Skocz do zawartości

Krzesimierz

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    236
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Krzesimierz

  • Tytuł
    Użytkownik

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. No to został do sprawdzenia ostatni - Check Point SBA. Jeśli nie jest to program narzucony przez pracodawcę, to odinstaluj go. Całkiem możliwe, że zostaną po nim pozostałości więc po restarcie zrób nowe logi FRST. Jeśli komunikat, który się pojawił dalej się będzie pojawiać, zapisz jego pełną treść lub zrób screen.
  2. Ok, usunęło się. Dalej nie wiadomo ile zajmuje proces firefox. Nie ma go na screenie :) Co do reszty procesów to nie budzi niepokoju. A ten licznik z dołu okienka menedżera zadań widocznie nieprawidłowo sumuje. Co do startu systemu, jeśli dalej jest tak jak przed operacjami, to trzeba się wziąć za kolejne usługi startujące razem z systemem. Spróbuj testowo odinstalować wszystkie produkty ZoneAlarm, kolejno użyj narzędzia usuwającego pozostałości https://www.bleepingcomputer.com/download/zonealarm-uninstall-tool/ Potestuj i daj znać jaki jest stan.
  3. Kilka rzeczy się nie usunęło, zrobimy to programem FRST. Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y. Otworzy się Notatnik - wklej do niego: Zapisz zawartość notatnika. (Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL + S.) W FRST kliknij na Fix (NAPRAW). Kolejno uruchom jeszcze raz narzędzie usuwania flash player Kolejno odinstaluj Mozilla Maintenance Service (to zbędny dla użytkownika program do raportowania błędów producentowi) Uruchom ponownie komputer i wklej tutaj fix.txt, który wygenerował program FRST Czy jak
  4. M.2 dzielą linię z portami SATA. Jak podłączasz dysk M.2, który ma priorytet, to wyłączy któreś porty SATA. Które porty są dzielone jest opisane w instrukcji płyty głównej. Proponuję metodę prób i błędów czyli podłączyć dysk HDD do innego gniazda SATA i zobaczyć czy działa. Zacznij od Gniazda SATA_3 lub SATA_4
  5. Odinstaluj program Web Companion oraz Adobe Flash Player 32 NPAPI narzędziem producenta https://helpx.adobe.com/pl/flash-player/kb/uninstall-flash-player-windows.html#main_Download_the_Adobe_Flash_Player_uninstaller Kolejno Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y. Otworzy się Notatnik - wklej do niego: HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla\Firefox: Ograniczenia <==== UWAGA HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Ograniczenia <==== UWAGA HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Edge: Ograniczenia <==== UWAGA HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Ograniczenia &l
  6. Kopię zakładek w firefoxie zrobisz otwierając Ctrl + Shift + O zakładka kopia/import Kopię haseł w firefoxie zrobisz wpisując w pasek adresu about:logins i opcja eksport haseł Można też na kilka innych sposobów, np automatycznie przez Firefox Sync
  7. Chodziło o przeinstalowanie sterownika, ponieważ mógł wystąpić z nim problem. Nawet jeśli masz najnowszy. Kolejno możesz też zobaczyć jaki rezultat da narzędzie do rozwiązywania problemów sieciowych Windows. Choć raczej nic nie znajdzie, ale nie zaszkodzi spróbować. Jeśli w tym samym czasie, kiedy strona spowalnia na komputerze, na innym urządzeniu w tej samej sieci (np komórka) strona nie spowalnia, wykluczysz router, dostawcę internetu i zawęzisz poszukiwania do jednego komputera. Jeśli strona spowalnia w tym samym czasie na różnych przeglądarkach, to wykluczysz przeglą
  8. W logach nie ma śladu infekcji. Natomiast opisywane objawy nie wskazują na infekcję a raczej na problem sprzętowy, ew, softwarowy, szczególnie zw. z siecią. Przypomina to błąd komunikacji, gdy chcesz wejść na stronę. Gdzie wysyłane jest do strony zapytanie, a na skutek błędu z odbiorem odpowiedź zapytanie jest wysyłane w koło, proces się zapętla i wysyła tysiące zapytań. Najbardziej prawdopodobny wydaje się problem z kartą sieciową i jej sterownikiem. Ściągnij najnowszy sterownik sieciowy ze strony producenta na komputer, odinstaluj obecny, zrestartuj komputer i zainstaluj ści
  9. Cieszę się, że finalnie działa :) U góry strony jest link dotacji jak możesz
  10. Cześć Kamil993 Trzeba pozbyć się infekcji SoundModule oraz Load20.biz Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y. Otworzy się Notatnik - wklej do niego: Zapisz zawartość notatnika. (Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL + S.) W FRST kliknij na Fix (NAPRAW). Z chrome usuń notyfikację Load20.biz Chrome > Ustawienia > Prywatność i bezpieczeństwo > Ustawienia witryn > Powiadomienia https://malwaretips.com/blogs/remove-load20-biz/ Uruchom ponownie komputer.
  11. Krzesimierz

    Ciągła praca dysku

    Odinstaluj Avast używając avastclrear https://www.avast.com/pl-pl/uninstall-utility https://support.avast.com/pl-pl/article/Uninstall-Antivirus/#idt_010 Zrestartuj komputer, potestuj i napisz czy jest poprawa. Lenovo App Explorer zostawił po sobie pozostałości, które trzeba będzie wyczyścić. Jeśli picasso się nie pojawi to napiszę co i jak.
  12. Krzesimierz

    Ciągła praca dysku

    @picasso: Nawet w podanym przez Ciebie linku ludzie mają inne objawy niż w tym temacie. Tam przeszkadza im głośny wentylator, nawet nie zauważyli spowolnienia laptopa, tam jeden proces jest obciążony, tam proces nie ustaje. Dla kontrastu zgłoszenie z tego roku z bleepingcomputer, gdzie występuje ta sama wersja programu SweetLabs co tu. Instruktor nie tylko nie rekomendował usuwania, ale nawet nawet nie wspomniał o tym programie jako szkodliwy. https://www.bleepingcomputer.com/forums/t/753419/spyware-or-cryptominer-help/
  13. Tak da się to zrobić i w tym przypadku też powinno się udać. To co przeważnie robią telewizory i tunery z dyskiem dla funkcji nagrywania programu (PVR), to usuwają wszystkie istniejące partycje, wstawiają nową partycję i formatują na swój schemat sytemu plików. W tym wypadku należy szukać usuniętej partycji i próbować ją przywrócić. Programy do polecenia do odzyskiwania partycji to testdisk i DMDE. Jest kilka postów na ten temat na tym forum, możliwe, że nawet będzie tutorial, mi na szybko nie udało się znaleźć. Frazy jakie można wyszukiwać to "testdisk odzyskiwanie partycji", "DMD
  14. Krzesimierz

    Ciągła praca dysku

    @picasso: Lenovo App Explorer przez ostatni miesiąc nie uaktualnił się, co widać w logach. Natomiast avast uaktualnił swoje moduły, a on stosunkowo często powoduje problemy i to jego, w świetle obecnie dostępnych informacji, należy sprawdzić jako kolejnego. Dodatkowo: Przypomina to działanie antywirusa na zasadzie skanowanie sprawdzanego programu, sandboxowanie, wysłanie do chmury, przy tym od razu chwilowe blokowanie. Całe działanie obarczone błędem, ponieważ tak długo nie powinien wykonywać tych operacji.
  15. Krzesimierz

    Ciągła praca dysku

    @picasso: Po kolei :) Jeśli podstawy nie dadzą poprawy to zajmiemy się bloatwarem. Szczególnie, że kornad napisał, że problemy są od pewnego czasu, a Lenovo App Explorer jest zainstalowany na laptopie od zakupu i dotychczas nie sprawiał problemów. Nie ma podstaw podejrzewać go jako pierwszego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...