Skocz do zawartości
11 kwietnia 2017 - Koniec wsparcia Microsoftu dla Vista ×

Utrudnienia w dostępie do internetu


gemo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Mam problem z niedziałającymi przeglądarkami FF i Chrome. FF i Chrome były odinstalowane i zainstalowane ponownie, jednak bez rezultatu. 

System Vista Home Premium, antywirus Comodo CIS Premium.

Jedyną działającą przeglądarką pozostał IE, jednak na niektóre strony (m.inn. toolslib.com, poczta) nie można wejść, komunikat:

 

Program Internet Explorer nie może wyświetlić witryny sieci Web. Możesz spróbować wykonać następujące czynności: Diagnozuj problemy z połączeniami. 
 
 
 

gmer.txtPobieranie informacji ...

Addition.txtPobieranie informacji ...

FRST.txtPobieranie informacji ...

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

W logach nie ma niczego podejrzanego. Kosmetyka w spoilerze:

 

 

  Pokaż ukrytą zawartość

 

 

jessi

Odnośnik do komentarza

Niestety problem nie zniknął, dalej występuje ta sama blokada logowania do poczty w IE i blokada wejścia np. na toolslib.net. Sprawdziłem też dodatki do IE - jest tam jakaś paskuda (wyłączona), screen załączam. Z instalacją FF i Chome wstrzymuję się na razie, bo raczej też nie będzie dobrze... Dołączam też FRST fixlog.

 

I jeszcze problem z Comodo, który nie chce współpracować automatycznie z Vistą.

post-16359-0-16290000-1442851651_thumb.jpg

Fixlog.txtPobieranie informacji ...

post-16359-0-11640000-1442853162_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

Temat przenoszę, to nie jest problem infekcji.

 

 

  Cytat

Mam problem z niedziałającymi przeglądarkami FF i Chrome. FF i Chrome były odinstalowane i zainstalowane ponownie, jednak bez rezultatu.

System Vista Home Premium, antywirus Comodo CIS Premium.

Jedyną działającą przeglądarką pozostał IE, jednak na niektóre strony (m.inn. toolslib.com, poczta) nie można wejść

Obawiam się, że problemem może być nie kto inny a antywirus Comodo, gdyż ma silne związki z tymi strefami. Na próbę go odinstaluj i sprawdź jakie to przyniesie rezultaty. Tym bardziej, że i tak jest problem z jego rejestracją w obszarze WMI:

 

 

  Cytat

I jeszcze problem z Comodo, który nie chce współpracować automatycznie z Vistą.

Tak, widać to w raporcie FRST Addtion, jedyny zarejestrowany program to systemowy Windows Defender:

 

==================== Centrum zabezpieczeń ========================

 

AS: Windows Defender (Enabled - Up to date) {D68DDC3A-831F-4fae-9E44-DA132C1ACF46}

 

Ponowną rejestrację WMI wymusza m.in. reinstalacja programu.

 

 

 

  Cytat

Sprawdziłem też dodatki do IE - jest tam jakaś paskuda (wyłączona), screen załączam.

Jeśli masz na myśli:

{09BA8F6D-CB54-424B-839C-C2A6C8E6B436) - Thunder Network: KLIK.

PrivDog - To jest to komponent Comodo: KLIK.

 

To wszystko są odpadki i nie mają znaczenia. Ale jeśli chcesz się ich pozbyć, to dodaj skan na klucze których FRST nie obejmuje. Do Notatnika wklej:

 

Reg: reg query "HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Extensions" /s
Reg: reg query "HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\MenuExt" /s
Reg: reg query "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Extensions" /s
Reg: reg query "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\MenuExt" /s

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Przedstaw wynikowy fixlog.txt.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...