Skocz do zawartości

Laptop, Win10, powolna praca.


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

1) Odinstaluj ten program:

Lenovo App Explorer (HKU\S-1-5-21-3938251903-3095455642-1878184315-1001\...\Host App Service) (Version: 0.273.3.730 - SweetLabs for Lenovo)

 

2) Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y.
Otworzy się Notatnik - wklej do niego:

Spoiler

FirewallRules: [{50045D8B-92E2-4C0B-B759-C43A14695369}] => (Allow) C:\Program Files\Common Files\McAfee\MMSSHost\MMSSHost.exe => No File
FirewallRules: [{C52FFFCA-26F3-495D-91A8-21312A30A375}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Common Files\Mcafee\MMSSHost\MMSSHost.exe => No File
Task: {B61767A7-8404-4D7F-920E-777AC07DD340} - System32\Tasks\App Explorer => C:\Users\Lenovo\AppData\Local\Host App Service\Engine\HostAppServiceUpdater.exe [7470248 2020-01-07] (SweetLabs Inc. -> SweetLabs, Inc) <==== ATTENTION
C:\Users\Lenovo\AppData\Local\Host App Service
Powershell: wevtutil el | Foreach-Object {wevtutil cl "$_"}
Task: {BD9C0551-86ED-40E4-9746-7CB98B07E048} - \Microsoft\Windows\UNP\RunCampaignManager -> No File <==== ATTENTION
C:\Users\Lenovo\Downloads\FRST-OlderVersion
EmptyTemp:

Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+S.
W FRST kliknij na Fix (NAPRAW).

 

Ogólnie mówiąc: nie widzę tu żadnej infekcji.

 

jessi

Odnośnik do odpowiedzi
  • 9 miesięcy temu...

Witam,

Wrócił do mnie ten sam laptop. Bywa bardzo powolny. Twardy dysk na 100% od kilku do kilkudziesięciu minut. 

Doszło jeszcze to:

"Na Twoim urządzeniu brakuje ważnych poprawek związanych zabezpieczeniami i jakością.

Wystąpiły problemy podczas instalowania aktualizacji, ale ponowimy próbę później. Jeśli ten problem będzie nadal

występować i chcesz przeszukać Internet lub uzyskać informacje od pomocy technicznej, użyj kodu błędu: (0x8024a105)".

Próbowałem przez "rozwiązywanie problemów - windows update" nie pomogło. HDTune nie pokazuje nic strasznego, temperatury ok.

Nie mam pomysłu jak to naprawić.

Pozdrawiam m.

Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt

Odnośnik do odpowiedzi

W logach nie ma niczego podejrzanego.

Usuniemy kilka Zaplanowanych Zadań, ale wątpię, by one aż tak mocno obciążały laptopa.

Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y.
Otworzy się Notatnik - wklej do niego:

Spoiler

Task: {E2F56624-B039-4DA0-81AF-DF95CFB48703} - System32\Tasks\{6F2B6A28-EFDC-4798-957B-C975576F279E} => "c:\windows\system32\launchwinapp.exe" https://ui.skype.com/ui/0/7.40.0.151/pl/go/help.faq.installer?LastError=1603
Task: {CB0BF86C-1355-413B-93D3-6ADDBA0967DD} - System32\Tasks\{44A341F0-FF0E-4507-9A99-21E6A4783C7F} => "c:\windows\system32\launchwinapp.exe" https://ui.skype.com/ui/0/7.40.0.151/pl/go/help.faq.installer?LastError=1603
Task: {4EE31EE0-11F3-4CFB-A2F7-59ACFA50FD83} - System32\Tasks\{00A9B0CE-1BB0-4AC4-A007-CF1D6EA0026D} => "c:\windows\system32\launchwinapp.exe" https://ui.skype.com/ui/0/7.40.0.151/pl/go/help.faq.installer?LastError=1603
Task: {0E8F6750-9A4D-41EC-BC00-159105FBBE21} - System32\Tasks\{769180F5-DA6E-49E1-8704-3AFB630C51E1} => "c:\windows\system32\launchwinapp.exe" https://ui.skype.com/ui/0/7.40.0.151/pl/go/help.faq.installer?LastError=1603
S3 PrintNotify; C:\WINDOWS\system32\spool\drivers\x64\3\PrintConfig.dll [X]
Powershell: wevtutil el | Foreach-Object {wevtutil cl "$_"}
EmptyTemp:


Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL + S.
W FRST kliknij na Fix (NAPRAW).

 

jessi

Odnośnik do odpowiedzi

Witam,

Próbowałem po kolei (chodzi o błąd 0x8024a105):

1. Tryb awaryjny z obsługą sieci - nie pomogło.

2. Przez narzędzie do rozwiązywania problemów - nie.

3. Skanowanie sfc - nie.

4. Czysty rozruch - nie.

5.Dopiero reset w widows update.

I wreszcie ruszyła aktualizacja.

Pzdr m.

Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...