manniol Napisano 13 Maja 2020 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 13 Maja 2020 Witam. Pacjent to Lenovo ideapad 110. Bardzo wolno reaguje na kliknięcia czy klawiaturę. Aktualizacje systemowe trwają po kilka godzin. W menedżerze zadań dysk prawie ciągle na 100%. Pozdrawiam m. Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Odnośnik do odpowiedzi
jessica Napisano 13 Maja 2020 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 13 Maja 2020 1) Odinstaluj ten program: Lenovo App Explorer (HKU\S-1-5-21-3938251903-3095455642-1878184315-1001\...\Host App Service) (Version: 0.273.3.730 - SweetLabs for Lenovo) 2) Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y. Otworzy się Notatnik - wklej do niego: Spoiler FirewallRules: [{50045D8B-92E2-4C0B-B759-C43A14695369}] => (Allow) C:\Program Files\Common Files\McAfee\MMSSHost\MMSSHost.exe => No File FirewallRules: [{C52FFFCA-26F3-495D-91A8-21312A30A375}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Common Files\Mcafee\MMSSHost\MMSSHost.exe => No File Task: {B61767A7-8404-4D7F-920E-777AC07DD340} - System32\Tasks\App Explorer => C:\Users\Lenovo\AppData\Local\Host App Service\Engine\HostAppServiceUpdater.exe [7470248 2020-01-07] (SweetLabs Inc. -> SweetLabs, Inc) <==== ATTENTION C:\Users\Lenovo\AppData\Local\Host App Service Powershell: wevtutil el | Foreach-Object {wevtutil cl "$_"} Task: {BD9C0551-86ED-40E4-9746-7CB98B07E048} - \Microsoft\Windows\UNP\RunCampaignManager -> No File <==== ATTENTION C:\Users\Lenovo\Downloads\FRST-OlderVersion EmptyTemp: Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+S. W FRST kliknij na Fix (NAPRAW). Ogólnie mówiąc: nie widzę tu żadnej infekcji. jessi Odnośnik do odpowiedzi
manniol Napisano 23 Lutego Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 23 Lutego Witam, Wrócił do mnie ten sam laptop. Bywa bardzo powolny. Twardy dysk na 100% od kilku do kilkudziesięciu minut. Doszło jeszcze to: "Na Twoim urządzeniu brakuje ważnych poprawek związanych zabezpieczeniami i jakością. Wystąpiły problemy podczas instalowania aktualizacji, ale ponowimy próbę później. Jeśli ten problem będzie nadal występować i chcesz przeszukać Internet lub uzyskać informacje od pomocy technicznej, użyj kodu błędu: (0x8024a105)". Próbowałem przez "rozwiązywanie problemów - windows update" nie pomogło. HDTune nie pokazuje nic strasznego, temperatury ok. Nie mam pomysłu jak to naprawić. Pozdrawiam m. Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Odnośnik do odpowiedzi
jessica Napisano 23 Lutego Zgłoszenie Udostępnij Napisano 23 Lutego W logach nie ma niczego podejrzanego. Usuniemy kilka Zaplanowanych Zadań, ale wątpię, by one aż tak mocno obciążały laptopa. Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y. Otworzy się Notatnik - wklej do niego: Spoiler Task: {E2F56624-B039-4DA0-81AF-DF95CFB48703} - System32\Tasks\{6F2B6A28-EFDC-4798-957B-C975576F279E} => "c:\windows\system32\launchwinapp.exe" https://ui.skype.com/ui/0/7.40.0.151/pl/go/help.faq.installer?LastError=1603 Task: {CB0BF86C-1355-413B-93D3-6ADDBA0967DD} - System32\Tasks\{44A341F0-FF0E-4507-9A99-21E6A4783C7F} => "c:\windows\system32\launchwinapp.exe" https://ui.skype.com/ui/0/7.40.0.151/pl/go/help.faq.installer?LastError=1603 Task: {4EE31EE0-11F3-4CFB-A2F7-59ACFA50FD83} - System32\Tasks\{00A9B0CE-1BB0-4AC4-A007-CF1D6EA0026D} => "c:\windows\system32\launchwinapp.exe" https://ui.skype.com/ui/0/7.40.0.151/pl/go/help.faq.installer?LastError=1603 Task: {0E8F6750-9A4D-41EC-BC00-159105FBBE21} - System32\Tasks\{769180F5-DA6E-49E1-8704-3AFB630C51E1} => "c:\windows\system32\launchwinapp.exe" https://ui.skype.com/ui/0/7.40.0.151/pl/go/help.faq.installer?LastError=1603 S3 PrintNotify; C:\WINDOWS\system32\spool\drivers\x64\3\PrintConfig.dll [X] Powershell: wevtutil el | Foreach-Object {wevtutil cl "$_"} EmptyTemp: Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL + S. W FRST kliknij na Fix (NAPRAW). jessi Odnośnik do odpowiedzi
manniol Napisano 23 Lutego Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 23 Lutego Dziękuję za pomoc. Pzdr m. Odnośnik do odpowiedzi
Vinter Napisano 26 Lutego Zgłoszenie Udostępnij Napisano 26 Lutego Tutaj więcej o tym błędzie. https://www.malware-security.com/pl/jak-naprawic-blad-aktualizacji-systemu-windows-10-0x8024a105-rozwiazany Odnośnik do odpowiedzi
manniol Napisano 27 Lutego Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 27 Lutego Witam, Próbowałem po kolei (chodzi o błąd 0x8024a105): 1. Tryb awaryjny z obsługą sieci - nie pomogło. 2. Przez narzędzie do rozwiązywania problemów - nie. 3. Skanowanie sfc - nie. 4. Czysty rozruch - nie. 5.Dopiero reset w widows update. I wreszcie ruszyła aktualizacja. Pzdr m. Odnośnik do odpowiedzi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się