Skocz do zawartości

Długi start systemu, czarny ekran przed ekranem powitalnym


gnomiuszka

Rekomendowane odpowiedzi

Od pewnego czasu komputer uruchamia się nieco dłużej.

Po uruchomieniu komputera pojawia się normalnie animowane logo Windows 7, a potem mam czarny ekran z wydocznym jedynie kursorem myszki po środku i nie można nią ruszać. Dopiero po około 30 sekundach pojawia się niebieski ekran powitalny Windows 7 - Zapraszamy.

 

Wyczyszczenie rejestru i autostartu przez CCleaner nie pomaga. 

Mam system Windows 7 64 bit. 

 

Załączone raporty:

Addition.txt

FRST.txt

GMER.txt

Shortcut.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Od pewnego czasu komputer uruchamia się nieco dłużej.

 

Po uruchomieniu komputera pojawia się normalnie animowane logo Windows 7, a potem mam czarny ekran z wydocznym jedynie kursorem myszki po środku i nie można nią ruszać. Dopiero po około 30 sekundach pojawia się niebieski ekran powitalny Windows 7 - Zapraszamy.

W Dzienniku zdarzeń powtarza się błąd związany ze zbyt długą odpowiedzią usługi Emsisoft Anti-Malware, co pasuje do powyższego objawu:

 

Dziennik System:

=============

Error: (10/29/2015 07:50:44 PM) (Source: Service Control Manager) (EventID: 7000) (User: )

Description: Nie można uruchomić usługi Emsisoft Anti-Malware 8.0 - Service z powodu następującego błędu:

%%1053

 

Error: (10/29/2015 07:50:44 PM) (Source: Service Control Manager) (EventID: 7009) (User: )

Description: Upłynął limit czasu (30000 ms) podczas oczekiwania na połączenie się z usługą Emsisoft Anti-Malware 8.0 - Service.

 

Usługa jest ustawiona na Automatycznym, lecz jak widać jest jakiś problem by ją uruchomić:

 

S2 a2AntiMalware; C:\Program Files (x86)\Emsisoft Anti-Malware\a2service.exe [7084784 2015-10-01] (Emsisoft Ltd)

 

Tak więc rozpocznij od deinstalacji w/w programu.

 

 

PS. W spoilerze kosmetyka, tzn. usunięcie wpisów pustych. Bez znaczenia dla poprawy działania systemu.

 

 

 

Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

CloseProcesses:
CreateRestorePoint:
HKLM-x32\...\Run: [] => [X]
S3 ewusbnet; system32\DRIVERS\ewusbnet.sys [X]
S3 ew_hwusbdev; system32\DRIVERS\ew_hwusbdev.sys [X]
S3 huawei_enumerator; system32\DRIVERS\ew_jubusenum.sys [X]
S3 hwdatacard; system32\DRIVERS\ewusbmdm.sys [X]
BHO-x32: Brak nazwy -> {8664889D-ED18-4713-918F-E2BB69D8452B} -> Brak pliku
BHO-x32: Brak nazwy -> {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} -> Brak pliku
Toolbar: HKLM-x32 - Brak nazwy - {8664889D-ED18-4713-918F-E2BB69D8452B} - Brak pliku
FF Extension: Brak nazwy - C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\browser\extensions\{82AF8DCA-6DE9-405D-BD5E-43525BDAD38A}.xpi [2015-10-08] [brak podpisu cyfrowego]
CHR HKU\S-1-5-21-2764150225-4038215503-3776723038-1000\SOFTWARE\Google\Chrome\Extensions\...\Chrome\Extension: [fcfenmboojpjinhpgggodefccipikbpd] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx
Task: {0E17E1CB-3301-4F6A-93C2-BC97EB618E73} - System32\Tasks\{54C7D3D8-CB51-497A-A94E-89E31BE389EF} => pcalua.exe -a "C:\Program Files\AVAST Software\Avast\aswRunDll.exe" -c "C:\Program Files\AVAST Software\Avast\Setup\setiface.dll" RunSetup
Task: {B0DE4475-E05C-48B7-BF1C-13C5A551CAEE} - System32\Tasks\{3CFD31FF-B0EC-4832-B8A9-3738059EF363} => C:\Program Files (x86)\Rovio\Angry Birds Seasons\AngryBirdsSeasonsFull.exe
AlternateDataStreams: C:\Windows\win.ini:WINDOWS
AlternateDataStreams: C:\Windows\system32\desktop.ini:WIN64
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Ytsix2.theme:NTOSCHK
C:\Users\user\Favorites\GG dysk.lnk
C:\Users\user\Desktop\programy i gry\Maurus Driver Setting.lnk
Reg: reg delete HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\mountpoints2 /f
Reg: reg delete "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg\BingSvc" /f
Reg: reg delete "HKU\S-1-5-18\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f
Reg: reg delete "HKU\S-1-5-19\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f
Reg: reg delete "HKU\S-1-5-20\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f
EmptyTemp:

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, system zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. Przedstaw go.

 

 

 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...