Skocz do zawartości

Reklamy w przeglądarce


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

@Picasso teraz pomaga tylko 2-3 razy w miesiącu, czyli średnio co 12 dni.
https://www.fixitpc.pl/topic/23357-picasso/

 

1) Odinstaluj:

webget (HKLM\...\webget) (Version: 2014.05.09.010018 - webget) <==== ATTENTION

 

2) Użyj >Adw-cleaner
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner\AdwCleaner.txt

 

3) Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

C:\Program Files\webget\updatewebget.exe
C:\Program Files\webget\bin\utilwebget.exe
C:\Program Files\webget\bin\webget.PurBrowse.exe
C:\Program Files\webget\bin\webget.BrowserAdapter.exe
C:\Program Files\webget
Reg: reg delete "HKU\S-1-5-18\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f
Reg: reg delete "HKU\S-1-5-19\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f
Reg: reg delete "HKU\S-1-5-20\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f
R2 Update webget; C:\Program Files\webget\updatewebget.exe [317720 2014-06-25] ()
R2 Util webget; C:\Program Files\webget\bin\utilwebget.exe [317720 2014-06-25] ()
R1 wStLibG; C:\Windows\System32\drivers\wStLibG.sys [52928 2014-04-24] (StdLib)
R1 {55685567-4840-4a91-962b-49a412e9485a}w; C:\Windows\System32\drivers\{55685567-4840-4a91-962b-49a412e9485a}w.sys [52920 2014-05-26] (StdLib)
R1 {9edd0ea8-2819-47c2-8320-b007d5996f8a}w; C:\Windows\System32\drivers\{9edd0ea8-2819-47c2-8320-b007d5996f8a}w.sys [52920 2014-04-28] (StdLib)
R1 {b99c8534-7800-48fa-bd71-519a46cdc7e1}w; C:\Windows\System32\drivers\{b99c8534-7800-48fa-bd71-519a46cdc7e1}w.sys [52928 2014-04-24] (StdLib)
S3 onbbkwzq; No ImagePath
C:\Windows\system32\Drivers\{55685567-4840-4a91-962b-49a412e9485a}w.sys
Reboot:

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Powstanie plik fixlog.txt. Daj ten log.
 

4) Zrób nowe log z FRST (już bez Shortcut)

 

jessi

Odnośnik do komentarza
Folder Usunięto : C:\Users\Maciek\AppData\Local\Mobogenie

Folder Usunięto : C:\Users\Maciek\Documents\Mobogenie

Skoro był Mobogenie, to może być zainstalowany dodatkowy niechciany Użytkownik.

Na wszelki wypadek:

Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

 

C:\Users\wangzhisong

Reboot:

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Powstanie plik fixlog.txt. Daj ten log.

 

jessi

Odnośnik do komentarza

Tak, nie było.

 

W nowych logach nie było już niczego podejrzanego, więc chyba możemy kończyć:

Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

DeleteQuarantine:

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix.
przez SHIFT+DEL usuń pozostały folder C:\FRST

 

W Adw-Cleaner kliknij na przycisk Odinstaluj (UNINSTALL)

W OTL kliknij na przycisk Sprzątanie - to go usunie razem z jego Kwarantanną.
Jednocześnie zniknie GMER.

 

jessi

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...