Skocz do zawartości
hastian

Czarny ekran wlaczanie + Windows Script Host

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry,
Mam problem z 2x rzeczami, jedna czyli script host error występowała dłużej, czarny ekran od 2 dni przy uruchamianiu komputera ( zauważyłem, że chyba po uśpieniu najbardziej):

1. Czarny ekran, po tym jak komputer uśpiony i uruchomiony drugi raz, to widać tylko myszkę i czarne tło. Po restarcie, małej zabawie, jakoś się udawało włączyć.
2. Wyskakujący błąd
Windows Script Host z charakterystycznym kwadracikiem logo - niebiesko,czerwono,zielonym  - przy uruchamianiu laptopa.
 

WIndows_host_script_blad.PNG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y.
Otworzy się Notatnik - wklej do niego:

Spoiler

Task: {B02237B2-95B7-4689-B2FE-3741DA04E063} - System32\Tasks\WindowsUpda2ta => C:\Users\Paweł\AppData\Roaming\MICROSOFT\home.vbs <==== UWAGA
C:\Users\Paweł\AppData\Roaming\home.vbs
Powershell: wevtutil el | Foreach-Object {wevtutil cl "$_"}
FirewallRules: [TCP Query User{F8D98725-08A7-4EA2-8164-89025040F9F5}C:\users\paweł\appdata\local\akamai\netsession_win.exe] => (Block) C:\users\paweł\appdata\local\akamai\netsession_win.exe Brak pliku
FirewallRules: [UDP Query User{9B894F43-E276-40A7-9E1E-A2A8F91F0F45}C:\users\paweł\appdata\local\akamai\netsession_win.exe] => (Block) C:\users\paweł\appdata\local\akamai\netsession_win.exe Brak pliku
HKU\S-1-5-21-2965963435-1595536448-3287126935-1001\...\Run: [Akamai NetSession Interface] => "C:\Users\Paweł\AppData\Local\Akamai\netsession_win.exe"
HKU\S-1-5-21-2965963435-1595536448-3287126935-1001\...\Policies\Explorer: []
C:\Users\Paweł\AppData\Local\Akamai\netsession_win.exe
Task: {00949010-8C82-4C93-AEC4-AF17EA3442A6} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfSleep-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {3241A0D5-B647-4C7D-8492-C9F0FB66DAF8} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OnIdle-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {3B95F748-743A-47E4-A203-EB060A92DB46} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\MachineUnlock-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {470AC369-8319-4685-80F9-8FF07698CC22} - \Microsoft\Windows\UNP\RunCampaignManager -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {5961633C-76B2-40D1-86E5-C7E8EAA76C5F} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Time-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {5AA7D8B1-EC01-457C-BC5B-B8B56F30FA4E} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\refreshgwxconfig-B -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {7E69C772-2718-4E65-978F-1180D6AD7718} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfig -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {945E6694-BC32-4D36-BF73-4201A51E28DD} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfigandcontent -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {9E46BB4D-2BCC-4CE6-BD7C-13A7B5CE19A3} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\launchtrayprocess -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {D95AB662-5AB4-4B30-944D-2CDA9D1BAC27} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Time-Weekend -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {FBBD4915-16F0-499E-B53F-7DED6322AED7} - \McAfee\McAfee Idle Detection Task -> Brak pliku <==== UWAGA
FF HKLM\...\Thunderbird\Extensions: [msktbird@mcafee.com] - C:\Program Files\McAfee\MSKHKLM => nie znaleziono
EmptyTemp:

Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+S.
W FRST kliknij na Fix (NAPRAW).

 

jessi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Dziekuję. Zobaczymy czy będzie z głowy problem błędu.
Czy mozna wiedziec, co było źle ? Blad wynikał z czyjejś winy ?

I czy problem czarnego ekranu rozwiąże tutaj / na forum, czy mam szukać dalej ? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Cytat

Czy mozna wiedziec, co było źle ? Blad wynikał z czyjejś winy ?

Było Zaplanowane Zadanie, do którego potrzebny był plik "home.vbs".

Nawet nie wiem, skąd się wzięło to Zaplanowane Zadanie; w każdym bądź razie to nie było Zadanie Systemowe.

 

Cytat

czy problem czarnego ekranu rozwiąże tutaj / na forum

Na wszelki wypadek załóż temat w dziale

https://www.fixitpc.pl/forum/59-windows-10/

albo w dziale

https://www.fixitpc.pl/forum/43-hardware/

 

jessi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...