Skocz do zawartości

Karta sieciowa=problem


HIPSTERMERKEL

Rekomendowane odpowiedzi

Witam
Od jakiegoś czasu rozłącza mi internet. Zauważyłem że w menadżerze urządzeń pojawił się żółty trójkącik koło nazwy ''Teredo Tunneling Pseudo-interface'' czytałem trochę o tym, lecz niestety z miernym skutkiem. Każdy kto miał podobny problem tkwił on w laptopie w moim przypadku jest to scacjonarka..
Odinstalowałem przed momentem sterowniki karty sieciowej lecz problem jest cały czas. Nie idzie zaktualizować sterownika.
Jestem zielony w tych sprawach i nie wiem dlaczego są dwie karty sieciowe.
Proszę o jakąkolwiek pomoc.
Dzięki Oliver

Dodam tylko, że jak wyłączam tą kartę sieciową internet nie znika.

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

HIPSTERMERKEL, proszę nie tworzyć tematów duplikatów. Drugi temat "Teredo Tunneling Pseudo-interface" usuwam.

 

 

Od jakiegoś czasu rozłącza mi internet.

Dlatego temat został wcześniej przeniesiony do działu Sieci. Dział ma określone zasady i podaje się dane:

 

https://www.fixitpc.pl/forum-44/announcement-11-ważne-zasady-obowiązujące-w-dziale-sieci/

 

Tu całkowity brak danych. Nie wiadomo jaki dostawca, jakie parametry łącza, jakie urządzenia sieciowe i sterowniki doń zamontowane, ani jak wygląda system i co jest w nim zainstalowane (antywirus / zapora / inny program ingerujący w sieć). Nie został wyjaśniony też wątek "Nie idzie zaktualizować sterownika." = czyli co się pokazuje.

 

 

Zauważyłem że w menadżerze urządzeń pojawił się żółty trójkącik koło nazwy ''Teredo Tunneling Pseudo-interface'' czytałem trochę o tym, lecz niestety z miernym skutkiem.

To nie powinno mieć związku. Do wglądu ten temat:

 

https://www.fixitpc.pl/topic/22631-jak-usunąć-te-urządzenia-z-mu/

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.