Skocz do zawartości

msi.dll nie jest przeznaczony do uruchamiania w systemie Windows


Rekomendowane odpowiedzi

Wklejam logi do pierwszego kompa. https://www.fixitpc.pl/topic/25631-niechciane-reklamy/

 

Pojawił się kolejny problem - nie mogę otworzyć żadnego programu z pakietu Office. Załączam screena (błąd). Próbowałem odinstalować, ale wyskakuje komunikat z kolejnym błędem (bład2). Zatwierdzałem ale nie ma odzewu.

 

Z góry dzięki za pomoc.

FRST.txt

Fixlog.txt

post-6898-0-47280000-1423250906_thumb.png

post-6898-0-57400000-1423250911_thumb.png

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Pojawił się kolejny problem - nie mogę otworzyć żadnego programu z pakietu Office. Załączam screena (błąd). Próbowałem odinstalować, ale wyskakuje komunikat z kolejnym błędem (bład2). Zatwierdzałem ale nie ma odzewu.

"C:\Windows\system32\msi.dll nie jest przeznaczony do uruchamiania w systemie Windows albo zawiera błąd" = uszkodzony plik wymieniony na komunikacie. Były tu aktualizacje Windows, w raporcie wiele odświeżonych instancji plików Microsoftu, więc coś poszło nie tak podczas tego procesu. I wg raportu FRST uszkodzone jest 32-bitowe wystąpienie w SysWOW64, a nie 64-bitowe w system32 pokazane na komunikacie, gdyż to właśnie plik w SysWOW64 nie ma sygnatury Microsoftu i równy jest zero bajtów:

 

2015-02-04 23:46 - 2014-10-14 03:13 - 03241984 _____ (Microsoft Corporation) C:\Windows\system32\msi.dll

2015-02-04 23:46 - 2014-10-14 02:50 - 00000000 _____ () C:\Windows\SysWOW64\msi.dll

 

 

Start > w polu szukania wpisz cmd > z prawokliku Uruchom jako Administrator > wklej komendę i ENTER:

 

sfc /scannow

 

Gdy komenda ukończy działanie, w cmd wklej kolejną:

 

findstr /c:"[sR]" %windir%\logs\cbs\cbs.log >sfc.txt & start notepad sfc.txt

 

Wynikowy log dołącz tutaj.

 

 

 

PS. Nie został odinstalowany AVG Web TuneUp - to taki firmowy "PUP".

Odnośnik do komentarza

SFC notuje usterki, nie tylko ów plik o którym mówiłam, ale i rozwalony manifest, niczego nie był w stanie naprawić:

 

2015-02-07 15:50:01, Info CSI 0000033a [sR] Cannot verify component files for Microsoft-Windows-packager, Version = 6.1.7601.18645, pA = PROCESSOR_ARCHITECTURE_AMD64 (9), Culture neutral, VersionScope = 1 nonSxS, PublicKeyToken = {l:8 b:31bf3856ad364e35}, Type neutral, TypeName neutral, PublicKey neutral, manifest is damaged (TRUE)

2015-02-07 15:50:01, Info CSI 0000033c [sR] Cannot repair member file [l:14{7}]"msi.dll" of Microsoft-Windows-Installer-Engine, Version = 6.1.7601.18637, pA = PROCESSOR_ARCHITECTURE_IA32_ON_WIN64 (10), Culture neutral, VersionScope = 1 nonSxS, PublicKeyToken = {l:8 b:31bf3856ad364e35}, Type neutral, TypeName neutral, PublicKey neutral in the store, hash mismatch

2015-02-07 15:50:01, Info CSI 0000033f [sR] Cannot verify component files for Microsoft-Windows-packager, Version = 6.1.7601.18645, pA = PROCESSOR_ARCHITECTURE_INTEL (0), Culture neutral, VersionScope = 1 nonSxS, PublicKeyToken = {l:8 b:31bf3856ad364e35}, Type neutral, TypeName neutral, PublicKey neutral, manifest is damaged (TRUE)

2015-02-07 15:50:01, Info CSI 00000341 [sR] Cannot repair member file [l:14{7}]"msi.dll" of Microsoft-Windows-Installer-Engine, Version = 6.1.7601.18637, pA = PROCESSOR_ARCHITECTURE_IA32_ON_WIN64 (10), Culture neutral, VersionScope = 1 nonSxS, PublicKeyToken = {l:8 b:31bf3856ad364e35}, Type neutral, TypeName neutral, PublicKey neutral in the store, hash mismatch

2015-02-07 15:50:01, Info CSI 00000342 [sR] This component was referenced by [l:160{80}]"Package_41_for_KB3008627~31bf3856ad364e35~amd64~~6.1.1.0.3008627-118_neutral_GDR"

2015-02-07 15:50:01, Info CSI 00000345 [sR] Could not reproject corrupted file [ml:48{24},l:46{23}]"\??\C:\Windows\SysWOW64"\[l:14{7}]"msi.dll"; source file in store is also corrupted

 

Wstępnie:

 

1. Uruchom "Narzędzie analizy gotowości aktualizacji systemu": KLIK. Gdy narzędzie ukończy skan, dostarcz log C:\Windows\Logs\CBS\Checksur.log (zmień rozszerzenie na *.txt, by wszedł w załącznik).

 

2. Następnie podaj spis wystąpień pliku msi.dll (to pod ew. podmianę ręczną). Uruchom FRST, w polu Search wklej msi.dll i klik w Search Files.

Odnośnik do komentarza

Podrzucam logi.

 

Po otwarciu systemu wyskakuje błąd (info1).

Natomiast gdy chciałem odinstalować AVG Web wyskoczył komunikat. (info2) Zatwierdziłem, ale system nie odpowiada. Problem na pewno pojawia się z całym pakietem Office. Nie otwiera mi ani Worda, ani Excela czy też Power Pointa. Szukałem gdzie jesszcze, ale póki co mam tylko z tym problem.

 

Dzięki!

CheckSUR.txt

Search.txt

post-6898-0-21030000-1423411593_thumb.jpg

post-6898-0-27550000-1423411601_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza

Na razie zostaw deinstalacje w spokoju, uszkodzony 32-bitowy msi.dll uniemożliwia to. Checksur wykrył usterkę manifestów, ale nic nie naprawił, bo brak plików potrzebnych do naprawy:

 

Unavailable repair files:

winsxs\manifests\x86_microsoft-windows-packager_31bf3856ad364e35_6.1.7601.18645_none_eff7f4132f17bb15.manifest

winsxs\manifests\amd64_microsoft-windows-packager_31bf3856ad364e35_6.1.7601.18645_none_4c168f96e7752c4b.manifest

winsxs\manifests\amd64_microsoft-windows-packager_31bf3856ad364e35_6.1.7601.22853_none_4c935dc8009cb27f.manifest

winsxs\manifests\x86_microsoft-windows-packager_31bf3856ad364e35_6.1.7601.22853_none_f074c244483f4149.manifest

 

W tej kwestii musisz poczekać, gdyż muszę dopiero wyszukać na swoim systemie pasujące pliki.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Mam wszystkie pliki. Pobierz paczkę "Pliki.zip": KLIK.

 

1. Plik msi.dll umieść w utworzonym tymczasowym folderze C:\TMP. W Notatniku przygotuj plik fixlist.txt o treści:

 

CMD: copy /y C:\TMP\msi.dll C:\Windows\winsxs\wow64_microsoft-windows-installer-engine_31bf3856ad364e35_6.1.7601.18637_none_6be27a10fe92a5ec\msi.dll
CMD: copy /y C:\TMP\msi.dll C:\Windows\SysWOW64\msi.dll

 

Plik fixlist.txt oraz FRST umieść na pendrive. Przy starcie komputera F8 > Napraw komputer > Wiersz polecenia > uruchom FRST: KLIK. W FRST wybierz opcję Fix, na pendrive powstanie fixlog.txt. Zaloguj się ponownie do Windows i przedstaw go.

 

2. Pozostałe pliki umieść w folderze C:\Windows\Temp\CheckSur\WinSxS\Manifests. Uruchom ponownie "Narzędzie analizy gotowości aktualizacji systemu", powinno wykorzystać podstawione pliki do naprawy. Przedstaw wynikowy checksur.log.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...