Skocz do zawartości
kamilakolo

Laptop zawiesza się, nie można uruchomić aplikacji

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z laptopem. Po włączeniu strasznie się zawiesza, po dłuższej chwili można cokolwiek robić, z tym że próba włączenia internetu lub nawet wejścia w panel sterowania kończy się komunikatem, że połączenie z aplikacją nie powiodło się. Załączam logi i proszę o sprawdzenie. 

 

Przy uruchomieniu FRST chyba za szybko kliknęłam w przycisk skanuj i wyskoczyły dwa komunikaty, które załączam.  Po zakończeniu skanowania wyskoczył komunikat, że program przestał działać. 

 

Z góry dziękuję za pomoc

Addition.txt

FRST.txt

Gmer.txt

Shortcut.txt

post-11063-0-22280000-1446406749_thumb.jpg

post-11063-0-78920000-1446406785_thumb.jpg

post-11063-0-91920000-1446406811_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Temat przenoszę do działu Windows. Tu raczej nie chodzi o infekcję (potem będzie doczyszczanie szczątków, na razie jest to bez znaczenia). FRST jest niekompletny - log Addition jest pusty (pewnie z powodu błędu FRST). Proszę ponów próbę skanu FRST z zaznaczonym polem Addition i dostarcz brakujący log.

 

Pytanie: czy opisywane problemy występują w Trybie awaryjnym Windows.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

W trybie awaryjnym dzieje się to samo. Kiedy uruchomiłam FRST to wyskakiwały komunikaty jak na zdjęciach. Przy okazji wyskakują komunikaty ze programy przestają działać.

post-11063-0-52220000-1446499486_thumb.jpg

post-11063-0-48220000-1446499589_thumb.jpg

post-11063-0-08540000-1446499603_thumb.jpg

post-11063-0-88820000-1446499618_thumb.jpg

Addition.txt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Jest notowany problem z usługą Instrumentacji Windows:

 

==================== Punkty Przywracania systemu =========================

 

Niepowodzenie przy listowaniu punktów przywracania

Sprawdź usługę "winmgmt" lub napraw WMI.

 

 

Dziennik System:

=============

Error: (11/02/2015 10:03:39 PM) (Source: Service Control Manager) (EventID: 7011) (User: )

Description: Upłynął limit czasu (30000 ms) podczas oczekiwania na odpowiedź transakcji z usługi Winmgmt.

 

Error: (11/02/2015 09:57:49 PM) (Source: DCOM) (EventID: 10010) (User: )

Description: {8BC3F05E-D86B-11D0-A075-00C04FB68820}

 

Raporty nie podają żadnych innych wskazówek w czym może tkwić problem z uruchomieniem WMI. Rozpocznij od sprawdzenia dysku pod kątem błędów:

 

1. Start > w polu szukania wpisz cmd > z prawokliku Uruchom jako Administrator > wklej komendę i ENTER:

 

chkdsk /f /r

 

Zatwierdź uruchomienie przy następnym starcie. Zresetuj system, powinien się uruchomić checkdisk. Wynik jego działań zostanie nagrany w Dzienniku zdarzeń:

 

Start > w polu szukania wpisz eventvwr.msc > Dzienniki systemu Windows > Aplikacja > szukaj rekordu ze źródłem Wininit

 

Pobierz szczegóły tego rekordu, skopiuj i wklej do posta.

 

2. Start > w polu szukania wpisz cmd > z prawokliku Uruchom jako Administrator > wklej komendę i ENTER:

 

sfc /scannow

 

Gdy komenda ukończy działanie, w cmd wklej kolejną:

 

findstr /c:"[sR]" %windir%\logs\cbs\cbs.log >sfc.txt & start notepad sfc.txt

 

Wynikowy log dołącz tutaj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Czy po przeprowadzeniu punktu 1 jest jakaś poprawa? Checkdisk owszem namierzył naruszenia struktury, a w statystykach końcowych jest 4 KB w uszkodzonych sektorach. W związku z tym może się rysować ogólny problem z dyskiem twardym i przesuwam temat na diagnostykę Hardware. Dostarcz dane wymagane działem: KLIK.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Dostarcz dane sprzętowe, ktoś mam nadzieję oceni jaki jest stan dysku i czy nie kroi się tu aby większa awaria. Jeśli wyniki oceny będą dostatecznie pozytywne, zajmę się doczyszczaniem systemu z innych śmieci.

 

Radzę też na wszelki wypadek zabezpieczyć cenne dane na jakimś zewnętrznym nośniku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...