Skocz do zawartości

Coś blokuje mi stronę microsoft.com


Rekomendowane odpowiedzi

Witam Państwa.

 

 

Otóż założyłem tutaj konto by prosić Was o pomoc związaną z tym, że nie mogę wejść na taką stronę jak microsoft.com i tam gdzie znajdują się antywirusy, na resztę mogę. Czytałem dużo, że wklejam swoje np logi z OTL i tam skrypt jakiś wklejam, nie znam się na tym.

 

 

Nie wiedziałem również gdzie mogę to napisać, wiem,że było dużo takich tematów, lecz aktywować stary czyjś było by niewłaściwe.

 

Przejdźmy do rzeczy.

 

Nie mogę wejść na te strony. Jest taka strona: Nie odnaleziono serwera i żółty ostrzegawczy trójkąt.

 

Dorzucam logi z OTL

 

Mój link

 

 

PS: Jestem świeżo po formacie, nowym systemie. Jeżeli ta informacja była by konieczna dla kogoś.

 

 

Czekam na odpowiedzi i proszę o wyrozumiałość.

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.
nie mogę wejść na taką stronę jak microsoft.com i tam gdzie znajdują się antywirusy, na resztę mogę.

 

 

Jest tu infekcja , która blokuje dostęp do takich stron.

 

Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/skrypt wklej:

 

:OTL

O4 - HKLM..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k File not found

O4 - HKLM..\Run: [Windows System Update Tools] C:\WINDOWS\System32\upds.exe ()

O4 - HKLM..\RunServices: [Windows System Update Tools] C:\WINDOWS\System32\upds.exe ()

 

:Files

C:\WINDOWS\System32\upds.exe

C:\WINDOWS\System32\jyedq.dll

 

:Commands

[emptytemp]

 

Kliknij w Wykonaj skrypt.

 

OTL poprosi o restart. Zatwierdź OK.

 

Po restarcie zrób nowy skan OTL i przedstaw raport

Odnośnik do komentarza

Infekcja zeszła. Został się mały wpis w usługach

 

Uruchom OTL i w oknie włąsne opcje skanowania/skrypt wklej:

 

:Services

rxrfj

 

:Commands

[reboot]

 

2. Po restarcie. Uruchom OTL i kliknij Sprzątanie. To usunie program i kwarantanne