Skocz do zawartości

Problem z pobieraniem


stopperan

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Mam problem z pobieraniem plików (jak w tytule)

 

Część plików ściąga się w całości bez problemu (małe pliki), z większymi jest problem, bo ściągnie się trochę, a potem "stają". W firefoxie (v 4b10) prędkość ściągania przestaje się aktualizować, a plik ściągać. Zainstalowałem Flashget'a i tam plik ściąga się przez chwilkę, potem przestaję, za minutkę czy dwie znów zaczyna i tak w koło wojtek.

 

Mój internet to neostrada o nieokreślonej prędkości (miałem 1 Mb/s, podpisałem umowę na 6 Mb/s od marca i teraz mam prędkość raz 1, raz 3 Mb/s). Łączę się przez liveboxa.

 

Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

W Wierszu poleceń wpisz:

netsh int ip reset resetlog.txt

netsh int reset all

 

Potem restart komputera.

 

Czy z Liveboxa korzystają inne komputery?

Jeśli tak, to czy u nich występuje taki sam problem?

Widzę, że masz drugą kartę sieciową. Spróbuj połączyć się przez nią i sprawdzić pobieranie.

 

Uruchom Wiersz poleceń, wpisz ping -t google.pl

Potem wróć do normalnej pracy, ale nie zamykaj okna CMD.

Czy w momencie, kiedy zrywa się pobieranie plików występuje w Wierszu poleceń komunikat "Upłynął limit czasu żądania"?

Tak w ogóle, skąd pobierasz te pliki?

To dotyczy wszystkiego, co ściągasz?

 

Zgłosiłbym sprawę do TP, nie pierwszy raz widzę podobny przypadek.

 

Możesz jeszcze dać logi z OTL-a:

https://www.fixitpc.pl/topic/61-diagnostyka-ogolne-raporty-systemowe/

Odnośnik do komentarza

Po kolei: Wpisałem, restarcik bez zarzutu

Z liveboxa korzysta też laptop (przez wifi, PC jest podłączony pod ethernet)

W tej chwili nie mam dostępu do laptopa, jak będę miał, to sprawdzę

Ta druga karta sieciowa to sam nie wiem skąd, korzystam z portu ethernet w płycie głównej

wpisałem ping -t google.pl

obecnie plik się ściąga, bezproblemowo

Pliki pobieram z różnych źródeł, w tej chwili z fileplanet.com

Zaraz się wezmę za zrobienie loga...

 

 

EDIT:

W czasie robienia skanu: wyskoczyło "There is no disk in the drive. please insert a disk into drive \Device\Harddisk2\DR2"

Musiałem kilka razy to zamykać, potem skan kontynuował

 

Teraz logi:

OTL.txt:

http://wklej.to/Qd2bi

 

Extras.txt:

http://wklej.to/IMoWV

Odnośnik do komentarza

Możesz na próbę odinstalować BitDefendera, chociaż wątpię, żeby on tu mieszał.

 

Korzystasz z jakiegoś oprogramowania TP do łączenia się z Liveboxem? IMHO możesz się tego spokojnie pozbyć, a łączenie z siecią zostawić normalnemu mechanizmowi Windowsa (konfiguruje się z Centrum sieci i udostępniania -> Skonfiguruj połączenie lub sieć -> jeśli po kablu to: Połącz z Internetem).

 

Czy jesteś w stanie sprawdzić kabel Ethernet?

Możesz połączyć się z Liveboxem przez Wi-Fi?

 

I najważniejsze: czy problem występuje nadal?

Odnośnik do komentarza

Właśnie: Problem nie występuje. Zniknął po prostu. Może przy skanowaniu net-logiem?

Owszem, net-log wiele rzeczy sprząta, ale bardziej spodziewam się działania polecenia netsh int ip reset reset.log, które resetuje stos TCP/IP: KLIK.

 

Mimo wszystko prędkość neta strasznie mi skacze (od 0,8 do 2,5 Mb/s), ale z tym jakoś przeżyję.

Tu pozostaje tylko męczyć TP.

Natomiast spodziewam się, że jak Ci ustawią za miesiąc 6 mbps, to Internetu w ogóle nie będziesz miał, skoro nawet 1 mbps słabo działa. Oczywiście Błękitna Linia i pomoc techniczna jest święta, bo wszystko powinno działać, a brak synchronizacji ADSL, który na 99% Cię spotka, to nie ich problem. Ostatni raz taki sam problem odkręcałem przez Błękitną Linię przez tydzień (cały czas bez sieci), więc przygotuj się na przeszkody. A problem poznasz, gdy pewnego dnia zacznie migać dioda DSL i nie zechce się światłem stałym zaświecić. ;)

Odnośnik do komentarza

Może być problem z kartą, może być problem z okablowaniem, może być problem z routerem i wreszcie z TP.

Najczęściej jest to wina dostawcy Internetu, natomiast warto podmienić kabel, z którego korzystasz.

Możesz pożyczyć od kogoś na próbę kartę sieciową.

 

Użyj jeszcze raz Net-loga, zrób restart.

 

W Wierszu poleceń wpisz:

netsh int ip reset resetlog.txt

netsh int reset all

 

Potem jeszcze raz restart komputera.

Zaprezentuj raport z Net-log.

 

Jeśli problem na pewien czas ustąpi, to problem jest raczej po stronie Twojego oprogramowania.

W przeciwnym razie pozostaje telefon do TP (uważaj na ich linię 801 505 505, na którą pewnie Cię skierują, bo jest płatna ok. 0,3 zł/min).

 

Skoki w prędkości połączenia jednoznacznie wskazuje na problem sprzętowy, na 99% po stronie Telekomuny.

 

Nie korzystałem nigdy z Liveboxa, stąd nie mam doświadczenia z tym sprzętem.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...