Skocz do zawartości

Problem z instalacją niektórych aktualizacji.


marsellus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Mój problem polega na tym że nie mogę zainstalować niektórych aktualizacji. Windows Update wywala przy

instalacji błąd: "WindowsUpdate_80070057" "WindowsUpdate_dt000"

 

 

Np. Aktualizacja zabezpieczeń systemu Windows 7 dla systemów opartych na procesorach x64 (KB2508429)

 

Data instalacji: ?2011-?04-?13 10:47

 

Stan instalacji: Niepowodzenie

 

Szczegóły błędu: Kod 80070057

 

Typ aktualizacji: Ważna

 

Stwierdzono występowanie problemu dotyczącego zabezpieczeń, który może umożliwić nieuwierzytelnionej

osobie atakującej zdalnie uzyskanie dostępu do komputera i przejęcie nad nim kontroli. Użytkownik może

ochronić swój system, instalując tę aktualizację z firmy Microsoft. Po zainstalowaniu tej aktualizacji

konieczne może być ponowne uruchomienie systemu.

 

Więcej informacji:

http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=212236

 

Pomoc i obsługa techniczna:

http://support.microsoft.com/

 

Oczywiście w supporcie nie mogę nic znaleźć na temat tego błędu.

Z tego co gdzieś znalazłem jest to jakiś problem z windows installerem.

Również z tego powodu nie mogłem ostatnio zainstalować IE9, z WU jak i pobranego z neta.

Podejrzewam że te błędy zaczęły się po instalacji SP1. Niestety nie mogę go odinstalować

bo usunąłem pliki instalacyjne :(

System to Windows 7 x64.

 

Raporty:

Log z WU: http://www.speedyshare.com/files/28075828/WindowsUpdate.log

Raport ze stanu systemu: http://www.speedyshare.com/files/28075898/raport.html

Dzienniki zdarzeń( systematycznie czyszczone więc za dużo ich nie ma): http://www.speedyshare.com/files/28075944/Logs.zip

 

Z góry dziękuję za pomoc.

OTL.Txt

Extras.Txt

AutoRuns.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

1.Odinstaluj Programy :Avast,AntiLogger,WinPatrol,RocketDock

 

2.Co do tego błędu to dwie metody:

 

 

 

Nazwa dziennika:Application

Źródło: Microsoft-Windows-CAPI2

Data: 2011-04-13 20:23:03

Identyfikator zdarzenia:4107

Kategoria zadania:Brak

Poziom: Błędy

Słowa kluczowe:Klasyczny

Użytkownik: Nie dotyczy

Komputer: aaa-Komputer

Opis:

Nie można wyodrębnić listy głównej innych firm z pliku cab automatycznej aktualizacji z: <http://www.download.windowsupdate.com/msdownload/update/v3/static/trustedr/en/authrootstl.cab>, wystąpił błąd: Wymagany certyfikat jest poza okresem ważności, co wynika z weryfikacji bieżącego zegara systemowego lub sygnatury czasowej.

.

Kod XML zdarzenia:

<Event xmlns="http://schemas.microsoft.com/win/2004/08/events/event">

<System>

<Provider Name="Microsoft-Windows-CAPI2" Guid="{5bbca4a8-b209-48dc-a8c7-b23d3e5216fb}" EventSourceName="Microsoft-Windows-CAPI2" />

<EventID Qualifiers="0">4107</EventID>

<Version>0</Version>

<Level>2</Level>

<Task>0</Task>

<Opcode>0</Opcode>

<Keywords>0x8080000000000000</Keywords>

<TimeCreated SystemTime="2011-04-13T18:23:03.993371100Z" />

<EventRecordID>49055</EventRecordID>

<Correlation />

<Execution ProcessID="1092" ThreadID="3264" />

<Channel>Application</Channel>

<Computer>aaa-Komputer</Computer>

<Security />

</System>

<EventData>

<Data>http://www.download.windowsupdate.com/msdownload/update/v3/static/trustedr/en/authrootstl.cab</Data>

<Data>Wymagany certyfikat jest poza okresem ważności, co wynika z weryfikacji bieżącego zegara systemowego lub sygnatury czasowej.

</Data>

</EventData>

</Event>

 

 

 

- Kliknij na link z tego loga,z CAB wyekstraktuj plik CTL ,następnie prawoklik na niego>>zainstaluj CTL.

- Uruchom MS Fix it z tego linka http://support.microsoft.com/kb/2328240

 

3.Możesz także spróbować http://support.microsoft.com/kb/971058 ,Panel Sterowania>>Rozwiazywanie problemów>>Rozwiąż problem z usługą Windows Update oraz to narzędzie http://www.thewindowsclub.com/repair-fix-windows-updates-with-fix-wu-utility

 

 

4.System ma też problemy z modemem SAGEM

 

 

Nazwa dziennika:System

Źródło: Service Control Manager

Data: 2011-04-15 09:35:54

Identyfikator zdarzenia:7000

Kategoria zadania:Brak

Poziom: Błędy

Słowa kluczowe:Klasyczny

Użytkownik: Nie dotyczy

Komputer: aaa-Komputer

Opis:

Nie można uruchomić usługi General Purpose USB Driver (e4ldrx64.sys) z powodu następującego błędu:

Nie można uruchomić określonej usługi, ponieważ jest ona wyłączona lub ponieważ nie są włączone skojarzone z nią urządzenia.

Kod XML zdarzenia:

<Event xmlns="http://schemas.microsoft.com/win/2004/08/events/event">

<System>

<Provider Name="Service Control Manager" Guid="{555908d1-a6d7-4695-8e1e-26931d2012f4}" EventSourceName="Service Control Manager" />

<EventID Qualifiers="49152">7000</EventID>

<Version>0</Version>

<Level>2</Level>

<Task>0</Task>

<Opcode>0</Opcode>

<Keywords>0x8080000000000000</Keywords>

<TimeCreated SystemTime="2011-04-15T07:35:54.602424800Z" />

<EventRecordID>184565</EventRecordID>

<Correlation />

<Execution ProcessID="584" ThreadID="588" />

<Channel>System</Channel>

<Computer>aaa-Komputer</Computer>

<Security />

</System>

<EventData>

<Data Name="param1">General Purpose USB Driver (e4ldrx64.sys)</Data>

<Data Name="param2">%%1058</Data>

</EventData>

</Event>

 

 

 

Jeśli żadne z powyższych porad nie pomogą to odinstaluj sterowniki do modemu

 

Jeśli natomiast kompletnie nic nie pomaga to:

 

1.Uruchom cmd.exe i wklep komendę

 

sfc /scannow

 

2.Uruchom readiness Tool http://support.microsoft.com/kb/947821

 

Nastepnie spakuj pliki z folderu C:\Windows\Logs\CBS[/b] i dołącz do posta.

Odnośnik do komentarza

Nie mam pojęcia co ten bełkot znaczy:

 

 

 

2011-04-15 14:40:37, Error CSI 000002da (F) E_INVALIDARG #5698596# from Windows::COM::CPendingTransaction::IStorePendingTransaction_Pend(...)[gle=0x80070057]

2011-04-15 14:40:37, Error CSI 000002db (F) E_INVALIDARG #5694516# from Windows::ServicingAPI::CCSITransaction::ICSITransaction_Commit(Flags = 47 (0x0000002f), pSink = NULL, disp = 0, coldpatching = FALSE)[gle=0x80070057]

2011-04-15 14:40:37, Error CBS Exec: Failed to pend CSI transaction because transactions cannot be merged: 0. [hrESULT = 0x80070057 - E_INVALIDARG]

2011-04-15 14:40:37, Info CBS Failed to execute execution chain. [hrESULT = 0x80070057 - E_INVALIDARG]

2011-04-15 14:40:37, Error CBS Failed to process single phase execution. [hrESULT = 0x80070057 - E_INVALIDARG]

2011-04-15 14:40:37, Info CBS WER: Generating failure report for package: Package_for_KB2507618~31bf3856ad364e35~amd64~~6.1.1.0, status: 0x80070057, failure source: Execute, start state: Staged, target state: Installed, client id: WindowsUpdateAgent

2011-04-15 14:40:37, Info CBS SQM: Reporting package change completion for package: Package_for_KB2507618~31bf3856ad364e35~amd64~~6.1.1.0, current: Staged, original: Staged, target: Installed, status: 0x80070057, failure source: Execute, failure details: "(null)", client id: WindowsUpdateAgent, initiated offline: False, execution sequence: 452, first merged sequence: 452

2011-04-21 17:32:13, Error CSI 00000018 (F) E_INVALIDARG #15746# from Windows::COM::CPendingTransaction::IStorePendingTransaction_Pend(...)[gle=0x80070057]

2011-04-21 17:32:13, Error CSI 00000019 (F) E_INVALIDARG #12109# from Windows::ServicingAPI::CCSITransaction::ICSITransaction_Commit(Flags = 47 (0x0000002f), pSink = NULL, disp = 0, coldpatching = FALSE)[gle=0x80070057]

2011-04-21 17:32:13, Error CBS Exec: Failed to pend CSI transaction because transactions cannot be merged: 0. [hrESULT = 0x80070057 - E_INVALIDARG]

2011-04-21 17:32:13, Info CBS Failed to execute execution chain. [hrESULT = 0x80070057 - E_INVALIDARG]

2011-04-21 17:32:13, Error CBS Failed to process single phase execution. [hrESULT = 0x80070057 - E_INVALIDARG]

2011-04-21 17:32:13, Info CBS WER: Generating failure report for package: Package_for_KB2508429~31bf3856ad364e35~amd64~~6.1.1.0, status: 0x80070057, failure source: Execute, start state: Staged, target state: Installed, client id: WindowsUpdateAgent

2011-04-21 17:32:13, Info CBS SQM: Reporting package change completion for package: Package_for_KB2508429~31bf3856ad364e35~amd64~~6.1.1.0, current: Staged, original: Staged, target: Installed, status: 0x80070057, failure source: Execute, failure details: "(null)", client id: WindowsUpdateAgent, initiated offline: False, execution sequence: 453, first merged sequence: 453

2011-04-21 20:46:11, Error CSI 0000001d (F) E_INVALIDARG #26707# from Windows::COM::CPendingTransaction::IStorePendingTransaction_Pend(...)[gle=0x80070057]

2011-04-21 20:46:11, Error CSI 0000001e (F) E_INVALIDARG #21808# from Windows::ServicingAPI::CCSITransaction::ICSITransaction_Commit(Flags = 47 (0x0000002f), pSink = NULL, disp = 0, coldpatching = FALSE)[gle=0x80070057]

2011-04-21 20:46:11, Error CBS Exec: Failed to pend CSI transaction because transactions cannot be merged: 0. [hrESULT = 0x80070057 - E_INVALIDARG]

2011-04-21 20:46:11, Info CBS Failed to execute execution chain. [hrESULT = 0x80070057 - E_INVALIDARG]

2011-04-21 20:46:11, Error CBS Failed to process single phase execution. [hrESULT = 0x80070057 - E_INVALIDARG]

2011-04-21 20:46:11, Info CBS WER: Generating failure report for package: Package_for_KB2511455~31bf3856ad364e35~amd64~~6.1.1.0, status: 0x80070057, failure source: Execute, start state: Staged, target state: Installed, client id: WindowsUpdateAgent

2011-04-21 20:46:12, Info CBS SQM: Reporting package change completion for package: Package_for_KB2511455~31bf3856ad364e35~amd64~~6.1.1.0, current: Staged, original: Staged, target: Installed, status: 0x80070057, failure source: Execute, failure details: "(null)", client id: WindowsUpdateAgent, initiated offline: False, execution sequence: 455, first merged sequence: 455

 

 

 

Jest tu co nieco o problemie z transakcją wiec wyresutuj logi transakcji i zobacz co to da https://www.fixitpc.pl/topic/1230-problematyka-windows-update-w-vista/

 

(czytaj post 2 "RESET METADANYCH TRANSAKCJI)

Odnośnik do komentarza

Spróbujmy inaczej:

 

1.Upewnij się że czas w BIOSie i w systemie jest taki sam

2.Odnajdź klucz HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Time Zones odszukaj tam frazę TzVersion i zmień jej wartość na 0 + restart

 

3.Przeunstaluj Windows Update Agent http://support.microsoft.com/kb/949104

4.Ten "MS fix" z KB971058 uruchamiałeś w trybie normalnym czy agresywnym? Jeśli tylko w trybie normalnym to uruchom go jeszcze raz w trybie agresywnym

 

5.Wypróbuj instalację na czystym rozruchu http://support.microsoft.com/kb/331796

 

6.Proponuję te łaty zainstalować za pomocą wiersza pleceń (dwie metody) - początek dla obu metod jest wspólny

 

przypuścmy że w folderze C:\Temp mamy łatę Windows6.1-KB977074-x86.msu - to przykładowa łata

 

Więc najpierw musimy tę łatę rozpakować,Uruchamiamy wiersz poleceń i wklepujemy

 

cd /d C:\Temp

 

wcisnąć ENTER

 

expand -f:* Windows6.1-KB977074-x86.msu C:\Temp

 

wcsnąc ENTER

 

-Po tych dwóch kmendach łata zastanie wyekstraktowana do formatu *.cab czyli tutaj do postaci Windows6.1-KB977074-x86.cab

 

i teraz przystępujemy do właściwej instalacji za pomocą jednej z dwóch metod

 

METODA I - komenda dism

 

wklepujesz w konsoli następującą komendę

 

dism /online /Add-Package /PackagePath:C:\Temp\Windows6.1-KB977074-x86.cab

 

wciskamy ENTER i czekasz cierpliwie na komunikat o wykonaniu instalacji który będziesz miał w konsoli

 

METODA II komenda pkgmgr

 

1.utwórz jakiś pusty folder np C:\Sandbox

2.W konsoli wbij komendę

 

start /w pkgmgr /m:C:\Temp\Windows6.1-KB977074-x86.cab /ip /s:C:\Sandbox

 

wcisnij ENTER i czekaj cierpliwie aż pojawi się kursor gotowości w oknie konsoli - niestety metoda ma tę wadę że użytkownik często nie jest informowany o przebiegu instalacji - jedynie kursor gotowości w oknie konsoli jest jedyną informacją o wykonaniu operacji.

 

jeśli ma wywalić błąd to wywali przy obu metodach :lol:

 

Powodzenia

 

EDIT

 

Dodatkowa uwaga: rozpakowanie *.msu do *.cab wykonywać tylko za pomocą komendy "expand' jak pokazałem wyżej - żeby przypadkiem "dla wygody" nie używać WinRAr,7-zip czy innego archiwizatora bo one nieprawidłowo ekstraktują *.msu (nie wyodrebniają wszystkich plików które też są ważne dla instalacji.

Odnośnik do komentarza

Witam, przepraszam że tak długo nie odpowiadam ale brak czasu niestety ;)

Więc tak:

1. czas taki sam,

2. nie mam w ogóle takiego klucza <_<

3. tego jeszcze nie zdążyłem wykonać,

4. tryb agresywny nie pomaga,

5. również lipa

6. tak jak pisałeś jeśli błąd to w obu metodach i tak było :lol: również w trybie awaryjnym,

 

Jeszcze małe pytanko: czy opcja z płyty instalacyjnej "napraw komputer" może coś pomóc w tym problemie, czy ona tylko naprawia problemy ze startem systemu?

Odnośnik do komentarza

2. nie mam w ogóle takiego klucza <_<

To źle.Ten klucz musi być - jesli go nie ma to nic dziwnego że masz problemy

 

6. tak jak pisałeś jeśli błąd to w obu metodach i tak było :lol: również w trybie awaryjnym,

Ech nie kazałem ci tego robić w awaryjnym :lol: .Te komendy można bezpiecznie używać w trybie normalnym.Domyślnie WU nie istnieje w trybie awaryjnym -można było co najwyzej to robić na czystym rozruchu, chociaż MS kłamie w swoich artykułach że tak (na ich artykułach się wzorowałeś?).

 

Abstruchując nieco od twego tematu: Robiłem pewne eksperymenty z załączaniem WU w trybie awaryjnym ale tylko częściowo się to udaje tj. moja metoda działa na łaty które nie wymagają restartu - pojęcie nie wymaga restaru to bardzo szerokie - wiele aktualizacji które wymagają restartu w trybie normalnym nie wymagają w trybie awaryjnym,jednakże są takie łaty które bezwzględnie wymagają restartu więc nie ma reguły jak rozpoznać które w trybie awaryjnym się zainstalują a które nie i...

 

no właśnie...można to bezpiecznie robić tylko poprzez klasyczne Windows Update (równoważne z komendą wusa) dlatego że próba instalacji w trybie awaryjnym (na domyślnych ustawieniach) za pomocą komend skutkuje przerwaniem instalacji z pozostawieniem części pakietów z instalowanych łat - będziesz musiał ponownie uruchomić Readiness Tool i dostarczyć nowego loga CheckSur.log które to narzedzie wygeneruje w C:\Windows\Logs\CBS aby upewnić się czy to coś nie nabruździło

 

I dla klaryfikacji:

 

Tak wygląda ten klucz u mnie (z grubsza,fragment klucza -jest bardzo obszerny)

post-510-0-30288800-1303563191_thumb.png

 

Jesśli rzeczywiście go nie masz lub jest silnie okrojony to nic dziwnego że masz problemy i bezwzględnie trzeba go naprawić - o ile się da,on może się nieco zmieniać w zależności od łat instalowanych - w sumie niewiele wiem o tym kluczu <_<

 

załączam link do tego fixa - zaimportuj go tylko wtedy jeśli rzeczywiście nie masz tego klucza

http://www.speedyshare.com/files/28108475/TZ.zip

 

+restart

 

Jeszcze małe pytanko: czy opcja z płyty instalacyjnej "napraw komputer" może coś pomóc w tym problemie, czy ona tylko naprawia problemy ze startem systemu?

 

To niestety naprawia tylko rozruch - by trzeba było wykonywać "in place upgrade" ale to by bylo możliwe tylko za pomocą płyty instalacyjnej już z integrowanym serwis pakiem.Na wszelki wypadek możesz sporzadzić taką płytę https://www.fixitpc.pl/topic/521-dostosowane-nosniki-instalacyjne-vista20087/ niemniej spróbuję to odkręcić nawet jeśli doszło do dadotkowego uszkodzenia systemu z użyciem tych komend w awaryjnym

Odnośnik do komentarza

Witam.Mój problem polega na tym że nie mogę zainstalować niektórych aktualizacji. Windows Update wywala przy

instalacji błąd: "WindowsUpdate_80070057" "WindowsUpdate_dt000"

 

 

Może spróbuj wejść na stronę microsoft.com/downloads

i tam najżwyczajniej wpisz numer aktualizcji do wyszukania np ten z którym masz problem KB2508429, ściągnij na pulpit, sprawdź czy do tej wersji systemu co masz i uruchom , ja tak często robiłem w laptopie jak miałem problem i wszystko się instalowało.

Odnośnik do komentarza

Może spróbuj wejść na stronę microsoft.com/downloads

i tam najżwyczajniej wpisz numer aktualizcji do wyszukania np ten z którym masz problem KB2508429, ściągnij na pulpit, sprawdź czy do tej wersji systemu co masz i uruchom , ja tak często robiłem w laptopie jak miałem problem i wszystko się instalowało.

 

vs:

 

Po pierwsze:

 

z jego pierwszego posta:

 

Również z tego powodu nie mogłem ostatnio zainstalować IE9, z WU jak i pobranego z neta.

 

Po drugie :

 

Zajrzyj do posta 6 - metody które podałem uwzględniały już próbę instalacji łat z Microsoft Download center - rezultat żaden

 

Po trzecie:

Zobacz jego ostatni post:

Jeśli rzeczywiście on nie ma klucza HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Time Zones

tak jak on to twierdzi to wiele aktualizacji nie uda się zainstalować dopóki się tego klucza nie naprawi.

Odnośnik do komentarza

Sorki mój błąd, przeleciałem po łebkach temat i przeoczyłem, że to było juz zastosowane.

 

Jeśli rzeczywiście on nie ma klucza HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Time Zones

tak jak on to twierdzi to wiele aktualizacji nie uda się zainstalować dopóki się tego klucza nie naprawi.

 

No to jest problem i akurat w tym problemie ja nie pomogę z braku wiedzy.

Odnośnik do komentarza

 

 

załączam link do tego fixa - zaimportuj go tylko wtedy jeśli rzeczywiście nie masz tego klucza

http://www.speedyshare.com/files/28108475/TZ.zip

 

+restart

 

 

To moze jeszcze inna metoda z przywracaniem tego klucza podana tutaj:

How to Fix the Time Zone

 

Trzeba poszukać inny komputer, który ma ten sam system operacyjny i odpowiednie informacje o strefie czasowej.Podłączyć dysk USB flash i wyeksportować odpowiednia gałąź i później na swoim kompie importować.

Może zadziała.

Odnośnik do komentarza

Witam. Jednak mam ten klucz, przepraszam za wprowadzone zamieszanie ale to z pośpiechu w jakim sprawdzałem rejestr. Oczywiście zmienienie wartości na 0 nic nie dało.

Co do tej instalacji w awaryjnym to sam na to wpadłem :lol: z braku już innych pomysłów, próbowałem instalować tylko jedną łatę tą pierwszą komendą. Przy instalacji wywaliło ten sam błąd co w normalnym trybie i 97,3% instalacji również tak samo jak w normalnym.

 

Logi z Readiness Tool: http://www.speedyshare.com/files/28119373/CBS.zip

 

Tak się zastanawiam może problem nie leży w WU tylko gdzie indziej :huh: ponieważ np. przy ostatnim łataniu łat było ich chyba 17 z czego 9 zainstalowało się bez problemu.

Dzięki za próby pomocy i jeszcze raz przepraszam za zamieszanie z tym kluczem.

Odnośnik do komentarza

Na szczęście zabawy z tymi komendami w trybie awaryjnym nic nie nabruździły - jesteśmy dalej w tym samym punkcie

 

Tak się zastanawiam może problem nie leży w WU tylko gdzie indziej :huh: ponieważ np. przy ostatnim łataniu łat było ich chyba 17 z czego 9 zainstalowało się bez problemu.

Dzięki za próby pomocy i jeszcze raz przepraszam za zamieszanie z tym kluczem.

 

Nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie.W sieciach jest że albo pomagały proste rzeczy albo nie pomaga nic lub drastyczne rzeczy -deinstalacja części lub wszystkich łat lub reparacja (in place upgrade)

 

1.Pobierz program SysExporter dla systemu 64 bit http://www.nirsoft.net/utils/sysexp.html,następnie wyświetl listę historii aktualizacji (mnie chodzi tylko o główną listę instalowanych łat a nie o szczegóły) ,następnie przejdź do programu SysExporter wybierz wiersz "Wyświetl historię aktualizacji-List View" ,następnie File>>export selected items i zapisz log do formatu *.txt i dostarcz to tu

 

2.Uruchom cmd.exe i wklep formułkę

 

systeminfo >%userprofile%\Desktop\sysreport.txt

 

na pulpicie wygeneruje się plik sysreport.txt

 

3.Pobierz program regBak http://www.acelogix.com/freeware.html

 

Wykonaj za pomocą tego programu kopię rejestru, wśród plików rejestru odnajdź plik SOFTWARE - spakuj go i shostuj.

 

4.Mozesz na własną rękę spróbować czegoś takiego - to może pomóc jeśli to jakaś aplikacja tu zawadza

 

-wykonać czysty rozruch

-uruchomić cmd.exe

- zabić w menadżerze zadań explorer.exe

- w cmd.exe wypróbować jeszcze raz komendy które ci dałem

Odnośnik do komentarza

Więc tak, po zastosowaniu MS fix z KB971058 lista zainstalowanych aktualizacji została wyczyszczona są na niej tylko te które teraz próbowałem zainstalować:

Tutaj log z zakładki odinstaluj aktualizację:

 

Plik software z RegBak: http://www.speedyshare.com/files/28124605/software.zip

 

Jak dam radę to jeszcze dziś spróbuje tego sposobu z czystym rozruchem.

odinstaluj aktualizację.txt

log z historii aktualizacji.txt

sysreport.txt

Odnośnik do komentarza

Logami zajmę się później i odpowiem najprawdopodobniej dopiero we wtorek - wyjaśnij mi tylko jedno:Dlaczego w komendach konsolowych nie ma polskich znaków i są zastępowane jakimiś symbolami - czy problem z dziwnymi znakami jest tylko w konsoli czy jeszcze gdzieś widzisz w GUI innych aplikacji - najprawdopodobniej jest to tylko na poziomie konsoli.Jeśli jesteś pewien że to nie jest przypadkowy błąd w kopiowaniu do notatnika i te same dziwne sysmbole są widoczne w konsoli no to to jest problem i jest on istotny dla ciebie

 

przykład:

 

Lokalizacje plik˘w

 

zamiast

Lokalizacje plików

 

Uruchom cmd.exe i dla pprzykładu wklep komendę dir

 

i czy zamiast XXX katalog (ów) będzie XXX katalog ('w) lub coś podobnego.

Odnośnik do komentarza

Sprawdziłem rejestr i jest coś dziwnego w kluczu HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Component Based Servicing

 

W kluczu tym znajduje się pełno wpisów do łat z którymi masz problemy - wyglądają jakby były częściowo zainstalowane - dziwne że Readiness Tool nie raportuje tego jako błąd - pewnie traktuje jako dozwolony stan częściowej aktualizacji choć dziwne że wpisy tych niezainstalowanych łat znajdują się też w HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Component Based Servicing\Packages :confused: który bezpośrednio odpowiada za wyświetlanie łat w "Programy i funkcje"

 

W Packages masz zadeklarowne łaty:

 

KB2305420

KB2393802

KB2425227

KB2446710

KB2475792

KB2479628

KB2479943

KB2482017

KB2484033

KB2485376

KB2487426

KB2491683

KB2497640

KB2503658

KB2505438

KB2506014

KB2506212

KB2506223

KB2507618

KB2508272

KB2508429

KB2509553

KB2510531

Kb2511250

KB2511455

KB2524375

KB958488

KB976002

KB976902

KB976932

 

a systemi widzi tylko te:

 

Poprawki: Zainstalowane poprawki: 23

[01]: KB971033

[02]: KB2305420

[03]: KB2393802

[04]: KB2425227

[05]: KB2446710

[06]: KB2475792

[07]: KB2479628

[08]: KB2479943

[09]: KB2482017

[10]: KB2484033

[11]: KB2485376

[12]: KB2487426

[13]: KB2491683

[14]: KB2503658

[15]: KB2506212

[16]: KB2508272

[17]: KB2510531

[18]: KB2511250

[19]: KB2524375

[20]: KB958488

[21]: KB976002

[22]: KB976902

[23]: KB976932

 

Czyli istnieje full wpisów od następujących niezainstalowanych łat (to z nimi są problemy?) KB2497640,KB2505438,KB2506014,KB2506223,KB2507618,KB2508429,KB2509553,KB2511455

 

Wpisy od tych łat trzeba bedzie usunąć i trzeba to będzie zrobić zarówno w pliku SOFTWARE jak COMPONENTS.

 

 

EDIT

 

Wpadłem jeszcze na inny koncept jak pozbyć się wpisów od tych 8 łat -bez edycji rejestru i w całości możesz przeprowadzić sam - więc najpierw to wypróbuj dopiero w wypadku niepowodzenia dostarczysz mi dodatkowo plik COMPONENTS który znajduje się w folderze C:\Windows\System32\config

 

Uruchom cmd.exe i wklep po kolei nastepujące komedndy

 

dism /online /remove-package /packagename:Package_for_KB2497640~31bf3856ad364e35~amd64~~6.1.1.2

dism /online /remove-package /packagename:Package_for_KB2505438~31bf3856ad364e35~amd64~~6.1.1.1

dism /online /remove-package /packagename:Package_for_KB2506014~31bf3856ad364e35~amd64~~6.1.1.0

dism /online /remove-package /packagename:Package_for_KB2506223~31bf3856ad364e35~amd64~~6.1.1.1

dism /online /remove-package /packagename:Package_for_KB2508272~31bf3856ad364e35~amd64~~6.1.1.1

dism /online /remove-package /packagename:Package_for_KB2508429~31bf3856ad364e35~amd64~~6.1.1.0

dism /online /remove-package /packagename:Package_for_KB2511250~31bf3856ad364e35~amd64~~6.1.1.0

dism /online /remove-package /packagename:Package_for_KB2511455~31bf3856ad364e35~amd64~~6.1.1.0

 

Najlepiej użyj funkcji "kopiuj" i wklej do konsoli tylko rób to po jednej linii a nie wszystkie na raz.Nie jestem do końca pewny czy to działa na wszystkie komponenty hotfixa czy tylko na niektóre

 

@TimQuan twierdzi tutaj http://social.technet.microsoft.com/Forums/en/windowsserver2008r2general/thread/40ce022b-4f1b-4bb2-9abc-06ecc71ddf3d że to dziala na wszystkie komponenty hotfixa także i dla Package_<numer>_for_KB(package ID) no ale nie wiem jak to działa dla SP1 dla hotfixów.Po wykonaniu wszystkich 8 komend otwórz rejestr wyszukaj klucz HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Component Based Servicing\Packages i wyszukaj w tym kluczu czy są wpisy odnoszące się do konfliktowych 8 aktualizacji (w rejestrze Edycja>>Znajdź wpisz nazwę hotfixa np. KB2497640 i dla kolejnych czyli KB<numer hotfixa>) jeśli ciągle są jakieś wpisy to wklep w cmd.exe dodatkowo poniższe komendy:

 

dism /online /remove-package /packagename:Package_for_KB2497640_SP1~31bf3856ad364e35~amd64~~6.1.1.2

dism /online /remove-package /packagename:Package_for_KB2505438_SP1~31bf3856ad364e35~amd64~~6.1.1.1

dism /online /remove-package /packagename:Package_for_KB2506014_SP1~31bf3856ad364e35~amd64~~6.1.1.0

dism /online /remove-package /packagename:Package_for_KB2506223_SP1~31bf3856ad364e35~amd64~~6.1.1.1

dism /online /remove-package /packagename:Package_for_KB2508272_SP1~31bf3856ad364e35~amd64~~6.1.1.1

dism /online /remove-package /packagename:Package_for_KB2508429_SP1~31bf3856ad364e35~amd64~~6.1.1.0

dism /online /remove-package /packagename:Package_for_KB2511250_SP1~31bf3856ad364e35~amd64~~6.1.1.0

dism /online /remove-package /packagename:Package_for_KB2511455_SP1~31bf3856ad364e35~amd64~~6.1.1.0

 

Jeśli rejestr jest już czysty od tych 8 łat to możesz przystąpić do instalacji tych łat obojętnie jaką metodą.

Odnośnik do komentarza

Witam. W przed ostatniej komendzie jest błąd nie ten numer łaty i jak wpisuje ten prawidłowy to wywala błąd. Co dziwne odinstalowałem tę łate z tej komendy i zainstalowała się ona z powrotem bez problemu. W pozostałych po użyciu pierwszych komend nic w rejestrze nie zostaje, niestety przy instalowaniu ten sam błąd :(

 

Rzeczywiście - komenda dla przedostatniej powinna być:

 

dism /online /remove-package /packagename:Package_for_KB2509553~31bf3856ad364e35~amd64~~6.1.1.2

 

Jeśli nie pomaga odnajdź dodatkowo plik COMPONENTS w folderze C:\Windows\System32\config ,skopiuj go na pulpit,spakuj i shostuj.Wyedytuję oba pliki i je spróbujesz podmienić.W razie niepowodzenia jako plan B widzę tylko reparację nakładkową z wykorzystaniem płyty z integrowanym serwis pakiem o czym była mowa wcześniej - jesli nie masz takiej płyty to ją przygotuj.

 

EDIT

 

jeszcze co możesz sprawdzić to sterowniki - niektóre źródła podają że błąd ten może być spowodowany konfliktem z niektórymi sterownikami. Zaktualizuj wszystkie sterowniki jakie posiadasz,sprawdź w Windows Update jak i na stronie producentów komponentów komputera.

 

Dostarcz też plik SYSTEM - powinieneś mieć w folderze gdzie masz wykonane kopie plików rejestru.Wprawdzie nie masz programu opisanego na tej stronie http://www.updatexp.com/0x80070057.html ale mozesz mieć podobny błąd z jakimś innym sterownikiem od sprzętu jak i od jakiejś innej aplikacji.

Odnośnik do komentarza

Witam, po czyszczeniu tymi komendami nic się nie zmieniło ciągle lipa :(

Sprawdzę jeszcze te sterowniki, ale jak na złość mam teraz mało czasu :angry:

Pliki o które prosiłeś:

Components: http://www.speedyshare.com/files/28160316/components.zip

System: http://www.speedyshare.com/files/28160375/system.zip

 

A i jeszcze pytanko: Jeśli bym zrobił instalację nakładkową to na 100% problem zniknie, czy nie ma pewności?

Odnośnik do komentarza

A i jeszcze pytanko: Jeśli bym zrobił instalację nakładkową to na 100% problem zniknie, czy nie ma pewności?

 

Na 100% pewności nie ma - jeśli to problem czysto systemowy np. jakieś niewidoczne uszkodzenie systemu to tak - to ta metoda zadziała na bank.Ale jeśli jest spowodowana czynnikami zewnętrznymi - sterowniki,aplikacje to może nie pomóc.

 

No więc tak - sprawdziłem plik COMPONENTS -był rzeczywiście wyczyszczony z problematycznych łat więc nie tu problem i nie ma juz czego podmieniać

 

Sprawdziłem też plik SYSTEM pod kątem wyszukiwanych fraz DriverDate,DriverDateData,DriverVersion,InfPath i nigdzie nie znajduję błędów.Jeśli jest gdzieś problem to z jakąś rzadko uzywaną frazą (nie wiadomo czego szukać) lub też błąd sterowników ma źródlo w plikach instalacyjnych *.sys,*.dll ,*.inf.

 

Oprócz aktualizacji sterowników sprzętowych proponuję zdeinstalować wszystkie aplikacje ładujące sterowniki

Rób to pojedyńczo nie wszystkie od razu - nie pomaga to deinstalujesz kolejną aplikację

 

-WMVare - to podejrzany numer 1 - w ciągu kilku lat bylo sporo konfliktów z tym programem ale głównie z uruchomieniem i aktualizacją gości http://www.v3.co.uk/v3-uk/news/2030828/vmware-warns-conflict-windows-update - z gospodarzem chyba od dawno nie było problemów niemniej sprawdź

 

Program te instaluje następujące sterowniki

 

DRV:64bit: - [2011-03-25 23:27:36 | 000,068,720 | ---- | M] (VMware, Inc.) [Kernel | Auto | Running] -- C:\Windows\SysNative\drivers\vmx86.sys -- (vmx86)

DRV:64bit: - [2011-03-25 23:27:34 | 000,081,008 | ---- | M] (VMware, Inc.) [Kernel | Auto | Running] -- C:\Windows\SysNative\drivers\vmci.sys -- (vmci)

DRV:64bit: - [2011-03-25 23:27:28 | 000,030,832 | ---- | M] (VMware, Inc.) [Kernel | Auto | Running] -- C:\Windows\SysNative\drivers\VMparport.sys -- (VMparport)

DRV:64bit: - [2011-03-25 23:25:46 | 000,031,856 | ---- | M] (VMware, Inc.) [Kernel | On_Demand | Running] -- C:\Windows\SysNative\drivers\VMkbd.sys -- (vmkbd)

DRV:64bit: - [2011-03-25 23:25:34 | 000,030,320 | ---- | M] (VMware, Inc.) [Kernel | Auto | Running] -- C:\Windows\SysNative\drivers\vmnetuserif.sys -- (VMnetuserif)

DRV:64bit: - [2011-03-25 22:27:36 | 000,038,512 | ---- | M] (VMware, Inc.) [Kernel | Auto | Running] -- C:\Windows\SysNative\drivers\hcmon.sys -- (hcmon)

DRV:64bit: - [2011-03-25 20:04:58 | 000,045,104 | ---- | M] (VMware, Inc.) [Kernel | Auto | Running] -- C:\Windows\SysNative\drivers\vmnetbridge.sys -- (VMnetBridge)

DRV:64bit: - [2011-03-25 20:04:58 | 000,020,016 | ---- | M] (VMware, Inc.) [Kernel | On_Demand | Running] -- C:\Windows\SysNative\drivers\vmnetadapter.sys -- (VMnetAdapter)

DRV - [2010-08-19 13:56:38 | 000,032,816 | ---- | M] (VMware, Inc.) [Kernel | Auto | Running] -- E:\PROGRAMY\VMware player\vstor2-ws60.sys -- (vstor2-ws60)

 

C:\Windows\Sysnative to oczywiście C:\Windows\System32. - po deinstalacji sprawdź ręcznie czy rzeczywiście wszystkie sterowniki softu zniknęły (nie dowierzaj na 100% Revo Uninstaller!) - jeśli nie to usuń ręcznie.

Jedna wazna uwaga - gdyby pozostał sterownik vmkbd.sys to przed jego usunięciem musisz zdjąć filtr sprzętowy który on zakłada bo inaczej utracisz panowanie nad klawiaturą

 

Wejdź do klucza HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E96B-E325-11CE-BFC1-08002BE10318} i ustaw frazę UpperFilter na kbdclass (bez zadnych opcji,odwołań) i dopiero wtedy mozna go bezpiecznie usunąć.Po tych zabiegach użyj programu Autoruns i wywal wszystkie wpisy oznaczone jako "File not found" oraz dodatkowo przeczyść rejestr odkurzaczem.

 

i dopiero wtedy mozna ten sterownik bezpiecznie usuwać

 

-Paragon Backup

 

jego sterowniki

 

DRV:64bit: - [2011-01-21 15:52:18 | 000,528,464 | ---- | M] (Paragon) [Kernel | System | Running] -- C:\Windows\SysNative\drivers\Uim_IMx64.sys -- (Uim_IM)

DRV:64bit: - [2011-01-21 15:52:18 | 000,037,456 | ---- | M] (Paragon Software Group) [Kernel | Boot | Running] -- C:\Windows\SysNative\drivers\hotcore3.sys -- (hotcore3)

 

Tak samo jak wyżej -jesli pod deinstalacji tego softu zostanie którys sterowników to usuń go ręcznie.Uwaga -jeśli by instalator by zostawił htcore3.sys to przed jego usunięciem trzeba zdjąć filtr sprzętowy który on nakłada w przeciwnym wypadku uruchomienie systemu będzie niemożliwe.

 

Wejdź do klucza HKEY_LOCAL_MACHINE\M_SYSTEM\ControlSet001\Control\Class\{71A27CDD-812A-11D0-BEC7-08002BE2092F} i usuń tam frazę UpperFilter.Dopiero po tej operacji usunięcie tego sterownika będzie bezpieczne.Po tych zabiegach użyj programu Autoruns i wywal wszystkie wpisy oznaczone jako "File not found" oraz dodatkowo przeczyść rejestr odkurzaczem.

 

-Wiem że Antilogger był deinstalowany niemniej zweryfikuj jeszcze ręcznie czy instalator czegoś nie zostawił

 

DRV - [2011-04-13 12:53:26 | 000,276,184 | ---- | M] (Zemana Ltd.) [Kernel | System | Running] -- C:\Program Files (x86)\AntiLogger\AntiLog64.sys -- (AntiLog32)

 

-To samo sprawdź dokładnie ze sterownikami Sagem

 

DRV:64bit: - [2007-01-04 14:46:30 | 000,146,968 | ---- | M] (Analog Devices Inc.) [Kernel | On_Demand | Running] -- C:\Windows\SysNative\drivers\e4usbawx64.sys -- (e4usbaw)

DRV:64bit: - [2007-01-04 13:47:10 | 000,071,832 | ---- | M] (Analog Deivces) [Kernel | Auto | Stopped] -- C:\Windows\SysNative\drivers\e4ldrx64.sys -- (E4LOADER) General Purpose USB Driver (e4ldrx64.sys)

 

oraz Avast

 

DRV:64bit: - [2011-04-18 19:13:13 | 000,064,344 | ---- | M] (AVAST Software) [File_System | Auto | Running] -- C:\Windows\SysNative\drivers\aswMonFlt.sys -- (aswMonFlt)

 

I tak jak poprzednio po deinstalacji czyścisz za pomocą Autoruns i Odkurzacza i to już koniec pomysłów :lol:

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...