Skocz do zawartości
gradienty

Problem z dźwiękiem

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, otrzymałem od kolegi laptopa by zrobić na nim kilka rzeczy, aczkolwiek zauważyłem, iż nie ma dźwięku. 

Próbowałem reinstalacji sterowników, podmiany, nawet aktualizacji systemu i nic. Dalej cisza, dosłownie...

 

Laptop to Kiano Slipnote 14.2, sterowniki od Intela z kodekami REALTEK I2S, czytałem, że nie tylko na tej platformie występują problemy z dźwiękiem przy tym połączeniu.

Prosiłbym o jak najszybszy odzew, pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

W dolnej części logu Addition.txt jest lista błędów - ale nie widzę na niej ani jednego błędu związanego z dźwiękiem.

To dziwne.

Nie widać też niczego, co by wskazywało, że po prostu jest uszkodzony Rejestr.

 

Ale tak, czy siak, to nic się nie da tu zrobić.

Oddaj laptop do jakiegoś serwisu naprawczego, niech sprawdzą kartę dźwiękową.

 

jessi

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Witaj.

 

@gradienty Nie napisałeś, czy dźwięk był zanim go dostałeś. Kiedy przestał działać?

Zrób więc przywracanie systemu do Punktu przywracania zapisanego przed 26.11.2019, lub do dnia kiedy dźwięk był.

Oczywiście, zrób kopie bezpieczeństwa ważnych plików właściciela, skonsultuj z nim, na czym najbardziej mu zależy.

 

Nie używaj programów DRSu, Driver Booster, etc. gdyż one potrafią więcej napsuć niż naprawić. Choćby instalując najnowsze dostępne sterowniki, ale niekoniecznie kompatybilne.

 

Są widoczne infekcje wychwycone przez Windows Defender, prawdopodobnie dlatego kolega poprosił o przegląd laptopa.

 

System nie jest aktualny

Microsoft Windows 10 Home Wersja 1803 17134.1069 (X86)

 

Spróbuj wyszukać nowe aktualizacje w Windows Update

 

Napisz czy udało się zainstalować Aktualizacje i czy dźwięk powrócił.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Godzinę temu, iJuliusz napisał:

Witaj.

 

@gradienty Nie napisałeś, czy dźwięk był zanim go dostałeś. Kiedy przestał działać?

Zrób więc przywracanie systemu do Punktu przywracania zapisanego przed 26.11.2019, lub do dnia kiedy dźwięk był.

Oczywiście, zrób kopie bezpieczeństwa ważnych plików właściciela, skonsultuj z nim, na czym najbardziej mu zależy.

 

Nie używaj programów DRSu, Driver Booster, etc. gdyż one potrafią więcej napsuć niż naprawić. Choćby instalując najnowsze dostępne sterowniki, ale niekoniecznie kompatybilne.

 

Są widoczne infekcje wychwycone przez Windows Defender, prawdopodobnie dlatego kolega poprosił o przegląd laptopa.

 

System nie jest aktualny


Microsoft Windows 10 Home Wersja 1803 17134.1069 (X86)

 

Spróbuj wyszukać nowe aktualizacje w Windows Update

 

Napisz czy udało się zainstalować Aktualizacje i czy dźwięk powrócił.

 

Well, przywracanie było robione do tego dnia i wcześniej i dalej nic, chciałbym zainstalować nowe aktualizacje, ale... dysk ma niecałe 30gb pojemności i wyskakuje monit o zwolnieniu miejsca.
Co zabawniejsze, gdy dam głośność powyżej 37% i podepnę słuchawki, ale nie do końca, dźwięk z laptopa jest, ale zaraz po tym jest monit o zbyt dużej głośności a po nim niezależnie od opcji jaką wybiorę, dźwięk zanika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

To trochę komplikuje sprawę.

 

Znalazłem ten temat. Próbowałeś sterowników o których pisze cmaciej #12 ? (odpowiedź 12 będzie u samej góry, sterowniki na dysku google)

 

Jeśli nie ma konfliktu sterowników i ich przeinstalowanie/aktualizacja nie pomaga to należy podejrzewać uszkodzenie gniazda słuchawek, a w najgorszym wypadku karty dźwiękowej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
2 godziny temu, iJuliusz napisał:

To trochę komplikuje sprawę.

 

Znalazłem ten temat. Próbowałeś sterowników o których pisze cmaciej #12 ? (odpowiedź 12 będzie u samej góry, sterowniki na dysku google)

 

Jeśli nie ma konfliktu sterowników i ich przeinstalowanie/aktualizacja nie pomaga to należy podejrzewać uszkodzenie gniazda słuchawek, a w najgorszym wypadku karty dźwiękowej.

Generalnie, to przeinstalowały się sterowniki do Wi-Fi, Bluetooth i chyba... tyle. Cała reszta z "odmową dostępu".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...