drugster Opublikowano 29 Września 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2021 Dzień dobry . Mam nadzieję, że moja rozterka zmieści się w granicach zasad forum. Teza - czy można wyeliminować to , że karta sieciowa telewizora smart( stary model samsung 2013) uległa uszkodzeniu , skoro widać listę sieci routera z którymi telewizor może sie połączyć, lecz próby są nieudolne ? Nie mogę sie połączyć z żadna siecią ( widoczną przez tv) , po uprzedniem przepięciu ( zwarcie instalacji ) . pozdrawiam Maciej Odnośnik do komentarza
Krzesimierz Opublikowano 29 Września 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2021 Dzień dobry. Może uda mi się pomóc. Przede wszystkim odłącz telewizor od zasilania, odłącz przewód od telewizora i pozostaw na 60 minut, aby "ładunki spłynęły". Kolejno jeśli nie będzie łączył spróbuj przywrócić domyślne ustawienia telewizora czyli reset to defaut. To często działa korygująco na urządzenia sieciowe po awarii, telewizory nie są odstępstwem. Odnośnik do komentarza
drugster Opublikowano 30 Września 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2021 Dziękuję za odpowiedź i wskazówki . Wykonałem obydwie czynności , jednak problem pozostał nawet po resecie. Światełko w tunelu- połączyłem sie z moim telefonem którego użyłem w trybie routera i telewizor połączył sie bez problemu . Czy to oznacza, że karta sieciowa telewizora jest w porządku ( normalnie nadal widać listę dostępnych routerów) i problem jest wyłącznie po stronie mojego routera ? Trochę to dziwne , ponieważ reszta urządzeń jest z nim połączona bezproblemowo . pozdrawiam Odnośnik do komentarza
Krzesimierz Opublikowano 30 Września 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2021 42 minuty temu, drugster napisał: Czy to oznacza, że karta sieciowa telewizora jest w porządku ( normalnie nadal widać listę dostępnych routerów) i problem jest wyłącznie po stronie mojego routera ? Tak wygląda, jeśli użyjesz innej komórki jako router i tv się połączy to możesz być pewien, że sieć w tv jest ok. Odnośnik do komentarza
drugster Opublikowano 7 Października 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2021 Czasami warto przeczekać , aż problem sam się rozwiąże:) ? Po aktualizacji smart hub, telewizor połączył się z routerem i zapamiętał ustawienia. Niemniej dzięki za porady i pomoc . Pozdrawiam i temat można zamknąć. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się