Skocz do zawartości

Strony www bardzo wolno się ładują natomiast pliki ściagają się normalnie


prv87

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Od jakiegoś czasu na komputerze bardzo wolno ładują się strony www, są momenty że jest wszystko w porządku jednak przez większość czasu problem ten występuje. Filmy na youtube etc. też bardzo wolno się ładują natomiast pliki ściągają się się szybko. Na innych urządzeniach podpiętych do sieci wi fi problemu takowego nie ma więc domyślam się że to raczej kwestia komputera.

W załączeniu przesyłam wymagane logi i będę wdzięczny za ewentualne rady bo sam niestety jestem laikiem w tym temacie.

Pozdrawiam

 

edit: dopiero teraz doczytałem o combofix, niestety był odpalony bodajże dzień przed napisaniem posta.

gmer.txt

Addition.txt

FRST.txt

Shortcut.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Temat przenoszę do działu Sieci. Brak oznak infekcji. A te oznaczenia "UWAGA Ograniczenia" to są artefakty utworzone przez nie do końca idealne procedury "resetów" w ComboFix. Nie są one ważne i ewentualnie potem się zajmę usunięciem śmieci ComboFix.

 

Wstępnie sprawdź czy zmieni stan deinstalacja Microsoft Security Essentials (piję do sterownika sieciowego NisDrv). Jeśli nie będzie rezultatów, dostarcz dane wymagane działem Sieci: KLIK.

Odnośnik do komentarza

Dziękuję za odpowiedź, deinstalacja Microsoft Security Essentials niestety nie pomogła.

podaję link do raportu ICSI Netalyzr:  http://n1.netalyzr.icsi.berkeley.edu/summary/id=43ca253f-6121-e5af22d1-3283-4f44-867a#feedback

W załączeniu raport z programu Net-log

 

1. Karta Wi-fi 

Ralink Turbo Wireless LAN Card

 

00-0E-2E-EA-29-E1

 

PCI\VEN_1814&DEV_0301&SUBSYS_25611814&REV_00

 

2. dane z devmgmt.msc

Carrier detect - disable

Country region 11a - #0 Ch(36 - 64, 149 - 165)

Country region 11g - #0 (channel 1-11)

Frame Aggregation - Enable

IEEE802.11h - Disable

Radio on/off - enable

Smart Scan - disable