Skocz do zawartości
pap

Wolna praca systemu.

Rekomendowane odpowiedzi

Co do logów: nie ma w nich niczego podejrzanego.

 

Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-4144906793-159945770-2030462716-1000_Classes\CLSID\{84B5A313-CD5D-4904-8BA2-AFDC81C1B309}\InprocServer32 -> C:\Users\Lenovo\AppData\Local\Citrix\GoToMeeting\3880\G2MOutlookAddin.dll => Brak pliku
Task: {6EA25F5C-5524-4462-A9C7-52E449EA8ACD} - \Lenovo\Lenovo Service Bridge\S-1-5-21-4144906793-159945770-2030462716-1000 -> Brak pliku <==== UWAGA
C:\ProgramData\Ament.ini
C:\Users\Lenovo\Dysk Google\Google Docs.lnk
C:\Users\Lenovo\Dysk Google\Google Sheets.lnk
C:\Users\Lenovo\Dysk Google\Google Slides.lnk
EmptyTemp:

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST.exe
Uruchom FRST i kliknij przycisk Fix (NAPRAW).

 

---

Główny problem zostawiam dla innych.

 

jessi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...