BitMarcin Opublikowano 25 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Witam Mam pewien dość irytujący problem, a dokładnie dość często w różnych programach pokazuje się "Brak odpowiedzi". Najczęściej w Operze, Kadu (w tym wypadku najczęściej i od dość nie dawna), Poczta usługi Windows Live czy w exploratoratorze Windows podczas przeglądania plików. Podejrzewałem o problemy dysk twardy, chodź HDTune nic nie wykazał. Komputer bie jest stary, bo ma około 6 miesięcy a jego konfiguracja przedstawia się następująco: Intel Core i3 3220 3,3 GHz Intel HD 2500 Patriot 4GB 1333 MHz WD Caviar Blue 500GB Windows 7 Home Premium 64 bit Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam https://www.dropbox.com/s/6d3nj3v3mkdt9sm/OTL.Txt https://www.dropbox.com/s/hk8tp1o1rzncq20/Extras.Txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 25 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 1. Może zacznij od deinstalacji dziwowiska Soluto: O4:64bit: - HKLM..\Run: [soluto] c:\program files\soluto\soluto.exe (Soluto) SRV:64bit: - [2013-02-26 11:57:48 | 000,182,336 | ---- | M] (Soluto) [Auto | Running] -- C:\Program Files\Soluto\SolutoLauncherService.exe -- (SolutoLauncherService) SRV:64bit: - [2013-02-26 11:57:46 | 000,699,968 | ---- | M] (Soluto) [Auto | Stopped] -- C:\Program Files\Soluto\SolutoService.exe -- (SolutoService) SRV:64bit: - [2013-02-26 11:40:48 | 001,239,552 | ---- | M] (Soluto) [On_Demand | Stopped] -- C:\Program Files\Soluto\SolutoRemoteService.exe -- (SolutoRemoteService) DRV:64bit: - [2013-02-26 11:40:30 | 000,054,728 | ---- | M] (Soluto LTD.) [File_System | Boot | Stopped] -- C:\Windows\SysNative\drivers\Soluto.sys -- (Soluto) ... bo w Dzienniku zdarzeń powtarzają się takie błędy: Error - 2013-05-25 04:51:13 | Computer Name = SPC | Source = Application Error | ID = 1000 Description = Nazwa aplikacji powodującej błąd: SolutoService.exe, wersja: 1.3.1159.0, sygnatura czasowa: 0x512c78ff Nazwa modułu powodującego błąd: ntdll.dll, wersja: 6.1.7601.17725, sygnatura czasowa: 0x4ec4aa8e Kod wyjątku: 0xc0000005 Przesunięcie błędu: 0x000000000005386a Identyfikator procesu powodującego błąd: 0x904 Godzina uruchomienia aplikacji powodującej błąd: 0x01ce592382e0f43d Ścieżka aplikacji powodującej błąd: C:\Program Files\Soluto\SolutoService.exe Ścieżka modułu powodującego błąd: C:\Windows\SYSTEM32\ntdll.dll Identyfikator raportu: 402afa79-c518-11e2-b5a3-ac25e28d8e12 Error - 2013-04-29 17:50:37 | Computer Name = SPC | Source = Service Control Manager | ID = 7034 Description = Usługa Soluto PCGenome Core Service niespodziewanie zakończyła pracę. Wystąpiło to razy: 2. W przypadku problemu z deinstalacją skorzystaj z narzędzia: Soluto Uninstall Cleanup Tool. 2. Jest tu także TortoiseSVN. Ten program modyfikuje ShellIconOverlayIdentifiers i nakłada moduł na ikony. Przykład z forum: KLIK. [2013-05-10 22:44:45 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\TortoiseSVN [2013-05-10 22:44:39 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Program Files\TortoiseSVN [2013-05-10 22:44:39 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Program Files\Common Files\TortoiseOverlays [2013-05-10 22:44:39 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Program Files (x86)\Common Files\TortoiseOverlays 3. Poza tym, jak zawsze w takich przypadkach jest podejrzane oprogramowanie zabezpieczające, czyli tutaj Bitdefender 2013. PS. Są tu drobne szczątki adware. Zastosuj AdwCleaner (opcja Usuń) i przedstaw log, który utworzy na dysku C. . Odnośnik do komentarza
BitMarcin Opublikowano 25 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Zrobiłem wszystko według instrukcji. Zobaczę czy pomogło i dam znać. https://www.dropbox.com/s/4io03aepyne2dku/AdwCleaner%5BS1%5D.txt I jeszcze mam pytanie co do czasu uruchamiania systemu. Czy czas 36.5s mierzony od chwili pokazania ekranu "Trwa uruchamianie systemu Windows" do ekranu logowania to normalny czas? Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 25 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Daj obrazek z HDTune > zakładka Health. Dysk nie jest w najlepszym stanie. Odnośnik do komentarza
BitMarcin Opublikowano 25 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Proszę bardzo: Odnośnik do komentarza
BitMarcin Opublikowano 26 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 Wczoraj problemy w Kadu i Operze przy włączonych 25 kartach You Tube ustąpiły na jakiś czas, lecz dziś znów jest to samo a w Windows Live Messanger tak źle działa że się poprostu nie da używać. Prosił bym o dalszą pomoc. Nikt nie ma innych pomysłów? Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 27 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Nikt nie ma innych pomysłów? Niby dysk jest OK wedle HDtune, ale nie mam przekonania do tego programu. Zrób skany MHDD. sprawdzałeś stan dysku komendą chkdsk :c:/f /r Odnośnik do komentarza
wieslaw531 Opublikowano 27 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Poprawiam literówkę @Belfegora: sprawdzałeś stan dysku komendą chkdsk :c:/f /r chkdsk c: /f /r Odnośnik do komentarza
BitMarcin Opublikowano 16 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Witam. Ostatnio długo nie odpisywałem bo siedzę teraz głównie na Ubuntu. Dzisiaj zrobiłem skan MHDD. https://www.dropbox.com/s/gm98ca5h4a3uf70/SMART.LOG https://www.dropbox.com/s/jqdezl5qfrzkr2q/SCRSHOT.LOG https://www.dropbox.com/s/es14wqssh421io1/MHDDSCAN.ID Odnośnik do komentarza
BitMarcin Opublikowano 8 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 Żadnych pomysłów? Nikt nie przejrzy chociaż tych skanów? Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 8 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 Takie pliczki to wrzucaj do posta [PRE]HDD: WDC WD5000AAKX-00ERMA0; FW: 15.01H15; SN: WD-WCC2EM947448--------------------------------------------------------Name Val Worst RawAtt # 1 : Read error rate : 200 200 0Att # 3 : Spin up time : 142 141 3875Att # 4 : Number of spin-up times : 100 100 481Att # 5 : Reallocated sectors count : 200 200 0Att # 7 : Seek error rate : 100 253 0Att # 9 : Power-on time : 99 99 1121Att # 10 : Spin-up retries : 100 100 0Att # 11 : Calibration retries : 100 100 0Att # 12 : Start/stop count : 100 100 481Att # 192 : Power-off retract count : 200 200 18Att # 193 : Load/unload cycle count : 200 200 462Att # 194 : HDA Temperature : 111 108 32Att # 196 : Reallocate event count : 200 200 0Att # 197 : Current pending sectors : 200 200 0Att # 198 : Offline scan UNC sectors : 200 200 0Att # 199 : Ultra ATA CRC Error Rate : 200 200 0Att # 200 : Write error rate : 200 200 0[/PRE] Chyba nie w dysku należy szukać przyczyny tym bardziej że pracowałeś na Linuxie. I co? Też nie gadał? Odnośnik do komentarza
BitMarcin Opublikowano 9 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2013 No Linux gadał, a nawet śpiewał. Oczywiście na Linuksie też się pojawi czasem brak odpowiedzi ale to już raczej raz na tydzień, a nie kilkanaście na godzinę. Odnośnik do komentarza
BitMarcin Opublikowano 12 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 Więc jeżeli to nie problem ze sprzętem, to pozostaje jedynie reinstall systemu? Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 12 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 Czy czas 36.5s mierzony od chwili pokazania ekranu "Trwa uruchamianie systemu Windows" do ekranu logowania to normalny czas? Czy to jest Twój głowny problem ? Bo jeśli tak to tu nie ma problemu. I reinstal nic nie pomoże. Odnośnik do komentarza
BitMarcin Opublikowano 12 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 Głównym problemem jest to, że ciągle przy wielu programach na kilka sekund pojawia się "brak odpowiedzi" a przy niektórych programach jest to na tyle uciążliwe, że po prostu nie da się z nich korzystać bo się wywalają. A jeżeli chodzi o czas uruchamiania się systemu to ten problem został rozwiązany przez zmianę programu antywirusowego na Kaspersky PURE 3.0. Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 12 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 a może wystaczy samo przeinstlowanie problematycznych programów? Odnośnik do komentarza
BitMarcin Opublikowano 12 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 No nie wiem czy to wina pojedynczych programów, myślę że raczej całego systemu. W każdym razie popróbuje jeszcze z przeinstalowaniem tych programów, a potem dam znać czy pomogło. Odnośnik do komentarza
Grisza Opublikowano 12 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 Skoro masz częsty "brak odpowiedzi" różnych aplikacji, to jakaś aplikacja podczas ich uruchamiania "zatyka" się. Najczęściej jest to antywirus. Na próbę odinstaluj antywirusa, bo pewnie nie robiłeś przerwy na testy pomiędzy zmianą antywirusa (chyba, że robiłeś, to nie ma sensu odinstalowywać). Na stronie producenta dysku znalazłem informację, że jest to dysk PATA. Może to coś popdowie komuś mądrzejszemu Wyłącz z autostaru Ashampoo. Spróbuj jeszcze weryfikację plików systemowych. Uruchom cmd jako administrator i wpisz sfc /scannow, gdyby coś naprawiał albo napotkał błąd to wklej tutaj treść. Odnośnik do komentarza
BitMarcin Opublikowano 12 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 Wątpię aby to była wina antywirusa no bo dziwne aby na dwóch różnych antywirusach problem występował, ale jak będę miał czas to popróbuje na odinstalowanym Kasperskim i przeskanuje tamtą komendą. A dysk nie jest na PATA, tylko na SATA. Wiem, bo sam składałem komputer Odnośnik do komentarza
Grisza Opublikowano 13 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 Z tym dyskiem, racja, otworzyłem złą zakładkę A co z sfc? Odnośnik do komentarza
BitMarcin Opublikowano 14 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 Dzisiaj przeskanowałem tym sfc: Microsoft Windows [Wersja 6.1.7601]Copyright (c) 2009 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.C:\Windows\system32>sfc /scannowRozpoczynanie skanowania systemu. Ten proces zajmie trochę czasu.Rozpoczynanie fazy weryfikacji w skanowaniu systemu.Weryfikowanie ukończone w 100%.Funkcja Ochrona zasobów systemu Windows nie znalazła naruszeń integralności.C:\Windows\system32> Odnośnik do komentarza
yamata Opublikowano 14 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 Może to jakiś wredny sterownik? Nie instalowałeś czegoś poważnego (jak Daemon Tools) ostatnio? Może też system szuka jakiegoś brakującego urządzenia, i znaleźć nie może? Wystarczy odłączony napęd, także wirtualny... Zwykle takie spowolnienia czy braki reakcji powodują właśnie tego typu problemy. Bo zakładam, że wywołaną z "cmd" komendę "chkdsk /f /r" dysk przechodzi bezbłędnie? Odnośnik do komentarza
Aux Opublikowano 14 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 yamata - gdybyś przeczytał cały topik zauważył byś pewnie, że proponowane przez Ciebie kroki już ktoś przed Tobą zaproponował! Odnośnik do komentarza
BitMarcin Opublikowano 14 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 Jeżeli chodzi o program do wirtualizacji napędów, to używam tylko Power ISO, a tak przypomnieć sobie co instalowałem to może być kłopot, bo problem ten mam od miesięcy więc zwyczajnie nie pamiętam. Jakiś czas temu sprawdzałem dysk tym chkdsk, uruchomiłem ponownie system i przed załadowaniem Windows rospoczeło się skanowanie, trwało ono około godziny no i nie wiem za bardzo czy jakieś błędy były tylko tam coś skanowało coś, odczytywało coś czy odzyskiwało coś ale żaden log nigdzie chyba się nie zapisał, a na koniec skanowanie też raczej jakiegoś loga nie było. Odnośnik do komentarza
Grisza Opublikowano 15 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 Spróbuj jeszcze czystego rozruchu KLIK. Oprócz usług wyłącz cały autostart. Jeśli na czystym rozruchu będzie działało prawidłowo, to włączaj grupami usługi, które wyłączyłeś (grupami tj. np. wszystkie od della, potem od dźwięku). Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się