Skocz do zawartości

Problem z Usługą inteligentnego transferu w tle


pawelt3

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Opiszę pokrótce mój problem. Od jakiegoś czasu usługa inteligentnego transferu w tle potrafi przez długi czas pobierać dane z maks. prędkością. Korystam z modumu WIFI Huawei. Ostatnio wyczyściło kartę do zera ( z pozostałych 700MB) w kilka minut. Nie mogę zostawić komputera bez "opieki" z włączonym netem bo nie wiem kiedy ta usługa zacznie zżerać dane. Komputer skanowałem MBAM, ADW Cleanerem, Norton Internet Security, i skanerem online ESEt. Ponadto dwa razy korzystałem z usługi naprawiania problemu za pomocą strony Microsoft. Problem znikał na jakiś czas a potem znowu się pojawiał. Podaję wymagane logi.

FRST.txt

Addition.txt

Nowy dokument tekstowy.txt

Shortcut.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Temat przenoszę do działu Windows. To nie jest problem infekcji.

 

 

Od jakiegoś czasu usługa inteligentnego transferu w tle potrafi przez długi czas pobierać dane z maks. prędkością. Korystam z modumu WIFI Huawei. Ostatnio wyczyściło kartę do zera ( z pozostałych 700MB) w kilka minut. Nie mogę zostawić komputera bez "opieki" z włączonym netem bo nie wiem kiedy ta usługa zacznie zżerać dane.

Usługa BITS jest niezbędna do funkcjonowania Windows Update (pobieranie i kolejkowanie) i jej aktywność jest prawdopodobnie związana z tym procesem. Wątpię czy tu się da cokolwiek zdziałać poza limitowaniem transferu BITS. System posiada taką opcję w postaci polityki GPO:

 

Z klawiatury klawisz z flagą Windows + X > Uruchom > gpedit.msc > Konfiguracja komputera > Szablony administracyjne > Sieć > Usługa inteligentnego transferu w tle (BITS) > cała pula opcji limitujących aktywność transferu

 

Tu opis obrazkowy pod Windows 7, w Windows 8.1 powinno być podobnie: KLIK.

Odnośnik do komentarza

Dzięki za zainteresowanie tematem. Jednak dziwne wydaje się to aby Windows Update pobierał tak duże ilości danych tym bardziej, że system jest zaktuakizowany. Dodam jeszcze,że wygląda to tak: usługa nagle zaczyna pobierać dane ( jest to widoczne w menedżerze zadań) z maks. prędkośćią łącza właściwie w nieskończoność. Gdy wyłączę usługę w menedżerze, przestaje pobierać. Pisałem także, że próbowałem naprawiać problem za pomocą automatycznej pomocy Microsoft. Z tego co pamiętam usługa ta wprowadzała jakieś wpisy do rejestru i problem na jakiś czas znikał ale potem znów się pojawiał. Jeszcze nie próbowałem zastosować porady podanej wyżej. Zauważyłem też, że ustawienie połączenia jako taryfowe także kończy pobieranie danyc przez usługę BITS. Jednak wydaje mi się, że jakiś błąd w systemie jest i limitowanie transferu BITS proponowane przez Ciebie jest jakby "półśrodkiem". Bedę wdzięczny za dalszą pomoc.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...