Skocz do zawartości

Wirus blokujący antywirusy i Przywracanie systemu


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Na zakończenie:

 

1. Usuń używane narzędzia z folderu D:\download\anty. Następnie popraw za pomocą DelFix.

 

2. Na wszelki wypadek pozmieniaj hasła logowania w serwisach internetowych (np. banki, poczta).

 

3. Jeśli chodzi o dobór antywirusa, wedle własnych preferencji i umiejętności obsługi interfejsu. Nie promuję określonej marki piastując przekonanie, że dowolny wybór użytkownika z wiodących marek (byle nie niszowe mało znane rozwiązania) będzie w porządku.

Odnośnik do komentarza

Myślałem ze wszystkie błędy zauważyłem ale jednak 1 mi umknął, a mianowicie nie da się zaktualizować Windowsa. Podczas próby ręcznej aktualizacji wyskakuje błąd. Kod błędu 80071A91 czasami wyskoczy również 80070643.

 

Kolejnym problemem właśnie okazało się jest instalowanie sterowników np do drukarki. kod błędu dołączony w załączniku oraz logi

 


zapominałem dodać ze nie potrafię wykonać loga GMER

post-15867-0-88760000-1435843796_thumb.jpg

Addition.txt

FRST.txt

Shortcut.txt

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Logi nic tu nie wnoszą do sprawy, choć jest nowy element, tzn wadliwe serwisy Malwarebytes Anti-Malware. Opisywane przez Ciebie błędy nawet nie wiadomo czy z powodu infekcji. Na razie sugeruję:

 

1. Odinstaluj wadliwy Malwarebytes Anti-Malware.

 

2. Przeprowadź sprawdzanie dysku pod kątem błędów. Start > w polu szukania wpisz cmd > w oknie wklej komendę i ENTER:

 

chkdsk /f /r

 

Zatwierdź uruchomienie przy następnym starcie i resetuj system, by checkdisk wykonał pracę. Wynik zostanie nagrany w Dzienniku zdarzeń w gałęzi Aplikacja w postaci rekordu z Wininit. Pobierz szczegóły tego rekordu, skopiuj i wklej do posta statystyki.

 

3. Uruchom "Narzędzie analizy gotowości aktualizacji systemu": KLIK. Gdy narzędzie ukończy dostarcz plik C:\Windows\Logs\CBS\Checksur.log (po zmianie rozszerzenia z *.log na *.txt).

Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...