Skocz do zawartości

Przywrócenie systemu po: Antywirus Security Pro


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Potrzebuję pomocy gdyż przeszukałem sporą część internetu i jestem w kropce.

 

Opis problemu:

Komputer został zainfekowany przez: Antywirus Security Pro.

Odszukałem który pliki należy usunać i zrobiłem to ręcznie.

 

Po usunieciu nadal nie mozna pob

rac zadnego pliku z internetu.

Wszystkie zabezpieczenai systemu zostaly wylaczone: Centrum Akcji, Windows defender, firewall, itd.

Udało mi się uruchomić usługę: Centrum bezpieczeństwa lecz nadal nie mogę uruchomić poszczególnych usług jak windows defender itd.

 

 

Stan obecny:

Nie mogę pobrać żadnego pliku z internetu w celu załączenia logów. Pliki sa odrazu usuwane.

Niestety obecnie nie ma mozliwosci uruchomienia danego narzedzia (brak druiego komputera by pobrac pliki z internetu).

 

System operacyjny:

Windows 7 Prof. 32-bit

 

Proszę o pomoc i wskazówki.

 

Extras.Txt

OTL.Txt

Addition.txt

FRST.txt

gmer.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Hej,

 

Zaden restart i tryb awaryjny nie pomagał ale znalzałem sposób:

Wyłączyłem w firefox: browser.download.manager.scanWhenDone;false

 

Generuję logi i zaraz załączę z prośbą o analizę. Może ktoś pomoże w miarę szybko :-) jak nie to samemu mi się może coś uda.

Niestety nie mam żadnej płyty ... nic :-)

 

Update:

Załączyłem pliki, proszę o pomoc.

Czy coś poza

DeleteJunctionsIndirectory: C:\Program Files\Windows Defender

trzeba wykonać?

Odnośnik do komentarza

Źle trafiłeś, bo @Picasso nie ma teraz możliwości zbyt dużo czasu poświęcać na pomaganie (https://www.fixitpc.pl/topic/20392-kolosalny-ba%C5%82agan/)

 

Infekcja ZeroAcces

 

1) Użyj >>RogueKiller (aby pobrać kliknij na obrazek x64 po Lien de téléchargement :)
Kliknij w nim SCAN, a po wyszukaniu szkodliwych rzeczy kliknij DELETE. Pokaż oba raporty z niego.

 

2) Zrób log z Farbar Service Scanner >http://download.bleepingcomputer.com/farbar/FSS.exe (do skanowania zaznacz wszystko).

 

3) Zrób nowy log z FRST (bez Addition)

 

jessi

Odnośnik do komentarza

1) Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

C:\Program Files\Google\Desktop\Install
C:\Users\krystyna\AppData\Local\Temp\ntdll_dump.dll
S3 gupdatem; "C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /medsvc [x]

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Powstanie plik fixlog.txt.

 

2) Do Notatnika wklej:

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellServiceObjects\{F56F6FDD-AA9D-4618-A949-C1B91AF43B1A}]
"AutoStart"=""

Z Menu Notatnika >> Plik >> Zapisz jako >> Ustaw rozszerzenie na Wszystkie pliki >> Zapisz jako> FIX.REG >>
plik uruchom (dwuklik i OK).

 

3) Pobierz >>ESET ServicesRepair
Kliknij prawym na pliku ServicesRepair i wybierz Uruchom jako administrator.

 

4) Pobierz poniższy plik. Zmień mu nazwę z TXT na REG, z prawokliku na plik Scal i potwierdź import do rejestru.
https://www.fixitpc.pl/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_id=48432

5) Pobierz narzędzie SetACL, (SetACL.3.06
 z folderu Commandline version wypakuj wersję dopasowaną do systemu (x86 = 32-bit, x64 = 64-bit) i umieść w katalogu C:\Windows.

6) W Notatniku wklej poniższą treść i zapisz plik pod nazwą fix.txt. Plik umieść bezpośrednio na C:\.

"machine\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\PolicyAgent",4,"O:BA"
"machine\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\PolicyAgent\Parameters",4,"O:BA"
"machine\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\PolicyAgent\Parameters\Cache",4,"O:BAD:PAI(A;OICI;CCDCLCSWRPRC;;;S-1-5-80-3044542841-3639452079-4096941652-1606687743-1256249853)"
"machine\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\PolicyAgent\TriggerInfo",4,"O:BA"
"machine\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\PolicyAgent\TriggerInfo\0",4,"O:BA"
START > w polu szukania wpisz cmd > z prawokliku Uruchom jako Administrator > wklej komendę:
SetACL -on "HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\PolicyAgent" -ot reg -actn restore -bckp C:\fix.txt

7) Pobierz ten plik i umieść go bezposrednio na C:\
https://www.fixitpc.pl/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_id=48434
START > w polu szukania wpisz cmd > z prawokliku Uruchom jako Administrator > wklej komendę:
SetACL -on "HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\RemoteAccess" -ot reg -actn restore -bckp C:\fix.txt
 

 

8) Zrób nowy log z FSS

 

jessi

Odnośnik do komentarza

Zniszczone przez ZeroAcces'a usługi Systemowe zostały odbudowane.

 

Dwie z nich nie są włączone.

 

>>START>>URUCHOM>>wybierz (lub wpisz): services.msc> w okienku po prawej znajdź Centrum Zabezpieczeń>>prawoklik >>Właściwości > w okienku Typ Uruchomienia wybierz: Automatycznie (opóźnione uruchomienie) >OK
Kliknij na "Uruchom ponownie".

 

>>START>>URUCHOM>>wybierz (lub wpisz): services.msc> w okienku po prawej znajdź: Windows Update>>prawoklik >>Właściwości > w okienku Typ Uruchomienia wybierz: Automatycznie (opóźnione uruchomienie) >OK
Kliknij na "Uruchom ponownie".

 

Zrób nowy log z FSS.

 

Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

C:\Users\krystyna\Desktop\Antivirus Security Pro support.url

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Powstanie plik fixlog.txt. Daj go.

 

Zrób nowy log z FRST.

 

jessi

Odnośnik do komentarza

W poprzednim logu FSS - Windows Defender był OK.

Teraz w zasadzie też jest OK, ale jest wyłączony.

Jeśli chcesz włączyć, to:

>>START>>URUCHOM>>wybierz (lub wpisz): services.msc> w okienku po prawej znajdź: Windows Defender>>prawoklik >>Właściwości > w okienku Typ Uruchomienia wybierz: Automatycznie >OK
Kliknij na "Uruchom ponownie".

 

Ja u siebie ustawiłam na: Wyłączone.

Ale ustaw u siebie tak, jak chcesz.

 

Ja sytuację oceniam na opanowaną.

 

Rogue Killer - usuń ręcznie.

ESET Service Repair - usuń ręcznie.

SETAcl - usuń ręcznie.

 

FRST, OTL, FSS - na razie zostaw, bo może @Picasso zechce jeszcze coś zalecić .

 

Masz nieaktualną  Javę, więc koniecznie zainstaluj bardziej bezpieczną Javę 7update 45

Najpierw:

Do Notatnika wklej:

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\JavaSoft]
"SPONSORS"="DISABLE"
Z Menu Notatnika >> Plik >> Zapisz jako >> Ustaw rozszerzenie na Wszystkie pliki >> Zapisz jako> FIX.REG >>
plik uruchom (dwuklik i OK).
Zrestartuj komputer.

Potem pobierz i zainstaluj Javę wg >https://www.fixitpc.pl/topic/5-dezynfekcja-kroki-finalizuj%C4%85ce-temat/#entry130045 (post nr 4)

Masz też nieaktualne Adobe Flash Player - też to zaktualizuj.

Pewnie inne programy też są nieaktualne - nie sprawdzałam tego.

 

Myślę, że teraz możesz spokojnie, bez nerwów, czekać na wyzdrowienie @Picasso.

Nie wiem, kiedy zajmie się Twoim tematem - Po prostu zaglądaj raz dziennie do swego tematu, by zobaczyć, czy @Picasso już odpowiedziała, czy nie.

 

jessi

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...