM2: GoodRAM GR800D264L6/2G 2 GB DDR2-800 DDR2 SDRAM (6-6-6-18 @ 400 MHz) (5-5-5-15 @ 333 MHz) (4-4-4-12 @ 266 MHz)