Skocz do zawartości

Wyskakujące reklamy


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Problem powoduje adware Click Caption 1.10.0.4. I użyłeś jakiś podejrzany pseudo-instalator TreeSize Free 2.7.0.168.exe bez opisu producenta - ten plik wcale nie wygląda na oryginalny instalator tylko na jakiś "downloader" pobrany z któregoś portalu lub innego nieautoryzowanego źródła. Ze strony domowej programu jest pobierany całkiem inny plik TreeSizeFreeSetup.exe sygnowany przez "JAM Software", a wersja programu nowsza.

 

2014-12-13 20:30 - 2014-12-13 20:30 - 00000000 ____D () C:\Program Files\ClickCaption_1.10.0.4

2014-12-12 16:38 - 2014-12-12 16:40 - 00705872 _____ ( ) C:\Documents and Settings\Krzysztof\Pulpit\TreeSize Free 2.7.0.168.exe

 

Są też w systemie inne problemy, np.:

 

- Znaki uszkodzenia systemowego WMI obrazowane poniższymi błędami w Dzienniku zdarzeń:

 

Error: (12/19/2014 06:57:07 PM) (Source: SecurityCenter) (EventID: 1802) (User: )

Description: Usługa Centrum zabezpieczeń systemu Windows nie może ustanowić kwerend zdarzeń z WMI, aby monitorować zaporę i program antywirusowy innej firmy.

 

Error: (12/19/2014 06:57:07 PM) (Source: WinMgmt) (EventID: 28) (User: )

Description: Moduł WinMgmt nie może zainicjować części podstawowych. Powodem mogą być: źle zainstalowana wersja modułu WinMgmt, awaria uaktualnienia repozytorium modułu WinMgmt, za mało miejsca na dysku lub za mało pamięci.

 

- Nie widać w ogóle zainstalowanego Acronis, a jego sterowniki pracują pełną parą. Sterowniki filtrują dysk twardy i nie można ich usunąć "z biegu" bez zdjęcia filtrów, gdyż w przeciwnym wypadku Windows się już nie uruchomi.

 

 


Przeprowadź następujące działania:

 

1. Przez Dodaj/Usuń programy odinstaluj:

- Adware: Click Caption 1.10.0.4, Reputation Advisor.

- Stare wersje Adobe Flash Player 15 ActiveX, Adobe Flash Player 15 Plugin, Java 7 Update 51, OpenOffice.org 2.4 i problematyczny firewall NVIDIA ForceWare Network Access Manager.

 

Uruchom narzędzie Microsoftu: KLIK. Zaakceptuj > Wykryj problemy i pozwól mi wybrać poprawki do zastosowania > Odinstalowywanie > zaznacz na liście wpis sysTPL > Dalej.

 

2. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

CloseProcesses:
CHR HomePage: Default -> hxxp://isearch.omiga-plus.com/?type=hp&ts=1418499046&from=cor&uid=ST3160815AS_5RA2LWHWXXXX5RA2LWHW
CHR StartupUrls: Default -> "hxxp://isearch.omiga-plus.com/?type=hp&ts=1418499046&from=cor&uid=ST3160815AS_5RA2LWHWXXXX5RA2LWHW"
CHR DefaultSearchKeyword: Default -> omiga-plus
CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [bjfjckelkjhfgamlmipgdaklofacegaa] - C:\Program Files\maucampo\bjfjckelkjhfgamlmipgdaklofacegaa.crx [Not Found]
FF SearchPlugin: C:\Program Files\mozilla firefox\browser\searchplugins\omiga-plus.xml
FF Plugin: @Microsoft.com/NpCtrl,version=1.0 -> C:\Program Files\Microsoft Silverlight\5.1.30514.0\npctrl.dll No File
FF HKLM\...\Firefox\Extensions: [{20a82645-c095-46ed-80e3-08825760534b}] - c:\WINDOWS\Microsoft.NET\Framework\v3.5\Windows Presentation Foundation\DotNetAssistantExtension
FF HKLM\...\Firefox\Extensions: [{C7AE725D-FA5C-4027-BB4C-787EF9F8248A}] - C:\Program Files\RelevantKnowledge\firefox
ProxyServer: [s-1-5-21-796845957-1677128483-725345543-1003] => http=127.0.0.1:8877
HKU\S-1-5-21-796845957-1677128483-725345543-1003\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&ar=iesearch
SearchScopes: HKLM -> DefaultScope {33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-796845957-1677128483-725345543-1003 -> DefaultScope {33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-796845957-1677128483-725345543-1003 -> {AE70BAA0-210B-41B8-BA25-FB8E96305663} URL = http://szukaj.gazeta.pl/portalSearch.do?s.si(navigation).navigationEnabled=true&s.sm.query={searchTerms}
BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper -> {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} -> C:\Program Files\Java\jre7\bin\ssv.dll No File
BHO: AcroIEToolbarHelper Class -> {AE7CD045-E861-484f-8273-0445EE161910} -> C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll No File
BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper -> {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} -> C:\Program Files\Java\jre7\bin\jp2ssv.dll No File
Toolbar: HKLM - Adobe PDF - {47833539-D0C5-4125-9FA8-0819E2EAAC93} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll No File
Toolbar: HKU\.DEFAULT -> Adobe PDF - {47833539-D0C5-4125-9FA8-0819E2EAAC93} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll No File
Toolbar: HKU\S-1-5-21-796845957-1677128483-725345543-1003 -> Adobe PDF - {47833539-D0C5-4125-9FA8-0819E2EAAC93} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll No File
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-796845957-1677128483-725345543-1003_Classes\CLSID\{33370786-2876-5ab2-8da1-2c63f8dadfc1}\InprocServer32 -> C:\Program Files\VDownloader\Addons\npVDownloader.dll No File
HKLM\...\Run: [] => [X]
HKLM\...\Run: [WebEasyMail] => C:\WINWEB~1\easymail.exe -src
HKLM\...\Run: [userFaultCheck] => %systemroot%\system32\dumprep 0 -u
HKLM\...\Run: [unlockerAssistant] => "C:\Program Files\Unlocker\UnlockerAssistant.exe"
HKU\S-1-5-21-796845957-1677128483-725345543-1003\...\Run: [NetLimiter] => C:\Program Files\NetLimiter 3\NLClientApp.exe /tray
S3 Bcim; system32\DRIVERS\bcim.sys [X]
S4 InCDFs; system32\drivers\InCDFs.sys [X]
S1 InCDPass; system32\drivers\InCDPass.sys [X]
S1 InCDRm; system32\drivers\InCDRm.sys [X]
S3 LVUSBSta; system32\drivers\lvusbsta.sys [X]
S3 NLNdisMP; system32\DRIVERS\nlndis.sys [X]
S3 NLNdisPT; system32\DRIVERS\nlndis.sys [X]
S3 pepifilter; system32\DRIVERS\lv302af.sys [X]
S3 PID_08A0; system32\DRIVERS\LV302AV.SYS [X]
S3 WFLR6654; system32\drivers\wfeaglxt.sys [X]
C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\{C4ABDBC8-1C81-42C9-BFFC-4A68511E9E4F}
C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\Common Files
C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\DAEMON Tools Lite
C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\DBC2F6FD-3140-41E0-A2A1-D6BAB77D5E21__F893F7CA-8278-41DF-A76F-CAF0437A90CD__
C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\Temp
C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\TuneUp Software
C:\Documents and Settings\Krzysztof\Dane aplikacji\avidemux
C:\Documents and Settings\Krzysztof\Dane aplikacji\BITS
C:\Documents and Settings\Krzysztof\Dane aplikacji\DAEMON Tools Lite
C:\Documents and Settings\Krzysztof\Dane aplikacji\DBC2F6FD-3140-41E0-A2A1-D6BAB77D5E21__F893F7CA-8278-41DF-A76F-CAF0437A90CD__
C:\Documents and Settings\Krzysztof\Dane aplikacji\DVDVideoSoft
C:\Documents and Settings\Krzysztof\Dane aplikacji\EurekaLog
C:\Documents and Settings\Krzysztof\Dane aplikacji\FlashgetSetup
C:\Documents and Settings\Krzysztof\Dane aplikacji\PowerCinema
C:\Documents and Settings\Krzysztof\Dane aplikacji\TeamViewer
C:\Documents and Settings\Krzysztof\Dane aplikacji\TuneUp Software
C:\Documents and Settings\Krzysztof\Dane aplikacji\XMedia Recode
C:\Documents and Settings\Krzysztof\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences
C:\Documents and Settings\Krzysztof\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\*localstorage*
C:\Program Files\Mozilla Firefox\extensions
C:\Program Files\Mozilla Firefox\plugins
C:\Documents and Settings\Krzysztof\Pulpit\TreeSize Free 2.7.0.168.exe
C:\WINDOWS\Microsoft.NET\Framework\v3.5\Windows Presentation Foundation\DotNetAssistantExtension
Reg: reg delete "HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{540D60F3-67BD-4C49-A199-B1775CC39844}" /f
Reg: reg delete "HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{900906EF-3D34-4D7D-8870-8B62C49DA2A8}" /f
Reg: reg delete HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\mountpoints2 /f
Reg: reg delete "HKU\S-1-5-18\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main" /f
Reg: reg delete "HKU\S-1-5-19\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main" /f
Reg: reg delete "HKU\S-1-5-20\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main" /f
Reg: reg delete "HKU\S-1-5-18\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f
Reg: reg delete "HKU\S-1-5-19\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f
Reg: reg delete "HKU\S-1-5-20\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f
Reg: reg query HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E967-E325-11CE-BFC1-08002BE10318} /s
Reg: reg query HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{71A27CDD-812A-11D0-BEC7-08002BE2092F} /s
CMD: netsh firewall reset
CMD: net stop WinMgmt
C:\WINDOWS\system32\wbem\Repository
CMD: dir /a "C:\Documents and Settings\Krzysztof\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji"
CMD: dir /a "C:\Documents and Settings\LocalService\Dane aplikacji"
CMD: dir /a "C:\Documents and Settings\LocalService\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji"
CMD: dir /a "C:\Documents and Settings\NetworkService\Dane aplikacji"
CMD: dir /a "C:\Documents and Settings\NetworkService\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji"
EmptyTemp:

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, system zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt.

 

3. Specjalny skrót Internet Explorer jest uszkodzony (pewnie AdwCleaner go niepoprawnie czyścił):

 

Shortcut: C:\Documents and Settings\Krzysztof\Menu Start\Programy\Akcesoria\Narzędzia systemowe\Internet Explorer (bez dodatków).lnk -> C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe (Microsoft Corporation)

 

W pasku adresów eksploratora wklej ścieżkę C:\Documents and Settings\Krzysztof\Menu Start\Programy\Akcesoria\Narzędzia systemowe i ENTER. Prawoklik na zlokalizowany tam skrót Internet explorer (bez dodatków) > Właściwości > w polu Element docelowy po ścieżce "C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe" dopisz dwie spacje i -extoff

 

4. W Firefox: menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Zresetuj program Firefox. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone, ale rozszerzenie SeoQuake trzeba będzie przeinstalować.

 

5. W Google Chrome:

  • Ustawienia > karta Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane > zjedź na sam spód i uruchom opcję Zresetuj ustawienia przeglądarki. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone, ale używane rozszerzenia zostaną wyłączne (ręcznie aktywuj).
  • Ustawienia > karta Ustawienia > sekcja Wyszukiwanie > klik w Zarządzanie wyszukiwarkami > skasuj z listy isearch.omiga-plus.com (o ile nadal będzie widoczne).
  • Zresetuj cache wtyczek. W pasku adresów wpisz chrome://plugins i ENTER. Na liście wtyczek wybierz dowolną i kliknij Wyłącz. Następnie wtyczkę ponownie Włącz.
6. Zrób nowy log FRST z opcji Scan, zaznacz ponownie pole Addition, by powstały dwa logi. Dołącz też plik fixlog.txt.
Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...