Skocz do zawartości

Utrata pakietów, prośba o pomoc.


mistgun

Rekomendowane odpowiedzi

Otóż od jakiegos czasu wystepuja u mnie problemy z internetem, a mianowicie problem dotyczy utraty pakietow..

Jestem uzytkownikiem routera cisco epc3825, a moim dostawca internetu jest firma Toya (nie narzekam).

W domu z internetu korzystaja 3 osoby, a sa to moja siostra (korzysta z wi-fi) i brat (ma podlaczony kabel ethernet pod router tak jak ja i co najdziwniejsze on nie ma problemu z internetem).

Co do sprawdzenia utraty pakietow uzywam programu PingPlotter, gdzie na wykresie mozna zauwazyc (co 1-2 min) utraty pakietu (100%).

Na poczatku myslalem, ze moze to wina firewalla (odinstalowalem go, nie pomoglo.. )

Zeby usprawnic identyfikacje problemu wykonalem loga net-logiem, takze gmer-em i otl-em + screen z pingplottera (czerwone linie na wykresie to utraty pakiettów)

Bardzo bym prosil o pomoc, mecze sie z problemem juz spory czas.. 

post-14407-0-84090000-1415546436_thumb.png

net-log.txt

OTL.Txt

gmer.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Temat przenoszę do działu Sieci. Brak oznak infekcji. W spoilerze tylko doczyszczanie wpisów pustych i Temp oraz usunięcie sterowników Tages (błędy ładowania notowane w Dzienniku zdarzeń), ale to nie ma związku ze sprawą:

 

 

 

Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

CloseProcesses:
AS: COMODO Antivirus (Disabled - Out of date) {0C2D2636-923D-EE52-2A83-E643204A8275}
FW: COMODO Firewall (Enabled) {8F7746F7-FE68-E084-3B6C-7404A51E8FB3}
S2 atksgt; C:\Windows\System32\DRIVERS\atksgt.sys [211456 2014-07-18] () [File not signed]
S2 lirsgt; C:\Windows\System32\DRIVERS\lirsgt.sys [35328 2014-07-18] () [File not signed]
S3 FairplayKD; \??\C:\ProgramData\MTA San Andreas All\Common\temp\FairplayKD.sys [X]
S3 NLNdisMP; system32\DRIVERS\nlndis.sys [X]
S3 NLNdisPT; system32\DRIVERS\nlndis.sys [X]
S3 xhunter1; \??\C:\Windows\xhunter1.sys [X]
HKU\S-1-5-21-2928405230-1758367624-1279515289-1000\...\Run: [AdobeBridge] => [X]
HKU\S-1-5-21-2928405230-1758367624-1279515289-1000\...\Policies\Explorer: [TaskbarNoNotification] 0
HKU\S-1-5-21-2928405230-1758367624-1279515289-1000\...\Policies\Explorer: [HideSCAHealth] 0
HKLM\...\Policies\Explorer: [TaskbarNoNotification] 0
HKLM\...\Policies\Explorer: [HideSCAHealth] 0
Toolbar: HKCU - No Name - {7FEBEFE3-6B19-4349-98D2-FFB09D4B49CA} - No File
Toolbar: HKCU - No Name - {2318C2B1-4965-11D4-9B18-009027A5CD4F} - No File
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [cmaiofennmphjldldcpphcechfnnohja] - C:\Program Files (x86)\AdTrustMedia\PrivDog\PrivDog_chrome.crx []
C:\Program Files (x86)\36bd3391.tmp
C:\Program Files\COMODO
C:\ProgramData\Comodo
C:\Users\Mistgun\Downloads\*(*)-dp*.exe
C:\Windows\pss\genesis_08132043.lnk.Startup
C:\Windows\System32\DRIVERS\atksgt.sys
C:\Windows\System32\DRIVERS\lirsgt.sys
Reg: reg delete HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\mountpoints2 /f
Reg: reg delete "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupfolder\C:^Users^Mistgun^AppData^Roaming^Microsoft^Windows^Start Menu^Programs^Startup^genesis_08132043.lnk" /f
Reg: reg delete "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg\COMODO Internet Security" /f
Reg: reg delete "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg\Logitech Download Assistant" /f
Reg: reg delete "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg\NetLimiter" /f
Reg: reg delete "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg\RGSC" /f
Reg: reg delete "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg\tvncontrol" /f
EmptyTemp:

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, system zostanie zresetowany. Przedstaw wynikowy fixlog.txt.

 

 

 

 

W Dzienniku zdarzeń notuję następujący błąd:

 

System errors:

=============

Error: (11/09/2014 04:51:36 PM) (Source: Service Control Manager) (EventID: 7024) (User: )

Description: Usługa HomeGroup Listener zakończyła działanie; wystąpił specyficzny dla niej błąd %%-2147023143.

 

Błąd ten może wynikać z dysfunkcji usług Zapory systemu. Dodaj log z Farbar Service Scanner.

 

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...