evelil Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Witam Od dnia wczorajszego mam problem z internetem. Około godziny 22 router się zbuntował i obwieścił ''brak dostępu do sieci'' ,żaden z domowników nie mógł się połączyć. Problem rozwiązał się sam dzisiaj popołudniu ,jednak jest problem ponieważ strony ładują się bardzo długo bądź wcale <przykładowo-pobieranie combofixa = 256b/s > . Jako że nie jestem zbyt ogarnięty w tych sprawach opiszę dokładnie co zaobserwowałem i mam nadzieje że ktoś pomoże. Przy komendzie ipconfig/all nie odnajduje serwera DHCP oraz informacja że nośnik jest odłączony ; próba pingowania kończy się na utracie 75%-100% pakietów . Nie ma znaczenia tutaj sprzęt ponieważ mieszkam z 4 osobami i każdy ma ten sam problem ,dostawcą jest VirginMedia ( mieszkam w Londynie) . W logach na stronie klienta VM widnieje : DHCP FAILED - Requested Info not supported. Critical (3) DHCP FAILED - Request sent, No response Critical (3) W opcjach połączenia wygląda to tak : Startup Procedure Procedure Status Comment Acquire Downstream Channel 331000000 Hz Locked Connectivity State OK Operational Boot State OK Operational Configuration File OK Security Enabled BPI+ Downstream Channel Lock Status Locked Modulation QAM256 Channel ID Symbol Rate 5360537 Downstream Frequency 331000000 Hz Downstream Power 2.2 dBmV SNR 41.4 dBmV Upstream Channel Lock Status Locked Modulation QAM16 Channel ID 2 Symbol Rate 2560 Ksym/sec Upstream Frequency 22200000 Hz Upstream Power 43.5 dBmV Primary Downstream Service Flow Downstream(0) SFID 414 Max Traffic Rate 21480000 bps Max Traffic Burst 3044 bytes Mix Traffic Rate 0 bps Primary Upstream Service FlowUpstream(0)SFID413Max Traffic Rate1180000 bpsMax Traffic Burst8160 bytesMix Traffic Rate0 bpsMax Concatenated Burst8160 bytesScheduling TypeBest Effort Czy ktoś ma pojęcie gdzie leży wina ? Czy jest to wina routera bądź też dostawcy ? Jakakolwiek możliwość naprawy samemu problemu czy trzeba dzwonić po techników co zbyt się nie uśmiecha ponieważ każdy pracuje i brak czasu.. Ps. Dodam że sygnał przy routerze bardzo dobry,u mnie na pierwszym piętrze jednak już 2-3 kreski co jest dziwne ,ponieważ wyłapuje mi zasięg (5) od sąsiadów z ulicy na przeciwsko <30m> Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Wykonaj raport z Net-log: https://www.fixitpc.pl/topic/2394-diagnostyka-ogolny-raport-konfiguracji-sieci/ Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się