Skocz do zawartości

FixitPc - znowu najlepsze, - "Gdzie szukać pomocy przy infekcji komputera?"


Miszel03

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.
  • 3 tygodnie później...

Fixit ma wyrobioną markę, ale bez przesady. Na forum dobreprogramy, dział bezpieczeństwa jest co najmniej 30 razy częściej aktywny. Nie można porównywać sporadycznie odwiedzanego forum, z tłumnie odwiedzanym. Jeśli chodzi o jakość logów, to jest na wysokim poziomie. Nie mylić forum DP z tym, co oferuje portal DP, za co jest krytykowany.

Forum Fixit w tej chwili: 136 aktywnych użytkowników (w ciągu ostatnich 15 minut)

Forum DP w tej chwili: 1232 aktywnych użytkowników (w ciągu ostatnich 15 minut)

Forum programosy w tej chwili: Na Forum jest 273 użytkowników :: 6 zarejestrowanych, 5 ukrytych i 262 gości (oparte na użytkownikach aktywnych przez ostatnie 5 minut)

 

Rewelacje z powyższego linka, to przesada i to wielka.

Rozumiem, że polityka na tym forum pozwala pomijać fakty i trolling górą. Albo to praktyka tutaj, bo dotąd od marca temat jest...

Nie podoba mi się takie wyrabianie marki jednych forum, kosztem umniejszania innych.

 

Takie odkrywanie Ameryki, to nieuczciwość i blada pochwała.

 

A nie dzwonił kto do MS, że to forum jest naj? Wyróżnienia, nagrody i coś tam.

Odnośnik do odpowiedzi

@Gedo

Nie bardzo rozumiem Twoje zarzuty...pretensje...żale?...sam nie wiem, jak to nazwać. Zauważyłeś/znalazłeś jakiś post Picasso czy kogoś z Jej ekipy, który wychwala to forum ponad inne? Jeśli już, to mowa była o ewidentncyh sukcesach, które nie podlegają dyskusji raczej i świadczą o fachowośći porad i profesjonalizmie osób prowadzących...drażni Cię znaczek MVP? No bez jaj proszę...

A teraz o statystykach...nie żebym deprecjonował któreś forum, ale np. na forum DP (jestem tam od 2008 jakby co) pogadasz nie tylko o bezpieczeństwie...znajdziesz tam tematy zaczynając od zakupu trampek, poprzez porady dot. programów, a skończywszy na artystycznych produkcjach. To po prostu inne środowisko i inna "klientela"...coś jakby porównywać McDonald's i wyrafinowaną restaurację...inna oferta i inni ludzie, którzy z niej korzystają,co przekłada się oczywiście na ilość.

Ekonomia komunizmu twierdziła, że ilość na pewnym etapie przechodzi w jakość...ale to pobożne życzenia były :)

Odnośnik do odpowiedzi

@ichito - w temacie jest "(...) Gdzie szukać pomocy przy infekcji komputera?" - jakkolwiek to nieścisłe sformułowanie. I tylko chodziło o to, który szpital najlepszy. Dla kogo?

Możesz twierdzić, co chcesz, że nie ma forum dobreprogramy masowo zajmującego się infekcjami w OS, bo kwitnie tam inna tematyka. Ale przecież sprzątają durności.

Z całym szacunkiem - na Fixit jest dużo ciekawych tematów, niekoniecznie związanych z problematyką "infekcji komputera". Można się poduczyć, a nawet podziwiać fachowców (na razie szczególnie imponuje mi troje, ale wierzę, że będzie więcej).

 

Widzę, że chodzi o "lepsze fora" wymienione w linku. Tak wynika z przedostatniego zdania. Na forum DP walą przysłowiowymi drzwiami i oknami do informatyków uwijających się w tematach bezpieczeństwa. A pomoc jest z górnej półki.

 

Niech Ci się tu powodzi. Mnie już nie ma.

Odnośnik do odpowiedzi

Fixit ma wyrobioną markę, ale bez przesady. Na forum dobreprogramy, dział bezpieczeństwa jest co najmniej 30 razy częściej aktywny. Nie można porównywać sporadycznie odwiedzanego forum, z tłumnie odwiedzanym. Jeśli chodzi o jakość logów, to jest na wysokim poziomie. Nie mylić forum DP z tym, co oferuje portal DP, za co jest krytykowany.

Forum Fixit w tej chwili: 136 aktywnych użytkowników (w ciągu ostatnich 15 minut)

Forum DP w tej chwili: 1232 aktywnych użytkowników (w ciągu ostatnich 15 minut)

Forum programosy w tej chwili: Na Forum jest 273 użytkowników :: 6 zarejestrowanych, 5 ukrytych i 262 gości (oparte na użytkownikach aktywnych przez ostatnie 5 minut)

 

Rewelacje z powyższego linka, to przesada i to wielka.

Rozumiem, że polityka na tym forum pozwala pomijać fakty i trolling górą. Albo to praktyka tutaj, bo dotąd od marca temat jest...

Nie podoba mi się takie wyrabianie marki jednych forum, kosztem umniejszania innych.

 

Takie odkrywanie Ameryki, to nieuczciwość i blada pochwała.

 

A nie dzwonił kto do MS, że to forum jest naj? Wyróżnienia, nagrody i coś tam.

Z całym szacunkiem gedo ale przeczytaj tę "poradę" dla kogoś kto ma cryptolockera uprawnionego do udzielania pomocy Atisa z forum dobre programy

 

 

..Musisz zapłacić, bo inaczej nie odszyfrujesz tych plików...

Bzdura! Nie ma żadnej pewności, że płacąc odzyskamy pliki. Pisano już o tym wielokrotnie. Tych plików najprawdopodobniej nawet pier... właściciel cryptolockera nie odszyfruje. Tu na pewno nikt takiej "porady" nie udzieli.

Odnośnik do odpowiedzi

@perm - w rzeczy samej, są durne porady typu zapłać. Sam zainteresowany takie coś tępił, ale z mojej siedmioletniej obserwacji wynika, że tysiące razy pomógł i to skutecznie. To i tu trafią się porady, nieposprzątane, że spyhunter pomoże...

 

To nie tak, żebym krytykował forum Fixit. Analogicznie spotykam się z ankietami dot popularności antywirusów, czy popularności przeglądarek. Jak zawsze, to tylko biznes, żeby chwalić jedne, a o innych nawet nie wspomnieć. Nawet paczki testowe są robione pod i przez fachowców z branży AV. Tak to jest, że popularny przepuszcza w praktyce te wirusy, które skutecznie zwalczył w testowej paczce.

 

W rzetelnym zestawieniu, nawet w przeliczeniu na ilość i jakość pomocy, nie można zapomnieć o dużym udziale każdego forum pomocowego, gdzie garną się ludzie.

Co do wybitnych postaci, wzorcowych z wiedzą informatyczną, to skala jest inna, niezależna od mojej subiektywności. To przerasta Fixit i jest wartością ogólną, czyli wszystkich.

Odnośnik do odpowiedzi

@perm - w rzeczy samej, są durne porady typu zapłać. Sam zainteresowany takie coś tępił, ale z mojej siedmioletniej obserwacji wynika, że tysiące razy pomógł i to skutecznie. To i tu trafią się porady, nieposprzątane, że spyhunter pomoże...

 

To nie tak, żebym krytykował forum Fixit. Analogicznie spotykam się z ankietami dot popularności antywirusów, czy popularności przeglądarek. Jak zawsze, to tylko biznes, żeby chwalić jedne, a o innych nawet nie wspomnieć. Nawet paczki testowe są robione pod i przez fachowców z branży AV. Tak to jest, że popularny przepuszcza w praktyce te wirusy, które skutecznie zwalczył w testowej paczce.

 

W rzetelnym zestawieniu, nawet w przeliczeniu na ilość i jakość pomocy, nie można zapomnieć o dużym udziale każdego forum pomocowego, gdzie garną się ludzie.

Co do wybitnych postaci, wzorcowych z wiedzą informatyczną, to skala jest inna, niezależna od mojej subiektywności. To przerasta Fixit i jest wartością ogólną, czyli wszystkich.

Myślę, że w tym, cytowanym na początku rankingu wzięto pod uwagę kompetencje i osobowość Picasso. Od wielu lat (o ile pamiętam to pierwszy raz czytałem jej porady na forum Searchengines 10 lat temu) jest niezwykle zaangażowana w pomoc i to bezinteresownie. Nie ma chyba drugiej takiej osoby w zakresie zwalczania skutków infekcji komputerowych u internautów z całym szacunkiem dla innych w podobną działalność zaangażowanych. Ja mam 100% pewność, że jej rady są zawsze właściwe czego chyba o nikim innym nie mogę napisać. Wielka szkoda, że najwyraźniej ma jakieś problemy. Miejmy nadzieję, że przejściowe.

Odnośnik do odpowiedzi

Mimo, że "chałupniczymi" metodami (opierającymi się w dużej części na "guglaniu") umiem coś tam pogrzebać i porobić z komputrami, kiedyś natrafiłem na problem, który kompletnie przerósł wszelkie samodzielne domowe metody. Forum znalazłem całkowicie przypadkiem i myślałem poczatkowo, że to zwykły kocioł, jakich wiele. Ale widzę tu - obowiązkowe logi do tematów, kilku stronicowe instrukcje, masa specjalistycznych programów z prehistorycznym interfejsem a nazwach które w ogóle nic nie mówią i nie są szeroko znane, restrykcyjne i wąskie grono "uprawnionych" do pomocy - mówię "gdzie ja trafiłem?".

 

Pomoc uzyskałem szybko, szczegółowo - natychmiast naprawiłem to, co nie banglało i od tej pory skorzystałem z pomocy fixitpc jeszcze kilka razy. Polecam fixit wszystkim napotkanym osobom i to jak na razie nie wydaje się zmienić, choć w moim ostatnim temacie długo nie uzyskałem odpowiedzi.

 

Trzeba pamiętać, że ci, którzy tu nam wszystkim udzielają tych porad, pomagają, piszą fixlisty i studiują nieszczęsne screeny i logi NIE BIORĄ OD NAS pieniędzy. Robią to za darmo (nie wiem, może ktoś inny im płaci, czy coś) poświęcając swój czas, który mogliby poświęcić np. na prowadzenie regularnego serwisu. Należą się więc podziękowania i uznania dla nich (być może jakieś dotacje), trzeba pamiętać, że nie mają obowiązku tego robić i nie zawsze będą mieli czas i ochotę komuś pomóc.

 

 

Forum Fixit w tej chwili: 136 aktywnych użytkowników (w ciągu ostatnich 15 minut)

Forum DP w tej chwili: 1232 aktywnych użytkowników (w ciągu ostatnich 15 minut)

 

@Gedo - "więcej" nie znaczy "lepiej" + dp jest dużym serwisem, bardzo w sieci widocznym, więc to naturalne, że duża część użytkowników właśnie tam "uderza" (i nie neguję, że pomoc znajdują). Tyle że wiesz - jak mają co 15 minut 1232 nowe tematy to mimo wszystko trochę więcej czasu zajmie zajęcie się nimi, niż przy 136 tematach :)  Nawet, jeśli poziom pomocy jest ten sam.

Odnośnik do odpowiedzi

@perm - w rzeczy samej, są durne porady typu zapłać. Sam zainteresowany takie coś tępił, ale z mojej siedmioletniej obserwacji wynika, że tysiące razy pomógł i to skutecznie. To i tu trafią się porady, nieposprzątane, że spyhunter pomoże...

 

To nie tak, żebym krytykował forum Fixit. Analogicznie spotykam się z ankietami dot popularności antywirusów, czy popularności przeglądarek. Jak zawsze, to tylko biznes, żeby chwalić jedne, a o innych nawet nie wspomnieć. Nawet paczki testowe są robione pod i przez fachowców z branży AV. Tak to jest, że popularny przepuszcza w praktyce te wirusy, które skutecznie zwalczył w testowej paczce.

 

W rzetelnym zestawieniu, nawet w przeliczeniu na ilość i jakość pomocy, nie można zapomnieć o dużym udziale każdego forum pomocowego, gdzie garną się ludzie.

Co do wybitnych postaci, wzorcowych z wiedzą informatyczną, to skala jest inna, niezależna od mojej subiektywności. To przerasta Fixit i jest wartością ogólną, czyli wszystkich.

Porównanie Fixit do DP to jak porównanie biznesu Owsiaka do Caritasu.

Tam szum ,wrzawa , wodotryski i biznesy na boku, a to mozolna codzienna mrówcza robota.

Odnośnik do odpowiedzi

@Gedo

Skoro DP psuje systemy użytkownikom to nie dziwię się, że tam wracają aby uzyskać pomoc.

 

@Michal0z

 

choć w moim ostatnim temacie długo nie uzyskałem odpowiedzi

 

Zapewne chodzi Ci o TEN temat. Przynajmniej to przeczytaj i chociaż napisz, że ta odpowiedź Cię nie satysfakcjonuje ale napisz cokolwiek.

 

Od dawna obserwuję sytuację, gdzie ktoś zgłasza problem - jest odpowiedź (fakt, że czasem z poślizgiem z różnych powodów) i cisza.

Odnośnik do odpowiedzi

Mam prośbę - nie rozstrząsajcie, które forum jest lepsze, to nie ma sensu. Forum Picasso jest prywatne - zero sponsoringu. Jak wiecie specjalizuje się w usuwaniu infekcji. Jest to głowny cel, w imie którego postanowiła go załozyć. Tak przynajmniej wynika ze statystyki forum. Rozwiązuje też masę tematów nie związanych z infekcjami. Uznano jej pracę i wiedzę. To nic złego. Nie zrobiono tego na poprzednim forum. Największą bolączką (jeśli można tak powiedzieć) jest stan jej zdrowia, który uniemożliwia aktywny udział na forum. Tylko i wyłacznie z tego powodu są opóźnienia w topicach. Zasady regulaminu są określone wyraźnie. Często je naruszam, ale nie myślcie, że jestem świeta krową, która pod jej nieobecność i za przyzwoleniem Administratorki rozwiąze wszystkie problemy. Nie mam takiego przyzwolenia. Dlatego, każda osoba, która nie ma ochoty czekać, lub nie może czekać, niech szuka pomocy na innych forach. Pozostaje jedynie kwestia merytorycznej pomocy....ale to inna sprawa.

Edytowane przez Zappa
Odnośnik do odpowiedzi

@wieslaw531 - Nie pomyślałem nawet o porównywanie czasu oczekiwania na pomoc. Ani mi to w głowie, gdyż trzeba często poświęcić dużo czasu na tzw. robocze opracowanie informacji o problemie, czy danych zawartych w logach. Nawet jestem przekonany, że intencje i fachowość wyprzedzają założone godzinówki. Chodzi o to, że ktoś nawet nie wyobraża sobie, ile ktoś poświęca czasu na jego problem.

W jednym forum jest więcej ludzi do pomocy, a w innych mniej. To nie zmienia wartości, jaką jest pomoc ludziom z problemami komputerowymi.

 

Zwróciłem uwagę na wybiórczy wykaz forum pomocowych, jakby niektórych nie było. Na forum Picasso nie jest tak tłoczno, jak na paru innych, ale jest Kogo podziwiać i za co.

Pewnie, że model forum Picasso jest najbardziej przyjaznym i bezpiecznym dla ludzi. Ciekawe też.

Odnośnik do odpowiedzi

@Gedo ode mnie tylko jedno info. Na forum DP jak wbijasz z problemem w pirackim programie to mówią Ci kulturalnie bye bye. Tutaj jeszcze nigdy takiego czegoś nie zauważyłem aby ktoś nie otrzymał pomocy TYLKO dlatego, że ma lewy program. Oczywiście zostanie poinformowany, że takiego używa i różnie to może być z "naprawą" ale nigdy nie zostaniesz odesłany z kwitkiem.

Odnośnik do odpowiedzi

Tylko większość problemów z :lewym: oprogramowaniem wynika właśnie z tego, że nie jest oryginalny. Oczywiście różne są sytuacje i jeżeli komuś da się pomóc to myślę, że warto. Sam mam wiele problemów z niektórymi rzeczami, bo nie jestem biegły w komputerach. Ogólnie też uważam, że nie ma sensu rozmyślać które forum lepsze - nigdy nie dojdziecie do konsensusu.

Odnośnik do odpowiedzi
  • 2 tygodnie później...
Trzeba pamiętać, że ci, którzy tu nam wszystkim udzielają tych porad, pomagają, piszą fixlisty i studiują nieszczęsne screeny i logi NIE BIORĄ OD NAS pieniędzy. Robią to za darmo (nie wiem, może ktoś inny im płaci, czy coś) poświęcając swój czas, który mogliby poświęcić np. na prowadzenie regularnego serwisu. Należą się więc podziękowania i uznania dla nich (być może jakieś dotacje), trzeba pamiętać, że nie mają obowiązku tego robić i nie zawsze będą mieli czas i ochotę komuś pomóc.

Ktoś porównał fixitpc.pl do "caritasu". I mi się nasuwa taka myśl. Jak kiedyś ktoś sfilmował "wigilię dla ubogich", gdzie wpadła ekipa i zabierała napoje i inne rzeczy. Oczywiście bo były za darmo.

Odnośnik do odpowiedzi
  • 2 miesiące temu...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...