Skocz do zawartości

Trager

Użytkownicy
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Trager

  • Urodziny 3 Lutego

Informacje

  • Płeć:
    Mężczyzna
  • Hobby:
    Systemy windows,analiza logów autoruns,analiza procesów systemowych
  1. Witam HitmanPro,dalej coś wykrywa-http://wklej.org/id/2865632/ -czy to false positive? Malwarebytes go nie wykrywa
  2. Dziękuje za skrypt Fixlog http://www.wklej.org/id/2857288/txt/
  3. FRST: http://www.wklej.org/id/2855952/txt/ Addition: http://www.wklej.org/id/2855961/txt/ Shortcut: http://www.wklej.org/id/2855967/txt/
  4. Uruchom-CrystalDiskInfo - wersje portable, zmień ustawienia (Funkcje, Advanced Feature, Wartość Raw i ustaw 10 [DEC]) pokaż okno z programu wszystkie parametry.
  5. Trager

    Użycie dysku - 100%

    Dysk OK Poczekaj na sprawdzenie logów
  6. Trager

    Użycie dysku - 100%

    Sprawdz stan dysku Uruchom-CrystalDiskInfo
  7. -Uruchom-CrystalDiskInfo - wersje portable, zmień ustawienia (Funkcje, Advanced Feature, Wartość Raw i ustaw 10 [DEC]) pokaż okno z programu wszystkie parametry
  8. Trager

    Użycie dysku - 100%

    Klawisz z logo Windows + R wpisz: services.msc a następnie szukamy usługi-> wstępne ładowanie do pamięci -i we właściwościach ustawiamy: Wyłączone.Restart systemu i zobacz jak będzie
  9. Sprawdź czy problemu nie powoduje jakiś program uruchamiany razem z systemem. Naciśnij klawisz z logo Windows + R i wpisz: msconfig Odznacz wszystkie pozycje w zakładce Uruchamianie i zrestartuj komputer. Po restarcie pojedynczo włączaj(zaznaczaj)programy,i restart aż dojdziesz który to program powoduje problem. Jeżeli problem nadal występuje to przejdź do zakładki Usługi i zaznacz: - Ukryj wszystkie usługi firmy Microsoft. Teraz odznacz wszystkie pozycje i zrestartuj komputer. Po restarcie pojedynczo włączaj(zaznaczaj)usługi,i restart aż dojdziesz który to usługa powoduje problem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...