Skocz do zawartości

Blue scren i 0x00000076 oraz 0x000000cb


gorciu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

na początku witam wszystkich!

Jestem zupełnie zielony w dziedzinie komputerów, więc proszę o wyrozumiałość i cierpliwość :mellow:

 

Wszystko zaczęło się pomiędzy świętami a Nowym Rokiem. Błąd jak w tytule - najpierw blue sren i 0x00000076 pojawił się podczas instalacji windows update (ważna aktualizacja) oraz instalacji programu do "robienia" kalendarzy (fottokreator z fotto.pl). Ten programik pytał o microsoft framework 1.1 czy zainstalować na co się kliknąłem tak. Po tym wyskoczył niebieski ekranik i reset. Kompa można było uruchomić tylko w trybie awaryjnym.

Znalazłem w sieci pomoc:

Follow the instructions to resolve the error: "0x00000076 Process locked pages":

Click "Start’ then click "Run’.

Type "regedit’ then press "Enter’.

Use Registry Editor (Regedt32.exe for Vista) to view the following registry key:

HKLMSYSTEMCurrentControlSetControlSession ManagerMemory Management

Add the following registry value:

Value Name: TrackLockedPages

Value Type: REG_DWORD

Value Data: 1

Radix: hexadecimal

Restart your computer.

co uczyniłem i pojawił sie kolejny blue scren tym razem z błędem 0x000000CB.

 

Znalazłem na stronie support microsoft taki problem http://support.micro...om/kb/979742/pl , ale niestety nie mogę zainstalować poprawki, ponieważ w awaryjnym nie działa instalator windows a w trybie normalnym niebieski ekranik wyskakuje zaraz po załadowaniu się windowsa.

 

Przywracanie systemu nie działa, nie wiem dlaczego. Jestem zielony jak pisałem w tych sprawach, ale jak mi ktoś wytłumaczy łopatologicznie co zrobić, aby dostarczyć Wam raportów diagnostycznych to może rozwikłamy zagadkę. Nie mam nikogo kto mógły mi pomóc a rady typu "formatuj i instaluj od nowa" wolałbym potraktować jako ostateczność.

 

Aaa ostatnio zauważyłem podczas uruchamiania, że pokazuje mi info o pamięci 3GB a w nawiasie zainstalowano 4GB.