Skocz do zawartości

Blue Screen STOP: c000021a "The Verification of a KnownDLL failed"


mascuamacus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Jako nowy użytkownik serdecznie wszystkich pozdrawiam, jest to mój pierwszy post i w związku z tym proszę o wyrozumiałość.

 

Bardzo podobny problem zgłosił kolega bluedog klik, ale pomoc jaką uzyskał od Picasso, w moim przypadku nie przyniosła rezultatu z powodu innych komunikatów podawanych przez konsolę. 

Sytuacja dotyczy Windows 7 Ultimate 64bit, podczas pracy padło napięcie w sieci, po uruchomieniu komputera wyświetla się komunikat jak na fotce

 

post-11554-0-86635700-1378921084_thumb.jpg

 

System podczas startu wykrywa problem z rozruchem i zaleca użyć narzędzie do naprawy podczas uruchamianie, które niestety nie usuwa usterki a po krótkiej chwili pojawia się taki ekran

 

post-11554-0-31089400-1378921128_thumb.jpg

 

Nie mogę wejść w tryb awaryjny klawiszem F8, ta plansza nie wyświetla się. Po uruchomieniu komputera z dysku naprawy Windows i wybraniu opcji naprawy systemu podczas uruchamiania, narzędzie to nie może wykryć problemu.

 

szczegóły diagnostyki i naprawy

 

szczegóły diagnostyki i naprawy.txt

 

Wykonałem polecenie „sfc /scannow /offbootdir=X:\ /offwindir=Y:\windows” ale u mnie nie pojawił się komunikat o oczekującej naprawie a mianowicie „Funkcja ochrona zasobów systemu Windows odnalazła uszkodzone pliki ale nie może naprawić niektórych z tych plików”. Szczegóły na załączonej fotce.

 

post-11554-0-33372200-1378924014_thumb.jpg

 

 

Czy jest szansa na uratowanie tego systemu czy raczej czeka mnie format?
Bardzo dziękuję za wszelkie formy pomocy.

 

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Uszkodzony plik z serii KnownDLLs to ten 64-bitowy plik IE:

 

==================== Known DLLs (Whitelisted) ================

 

[2013-09-02 06:14] - [2013-07-26 06:12] - 2647040 ____A () C:\Windows\System32\IERTUTIL.dll

 

Plik należy podmienić właściwą kopią, ale do tego potrzebne rozpoznanie jaka konkretnie wersja komponentu jest naruszona. Czyli zapuszczaj dodatkowy skan na wystąpienia pliku. Uruchom FRST, w linii Search wpisz nazwę pliku:

 

IERTUTIL.dll

 

Klik w Search File(s). Przedstaw wynikowy Search.txt utworzony w tym samym katalogu z którego uruchamiano FRST.

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Naruszona wersja komponentu to 10.2.9200.16660:

 

C:\Windows\winsxs\amd64_microsoft-windows-ie-runtimeutilities_31bf3856ad364e35_10.2.9200.16660_none_c5768bf1fcfc35b2\iertutil.dll

[2013-09-02 06:14] - [2013-07-26 06:12] - 2647040 ____A () E2FB1972287470EF40F8BD84B4ADB3A0

 

C:\Windows\System32\iertutil.dll

[2013-09-02 06:14] - [2013-07-26 06:12] - 2647040 ____A () E2FB1972287470EF40F8BD84B4ADB3A0

 

1. Przesyłam plik w dokładnie tej wersji. Uruchamiałeś FRST z dysku H: (pendrive), toteż tam umieść ten plik (już rozpakowany).

 

2. Do Notatnika wklej:

 

CMD: copy /y H:\iertutil.dll C:\Windows\System32\iertutil.dll
CMD: copy /y H:\iertutil.dll C:\Windows\winsxs\amd64_microsoft-windows-ie-runtimeutilities_31bf3856ad364e35_10.2.9200.16660_none_c5768bf1fcfc35b2\iertutil.dll

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt. Umieść obok narzędzia FRST.

 

3. Uruchom FRST i wybierz opcję Fix. Powstanie log fixlog.txt. Zaprezentuj go. Jeśli akcja pójdzie bez błędu, system wstanie bez BSOD.

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Picasso, wieeeeelkie dzięki za pomoc :thumbsup: :cheer: system wstał tak, jak napisałaś. Wielki szacun za wszystko, co robisz dla nas i naszego forum, jesteś niesamowita i niezastąpiona. Warto dać coś z siebie dla innych i dlatego z największą ochotą i przyjemnością wesprę Twoją oraz forumowiczów pracę i zasilę forum datkiem ;)  Bez Twojej pomocy Picasso nie poradziłbym sobie nigdy. Przesyłam pozdrowionka dla Ciebie oraz  dla wszystkich forumowiczów mających jakikolwiek wkład w pomoc dla mnie.

 

Przesyłam wynik loga z fixowania

 

Fixlog.txt

 

Dziękuję jeszcze raz i temat do zamknięcia.

Edytowane przez picasso
Dzięki! Temat więc zamykamy. //picasso
Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...