Skocz do zawartości

Skaczący ping.


rayden

Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Masz problem z siecią i to poważny:

 

Przeskok  RTT    Zgubione/wysˆane = Pct  Zgubione/wysˆane = adres Pct
 0										   192.168.1.14
						   10/ 100 = 10%   |
 1    9ms    19/ 100 = 19%	 9/ 100 =  9%  192.168.1.1
						    0/ 100 =  0%   |
 2   60ms    17/ 100 = 17%	 7/ 100 =  7%  213.25.2.125
						    0/ 100 =  0%   |
 3   58ms    14/ 100 = 14%	 4/ 100 =  4%  80.50.158.17
						    0/ 100 =  0%   |
 4   63ms    10/ 100 = 10%	 0/ 100 =  0%  194.204.175.225
						    2/ 100 =  2%   |
 5   80ms    14/ 100 = 14%	 2/ 100 =  2%  193.251.250.77
						    0/ 100 =  0%   |
 6   87ms    17/ 100 = 17%	 5/ 100 =  5%  193.251.128.10
						    0/ 100 =  0%   |
 7   87ms    15/ 100 = 15%	 3/ 100 =  3%  193.251.243.38
						    0/ 100 =  0%   |
 8   91ms    18/ 100 = 18%	 6/ 100 =  6%  193.251.252.246
						    0/ 100 =  0%   |
 9   85ms    16/ 100 = 16%	 4/ 100 =  4%  134.222.232.97
						    0/ 100 =  0%   |
10   97ms    16/ 100 = 16%	 4/ 100 =  4%  134.222.232.113
						    0/ 100 =  0%   |
11   84ms    12/ 100 = 12%	 0/ 100 =  0%  134.222.199.105
						    0/ 100 =  0%   |
12   83ms    14/ 100 = 14%	 2/ 100 =  2%  134.222.93.145
						    0/ 100 =  0%   |
13   91ms    12/ 100 = 12%	 0/ 100 =  0%  194.109.6.97

 

Straty pakietów na poziomie 15% to stanowczo za dużo.

 

Masz dostęp do konfiguracji Liveboksa? Powinien być pod adresem http://192.168.1.1

Jaki to model?

 

Pobierz, zainstaluj i uruchom program inSSIDer. Zrób screen z listy sieci:

http://www.metageek.net/products/inssider/

 

Kliknij Windows+R, wpisz devmgmt.msc i w otwartym oknie Menedżera urządzeń znajdź swoją kartę sieciową. Z menu kontekstowego wybierz Właściwości, potem przejdź do karty Zaawansowane. Spisz wszystkie właściwości wraz z ustawionymi parametrami. Przejdź do karty Szczegóły, znajdź Identyfikatory sprzętu i wrzuć tutaj screen. Tak samo zakładki Sterownik.

Odnośnik do komentarza

Nie odpowiadasz na wszystkie pytania. Co z Liveboksem?

 

Kliknij Windows+R, wpisz devmgmt.msc i w otwartym oknie Menedżera urządzeń znajdź swoją kartę sieciową. Z menu kontekstowego wybierz Właściwości, potem przejdź do karty Zaawansowane. Spisz wszystkie właściwości wraz z ustawionymi parametrami.

 

Co z tym kawałkiem?

 

Ta karta WiFi jest na USB? Ma jakieś oznaczenia?

Odnośnik do komentarza

Ok, to ustaw według tego:

http://www.orange.pl/kid,4002234908,id,4002313639,title,Livebox-11-problemy-z-WiFi-zmiana-hasla-i-szyfrowania,helparticle.html?selectedTerminal=Livebox+1.1&selectedProducer=Livebox&containerShortName=esupport_modems%26devices_b2c_is

 

Jeżeli się da, to WPA2-AES, jeżeli nie, to WPA-TKIP. Spisz sobie hasełko, jakie ustawiłeś i według niego skonfiguruj potem połączenie na komputerze.

Odnośnik do komentarza

Czy możesz podpiąć się kablem do Liveboksa i sprawdzić jakość połączenia? Mam wrażenie, że jest zepsuty nadajnik w Livebox albo Twoja karta WiFi. Niemniej jednak, spróbuj jeszcze zrobić kilka rzeczy.

 

Start -> Programy -> Akcesoria -> prawym na: Wiersz polecenia -> Uruchom jako administrator

Wpisz komendę: netsh int ip reset reset.log i po jej wykonaniu uruchom ponownie komputer.

 

Odinstaluj Hamachi i Avast.

 

Wyłącz IPv6 według tego:

https://www.fixitpc.pl/topic/4745-internet-i-sieci-faq/page__view__findpost__p__34814

 

Potem kolejny restart.

 

Wpisz w Wiersz poleceń komendę pathping 8.8.8.8 > C:\cmd_log.txt i po jej wykonaniu (potrwa kilka minut, jak się skończy, to pojawi się nowy wiersz do wpisywania poleceń w oknie CMD) wrzuć na forum plik C:\cmd_log.txt.

Odnośnik do komentarza

Proponuję zgłosić do Orange uszkodzenie Livebox. Zarówno on, jak i Twoja karta WiFi są od TP S.A., więc nie powinno być problemu. Niech sprawdzą.

 

A chociaż... nie postawiłeś ostatnio obok Liveboksa jakichś nowych urządzeń elektrycznych, które by mogły zakłócać sygnał? Liczą się przede wszystkim głośniki, kuchenki mikrofalowe, TV...

Odnośnik do komentarza

Jeśli do Liveboksa wpinasz kabelek telefoniczny, czyli masz wbudowany modem ADSL, to tak do 250 PLN poleciłbym tylko NetGear DGN2200. TP-Linki też podobno działają, ale to jest dla mnie loteria, znam wiele przypadków problemów ze sprzętem tej firmy. Ja korzystam z modemu Siemens SpeedStream 4100, który jest spięty z MikroTik RB751G-2HnD, który dopiero udostępnia Internet po kablach i bezprzewodowo.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...